Община Сливен е заложила в бюджета средства за подобряване на маркетинга на местния туристически продукт

Община Сливен е заложила в бюджета средства за подобряване на маркетинга на местния туристически продукт

BOBSTH 10:38:01 31-01-2022
IS1035BO.004
Сливен - община - туризъм

Община Сливен е заложила в бюджета средства за подобряване на маркетинга на местния туристически продукт


Сливен, 31 януари /Велина Василева, БТА/
Община Сливен е заложила в бюджета си за 2022 г. средства за подобряване на маркетинга на местния туристически продукт, съобщи заместник-кметът по икономическото развитие Стоян Марков. Разработват се нови туристически анимации и 3D визуализации за по-голяма атрактивност на културно-историческите обекти, природни забележителности и др.
По думите на Марков, сред основните приоритети за тази година, въпреки предизвикателствата от ковид кризата, е надграждане на качеството на предлагания туристически продукт, в това число и на партньорствата за популяризиране на туристическия потенциал на Сливен и региона. С новата програма се цели подобряване на информационното обслужване към туристите, участие в редица платформи, включително и за продажба на билети за местни събития.
Той припомни, че Сливен бе отличен с няколко награди през миналата година, което го превръща във все по-разпознаваема дестинация на туристическата карта. През 2021 г. се е повишил интересът към Крепост "Туида" и тя е вече едно емблематично и разпознаваемо място за провеждане на културни събития. През тази година се очаква да бъде включена в Националната програма "Опознай България" - 100-те национални туристически обекта".





/ИС/