В пресклуба на БТА в Кюстендил беше представена кампания за чуждоезична реклама на туристически дестинации в България

В пресклуба на БТА в Кюстендил беше представена кампания за чуждоезична реклама на туристически дестинации в България

BOBSTH 11:07:31 22-10-2021
RI1105BO.001
Кюстендил - кампания - чуждоезична кампания

В пресклуба на БТА в Кюстендил беше представена кампания за чуждоезична реклама на туристически дестинации в България


Кюстендил, 22 октомври /Елица Иванова, БТА/
"Елате ни на гости" или "Да отворим границите" е кампания за чуждоезична реклама на туристически дестинации в България, която беше представена от инициатора й Анатоли Костов в пресклуба на БТА в Кюстендил.
Идеята на проекта е създаването на аудио-визуално съдържание с цел популяризиране на културно-историческото наследство и туристическите обекти в България. В рамките на проекта ще бъде разработено разнообразно мултимедийно съдържание (документални туристически филми, подкасти и др.) съвместно с блогъри от чужбина с хиляди последователи в социалните мрежи.
Зад гърба си имаме няколко успешно разработени подобни проекта. Един от тях е съвместната ни работа с влогъра Владимир Карманов от Молдова. През 2019-а, по покана на Община Кюстендил, за неговият канал "Взял и поехал" беше създаден филм за Кюстендил и "Празника на плодородието". Към настоящия момент поддържаме контакт с "Взял и поехал" и имаме готовност да продължим партньорството си. Друг проект беше осъществен взаимно с гръцкия журналист Григорис Вериотис, който от няколко години работи в село Раждавица, община Кюстендил и популяризира Кюстендилския край сред гръцката аудитория. Вече е осъществена връзка и с потенциален партньор, който ще се включи чрез създаване на съдържание на английски език. Всеки един от нашите партньори има интерес да се запознае на място с културата на съответния район и да предаде от първо лице впечатленията си от посетените обекти, разказа Костов.
"Време е да реализираме нова идея. Във връзка с пандемията пътуванията намаляха, но след нея отново ще имаме възможност да пътуваме и е добре да се знае за интересните места в България, които могат да бъдат посетени. Много хора не можеха да идват в България, но трябва да се променим и да се рекламираме", допълни Костов.
Той представи и интерактивна брошура, реализирана със съдействието на Община Кюстендил. "Въпреки, че изглежда много просто, само чрез телефона, тази брошура представя видео-информация за "Празника на черешата" в Кюстендил. Това може да се направи и за различните дестинации", разказа инициаторът на проекта.
Авторите на идеята отправят покана към общини и туристически организации, които са заинтересовани да популяризират населеното си място или туристическия обект сред чуждестранна аудитория. Време е да отворим границите си и да покажем на света уникалното ни културно наследство, каза Костов.



/РИ/