Министър Проданов смята, че има нужда от промяна на цялостното възприятие за България от туристите

Министър Проданов смята, че има нужда от промяна на цялостното възприятие за България от туристите

IF 10:11:31 11-01-2022
ZM1007IF.001
Христо Проданов - мениджъри в туризма, НБТ - среща

Министър Проданов смята, че има нужда от промяна
на цялостното възприятие за България
от туристите


София, 11 януари /Екатерина Тотева, БТА/
Министърът на туризма Христо Проданов се срещна с Организацията на експертите мениджъри в туризма, с Франк Кванте - главен изпълнителен директор на Фрапорт България, и Мартин Захариев - зам.-председател на Националния борд по туризъм, съобщиха от министерството на интернет страницата си.
На срещата са били обсъдени проблемите на бранша, свързани с кадрите в сектора, несигурността, инфраструктурата и рекламата. Дискутирани са даденостите на България и по какъв начин може да се използват, за да се привлекат повече туристи и как да се подобри качеството на предлаганите услуги.
Христо Проданов е заявил, че е съгласен с представителите на бранша и според него е нужно да се промени цялостното възприятие за България от страна на туристите. Нужно е създаване на ново лого, слоган, както и цялостна нова маркетингова и рекламна стратегия. Необходимо е не само да се повиши бюджетът за реклама и маркетинг на министерството, но и да се променят както маркетинговите, така и рекламните стратегии и канали за реализация, за да се постигне максимален ефект. Дигиталната реклама към момента е оставала на заден план, редно е това също да се промени, смята министърът.
Проданов е заявил, че за него е много важно секторът да бъде обединен и е добавил, че в бъдеще маркетинговите и рекламни стратегии трябва да бъдат консултирани с бранша, за да може да се подобри максимално крайният резултат от кампаниите. Идеята е не само Министерството на туризма, а представители на всички видове туризъм в България да се включат. "По този начин като резултат ще имаме по-качествено таргетни групи от потенциални клиенти и ще има възможност да им се предостави информацията, която желаят да получат по най-подходящия начин", е посочил той. Редно е в министерството да има експерти, които да отговарят за сегментирането в туризма, е подчертал още министърът.
Предстоят още срещи с туристическия бранш. В най-кратък срок ще се сформират работните групи, за да се започне възможно най-скоро работа по проблемите на бизнеса, съобщават от министерството.
/ЦМ/