От областната администрация в Шумен призовават гражданите да заявяват и получават административни услуги по електронен път

От областната администрация в Шумен призовават гражданите да заявяват и получават административни услуги по електронен път

BOBSTH 13:46:31 28-01-2022
PP1342BO.016
Шумен - областна администрация - електронни услуги

От областната администрация в Шумен призовават гражданите да заявяват и получават административни услуги по електронен път


Шумен, 28 януари /Станимир Савов, БТА/
Всички услуги, предоставяни от областната администрация в Шумен, са достъпни чрез официалната й интернет страница и Единния портал за достъп до електронни административни услуги на Държавната агенция "Електронно управление"/ДАЕУ/. За това припомнят от пресцентъра на администрацията, предвид сериозността на ситуацията с разпространението на коронавируса, и отправят призив към гражданите - да се възползват от възможността за заявяване и получаване на административни услуги по електронен път.
Единният портал за достъп до електронни административни услуги на ДАЕУ е с адрес - https://egov.bg, където гражданите могат да заявяват, заплащат и получават административна услуга. Условие за ползването е заявителите да притежават квалифициран електронен подпис.
Сигнали, жалби, искания, заявления за услуги и други може да подадете и през Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg. Комуникацията чрез системата замества класическия метод за препоръчана поща и позволява изпращане, получаване и съхранение на електронни документи от физически и юридически лица. За ползването на системата е необходима регистрация, която може да се направи с квалифициран електронен подпис, припомнят в съобщението.
Центърът за административно обслужване към областната администрация в Шумен отговаря на единен телефонен номер за цялата страна - 054 862 785, всеки работен ден, от 8.00 до 17.30 ч., без прекъсване. Може да се отправят въпроси и на имейл - oashumen@oblastshumen.government.bg


/ПП/