На Общо събрание на Националния борд по туризъм са избрани нови членове на Управителния съвет
IF 15:52:01 09-02-2022
ZM1548IF.015
Национален борд по туризъм - Общо събрание - решения
На Общо събрание на Националния борд по туризъм
са избрани нови членове
на Управителния съвет
София, 9 февруари (Екатерина Тотева, БТА)
Красимир Станев - изпълнителен директор на "Албена" АД, и Тихомир Трендафилов - управител на "Т.Трендафилов" ЕООД, са новите членове на Управителния съвет на Националния борд по туризъм (НБТ), избрани на редовното годишно Общо събрание на НБТ вчера, съобщиха от организацията. За член на Контролния съвет е избран Кирил Калев, бизнес коуч (Reiss profile master for motivation).
Сред новите членове на НБТ са: "Арте Хотел" ЕООД като пълноправен член, представляван от Кирил Йовнов и Анна Божкова, и Милен Керемедчиев като индивидуален член.
Официален гост на Общото събрание беше министърът на туризма Христо Проданов, с когото членовете на НБТ обсъдиха следните теми:
- Осъществяване на възможности за публично-частно партньорство и механизми за подкрепа на средни и големи предприятия (в съответствие с определенията и критериите на Закона за счетоводството);
- Учредяване на Национална туристическа организация (DMO);
- Създаване на електронна платформа за подаване на визов формуляр и други мерки за оптимизация на процесите по издаване на туристически визи;
- Осъществяване на взаимодействие с Министерството на труда и социалната политика с цел улесняване на процеса за внос на кадри от трети страни;
- Осъществяване на взаимодействие с Министерството на културата с цел решаване на въпроса за неравноправното третиране на членовете на НБТ от страна на организациите за колективно управление на права (ОКУП) "Профон" и "Музикаутор", с което се нарушават професионални и етични норми, създава се противопоставяне и разделение в туристическия сектор;
- Сформиране на експертна група с цел изготвяне на консолидиран баланс на приходите от сектор "Туризъм", на базата на който да се постигне увеличаване на средствата, отпускани за реклама;
- Осъществяване на взаимодействие с Министерството на образованието с цел подготовка конкурентоспособни кадри.
/ЦМ/