Лични емоционални послания подаряват все повече хора, когато искат да зарадват любим човек, отбелязват основатели на "фабрика за приказки"

Лични емоционални послания подаряват все повече хора, когато искат да зарадват любим човек, отбелязват основатели на "фабрика за приказки"

BOBSTH 06:51:01 14-02-2022
IS1844BO.015 06:51
емоционални послания - подаръци - любими хора

Лични емоционални послания подаряват все повече хора, когато искат да зарадват любим човек, отбелязват основатели на "фабрика за приказки"


Велико Търново, 14 февруари (Марина Петрова, БТА)
Лични емоционални послания подаряват все повече хора, когато искат да зарадват любим човек, разказа за БТА Венцеслава Велчева, съоснователка на платформата "Дивея - фабрика за приказки".
Мисията на т.нар. фабрика е да помага на тези хора, които искат да изкажат най-милите си пожелания, но се нуждаят от необходимите думи, облечени в стихотворна или приказна форма, с глас или с видеоклип, допълни Велчева.
Идеята е възникнала преди година и половина, когато в целия свят вече са в сила ограниченията заради COVID-19. Това беше и периода, в който хората осъзнаха, че близостта е най-непостижимият момент и че посланието, отправено дори от разстояние, не може да замести, присъствието, но може да стопли с думи, разказа Велчева.
Хората започнаха да ни търсят по най-различни поводи. Забелязахме, че са предимно жени между 25 и 50 години, които освен към своите любими мъже и деца искат да отправят пожелания към своите свекърви, братя, сестри и други близки роднини.
Един от интересните случаи бил, когато жена пожелала да напишат приказка за нейния 30-годишен съпруг, давайки "опорни точки" за важните неща от неговия живот и за значимите, които ги свързват.
"Ние се радваме, че можем да им помогнем чрез нашето изкуство те да дарят своето радостно чувство по оригинален и същевременно елегантен начин и да предизвикаме емоции, които трогват до сълзи", каза Венцеслава Велчева. Всяка една история има и обратна връзка, в която получателите описват своя взрив от емоции при получаване на този нематериален подарък.
Според Велчева мъжете изпитват по-голяма трудност да облекат своите послания с думи, но държат да бъде разбрана дълбочината на посланията им. Част от тях са споделяли, че преди пандемията са се оправдавали със забързания ритъм на ежедневието, затова не са говорили.
В платформата "Дивея" има форма за попълване, в която могат да бъдат посочени малките, интимни, лични моменти и предмети, които авторите пресъздават в текст и звук. Дали ще е историята с вкуса от крема, който баба е приготвяла в детството ни, но сега има празник и е важно да й покажем, че помним тези времена, или нюанс от лични преживявания, които разказани на любимия човек ще събудят споделения миг, при всеки човек е различно, отбеляза тя.
"Най-важните неща не са неща" е логото под което творят Венцеслава Велчева- познат глас и дългогодишен озвучител на текстове, реклами и аудиокниги и авторът на текстовете Габриела Игнатова - поет и журналист с богат стаж.
Персонализираните подаръци от дистанция помагат на хората да изразят най-различни чувства - обич, извинение, прошка, любов, благодарност, пожелание, посочи Велчева.
"Интересно беше да създадем приказка за дете, на което му е трудно да започне училище и целта на приказката беше да направим сюжет за мотивация", каза тя.
"Много бихме искали някой ден да бъдем замесени в предложение за брак от някой смел господин, защото все повече мъже започват да бъдат креативни и да търсят въздействащи начини за трогване в този романтичен момент", посочиха авторите на идеята.










/ИС/