"Самсунг" представи нова линия флагмани въпреки свиването на дела му при най-скъпите телефони
IF 19:11:31 09-02-2022
ES1907IF.009
САЩ - технологии - "Самсунг"
"Самсунг" представи нова линия флагмани
въпреки свиването на дела му
при най-скъпите телефони
Сан Рамон, Калифорния, 9 февруари /БТА/
Южнокорейския технологичен гигант "Самсунг" (Samsung) се опитва да си върне загубените позиции в най-горния сегмент на пазара на смартфони с нова линия модели "Галакси Ес" (Galaxy S), предаде Асошиейтед прес. Устройствата са разработени да се харесат на потребители, които все по-често споделят видеа в "ТикТок" (TikTok), "Фейсбук" (Facebook), "ЮТюб" (YouTube) и други популярни приложения.
Макар линията "Галакси Ес22" (Galaxy S22), която бе представена днес, да има някои подобрения спрямо миналогодишните модели, разликите не са големи. "Самсунг" набляга на нови характеристики на устройствата, които би трябвало да дадат възможност за създаване на по-реалистични и стабилни видеа.
Сред най-забележимите промени е добавянето на вградена писалка за водене на дигитални бележки и рисуване по екрана на модела "Ултра" (Ultra), който ще струва 1200 долара. Писалката се купуваше отделно за 40 д. при миналогодишния модел, който нямаше място за захващането й, когато не се използва. Стандартният "Галакси Ес22" с цена от 800 д. и "Галакси Ес22 Плюс" (Galaxy S22 Plus), който се продава за 1000 долара, не включват писалка.
И трите модела "Галакси Ес22", които ще бъдат в магазините от 25 февруари, предлагат батерия с по-дълъг живот и по-добри камери, особено за снимки на тъмно и видеа.
Подобренията при камерата до голяма степен разчитат на напредъка на технологията за изкуствен интелект. Те не са лесни за обяснение, така че успехът на новите модели може да зависи от това доколко успешно маркетинговата кампания ще успее да обясни как промените ще обогатят живота на хората, отбелязва Томас Хъсън, анализатор на "Форестър" (Forrester).
Най-скъпите телефони на "Самсунг" напоследък губят блясъка си, въпреки че по-евтините модели на компанията продължават да се продават изключително добре, отбелязва АП.
Премиум категорията включва смартфони с цена поне 800 долара. Глобалният дял на "Самсунг" в този сегмент се е свил от 28 процента през 2019 г. до 18 процента през първите девет месеца на 2021 година, сочат изчисления на Ай Ди Си (IDC). Междувременно делът на "Епъл" (Apple) е нараснал от 63 процента до 72 процента за същия период.
/ЕС/
ES1907IF.009
САЩ - технологии - "Самсунг"
"Самсунг" представи нова линия флагмани
въпреки свиването на дела му
при най-скъпите телефони
Сан Рамон, Калифорния, 9 февруари /БТА/
Южнокорейския технологичен гигант "Самсунг" (Samsung) се опитва да си върне загубените позиции в най-горния сегмент на пазара на смартфони с нова линия модели "Галакси Ес" (Galaxy S), предаде Асошиейтед прес. Устройствата са разработени да се харесат на потребители, които все по-често споделят видеа в "ТикТок" (TikTok), "Фейсбук" (Facebook), "ЮТюб" (YouTube) и други популярни приложения.
Макар линията "Галакси Ес22" (Galaxy S22), която бе представена днес, да има някои подобрения спрямо миналогодишните модели, разликите не са големи. "Самсунг" набляга на нови характеристики на устройствата, които би трябвало да дадат възможност за създаване на по-реалистични и стабилни видеа.
Сред най-забележимите промени е добавянето на вградена писалка за водене на дигитални бележки и рисуване по екрана на модела "Ултра" (Ultra), който ще струва 1200 долара. Писалката се купуваше отделно за 40 д. при миналогодишния модел, който нямаше място за захващането й, когато не се използва. Стандартният "Галакси Ес22" с цена от 800 д. и "Галакси Ес22 Плюс" (Galaxy S22 Plus), който се продава за 1000 долара, не включват писалка.
И трите модела "Галакси Ес22", които ще бъдат в магазините от 25 февруари, предлагат батерия с по-дълъг живот и по-добри камери, особено за снимки на тъмно и видеа.
Подобренията при камерата до голяма степен разчитат на напредъка на технологията за изкуствен интелект. Те не са лесни за обяснение, така че успехът на новите модели може да зависи от това доколко успешно маркетинговата кампания ще успее да обясни как промените ще обогатят живота на хората, отбелязва Томас Хъсън, анализатор на "Форестър" (Forrester).
Най-скъпите телефони на "Самсунг" напоследък губят блясъка си, въпреки че по-евтините модели на компанията продължават да се продават изключително добре, отбелязва АП.
Премиум категорията включва смартфони с цена поне 800 долара. Глобалният дял на "Самсунг" в този сегмент се е свил от 28 процента през 2019 г. до 18 процента през първите девет месеца на 2021 година, сочат изчисления на Ай Ди Си (IDC). Междувременно делът на "Епъл" (Apple) е нараснал от 63 процента до 72 процента за същия период.
/ЕС/