Васил Василев-Зуека споделя детски истории с велосипед, отправяйки предизвикателство за подобряване на културата ни за движение на пътя
OT 15:49:30 11-05-2015
NI1549OT.004
Васил Василев -Зуека - истории с велосипед
Васил Василев-Зуека споделя детски истории с велосипед,
отправяйки предизвикателство за подобряване на културата ни
за движение на пътя
Васил Василев-Зуека, известен със страстта си по велосипедите,
отправи лично видео послание към активните хора в България за
каузата - да превърнем карането на колело в ежедневие през
летните месеци. "Спомням си, когато ме научиха да карам колело.
Това беше един "Школник" без калници, тъмнозелен. Колелото беше
на братовчед ми, а вуйчо ни тръгна да ни учи и двамата как се
кара колело. Първи започнах аз като по-голям. В момента, в който
се качих, най-странното беше, че го подкарах. Да, беше под ъгъл
и беше само десет метра, след което имаше обелени колене, ръце
и нос, но най-хубавото беше, че усетих колелото. И до
ден-днешен този спомен не се е изличил от съзнанието ми.",
споделя с усмивка Зуека, който е един от посланиците на
кампанията "Аз карам велосипед - последвай ме!". Давайки личен
пример той апелира към шофьорите и велосипедистите- първо, да се
опитат да мислят за безопасността на околните и после - за себе
си.
Цялото послание можете да видите тук:
https://www.youtube.com/watch?v=zfASYA_EOko
"Аз карам велосипед - последвай ме!" стартира през 2014-та
година, когато над 20 известни личности от различни сфери казват
"ДА" на карането на колело и застават с личния си пример зад
каузата на този екологичен и здравословен начин на придвижване.
Всяка седмица организаторите на кампанията ще споделят кой е
следващия посланик на велосипед с неговата видео история с
колело. Общо девет обичани и популярни български личности ще
дадат личен пример с подкрепата си за каузата със своите истории
с велосипед. Като по този начин вдъхновят повече хора да
превърнат карането на колело в ежедневие през летните месеци.
"Аз карам велосипед - последвай ме" през май месец:
София: от 1 до 31 май е активна играта 5-те ГРАДСКИ ТОЧКИ, която
ще се проведе в рамките на столицата. В нея може да се включи
всеки жител или гост на града като обиколи 5 локации, за да
получи печат от всяка от тях върху специално направена карта.
Всеки, събрал 5-те печата, получава тениска, с която става
Посланик на кампанията. Пълните условия на играта са в сайта на
кампанията и на всяка една от партньорските локации.
Партньори-локации в играта 5-те ГРАДСКИ ТОЧКИ са НАТФИЗ "Кръстьо
Сарафов", + TОВА, Betahaus, Инфо центърът на МОСВ и веломагазин
Maxbike.
Пловдив: от 11-ти май жителите и гостите на град Пловдив ще
могат да разгледат фотографии с част на посланиците на
кампанията от първото й издание в специална изложба на улица
"Княз Александър I Батенберг" в града на тепетата.
За кампанията:
Кампанията е инициирана от MAXEUROPE - производител на
велосипеди, лидер у нас и с водещи позиции в Западна Европа, и
има за цел да популяризира дългосрочно карането на велосипед в
града. Тази година активностите ще се случат в партньорство с
европейската информационна кампания "Do the right mix -
Придвижвай се разумно". "Придвижвай се разумно" започна преди
две години с различни акценти за придвижване в града и
комбиниране на ходене пеша с градски транспорт с велосипед и с
личен автомобил. Миналата година активностите бяха свързани със
споделено пътуване с автомобил, а тази с насърчаване на
карането на велосипед в града.
Всичко за кампанията можете да следите на www.azkaram.eu и
официалната Facebook страница, както и на www.dothemix.bg
Бележки до редакторите:
"Аз карам велосипед - последвай ме!" е кампания, която цели да
популяризира карането на велосипед в града като път към
здравословния начин на живот с надеждата това да стане част от
ежедневието на повече хора в България. Кампанията се организира
от MAXEUROPE и медията за колоездене www.maxbike.bg. Тази година
проектът се реализира съвместно с "Do the right mix -
Придвижвай се разумно" - инициатива на Европейската комисия за
насърчаване на природосъобразно придвижване в градска среда с
координатор за България Министерство на околната среда и водите.
Допълнителна информация за Макс Европа:
Макс Европа ЕООД е холдинг, създаден през 2010 година, но
историята на компанията датира от 1996 година, когато първият и
най-голям член на семейството, Макском ЕООД е основан като
търговско дружество. Компанията произвежда велосипеди с марка
Sprint, Shockblaze, Ferrini и детски стоки с марка Chipolino.
Макс Европа държи на иновациите и доброто качество. Прилага все
по-стриктни стандарти за качество на продукцията, за да
предостави на клиентите си технологично по-съвършени велосипеди
с отличителен дизайн за всяка марка.
Повече за марките на Макс Европа можете да научите на
www.maxeurope.eu
За "Do the right mix - Придвижвай се разумно"
"Do the right mix - Придвижвай се разумно" е двугодишна
информационна кампания на Европейския съюз, която у нас се
координира на национално ниво от Министерство на околната среда
и водите, и цели да обърне внимание на предимствата при
комбинирането на различни видове придвижване - градски
транспорт, велосипед, кола и пеша.
За INTERIMAGE
Интеримидж е утвърдено име в сферата на публичните комуникации.
От 2008 година компанията работи за редица корпоративни клиенти
и неправителствени организации.
В последните две години екипът на агенцията развива собствени и
клиентски проекти за устойчиво развитие, градска среда, опазване
на природните ресурси и подобряване на условията на живот у
нас.
/НИ/
NI1549OT.004
Васил Василев -Зуека - истории с велосипед
Васил Василев-Зуека споделя детски истории с велосипед,
отправяйки предизвикателство за подобряване на културата ни
за движение на пътя
Васил Василев-Зуека, известен със страстта си по велосипедите,
отправи лично видео послание към активните хора в България за
каузата - да превърнем карането на колело в ежедневие през
летните месеци. "Спомням си, когато ме научиха да карам колело.
Това беше един "Школник" без калници, тъмнозелен. Колелото беше
на братовчед ми, а вуйчо ни тръгна да ни учи и двамата как се
кара колело. Първи започнах аз като по-голям. В момента, в който
се качих, най-странното беше, че го подкарах. Да, беше под ъгъл
и беше само десет метра, след което имаше обелени колене, ръце
и нос, но най-хубавото беше, че усетих колелото. И до
ден-днешен този спомен не се е изличил от съзнанието ми.",
споделя с усмивка Зуека, който е един от посланиците на
кампанията "Аз карам велосипед - последвай ме!". Давайки личен
пример той апелира към шофьорите и велосипедистите- първо, да се
опитат да мислят за безопасността на околните и после - за себе
си.
Цялото послание можете да видите тук:
https://www.youtube.com/watch?v=zfASYA_EOko
"Аз карам велосипед - последвай ме!" стартира през 2014-та
година, когато над 20 известни личности от различни сфери казват
"ДА" на карането на колело и застават с личния си пример зад
каузата на този екологичен и здравословен начин на придвижване.
Всяка седмица организаторите на кампанията ще споделят кой е
следващия посланик на велосипед с неговата видео история с
колело. Общо девет обичани и популярни български личности ще
дадат личен пример с подкрепата си за каузата със своите истории
с велосипед. Като по този начин вдъхновят повече хора да
превърнат карането на колело в ежедневие през летните месеци.
"Аз карам велосипед - последвай ме" през май месец:
София: от 1 до 31 май е активна играта 5-те ГРАДСКИ ТОЧКИ, която
ще се проведе в рамките на столицата. В нея може да се включи
всеки жител или гост на града като обиколи 5 локации, за да
получи печат от всяка от тях върху специално направена карта.
Всеки, събрал 5-те печата, получава тениска, с която става
Посланик на кампанията. Пълните условия на играта са в сайта на
кампанията и на всяка една от партньорските локации.
Партньори-локации в играта 5-те ГРАДСКИ ТОЧКИ са НАТФИЗ "Кръстьо
Сарафов", + TОВА, Betahaus, Инфо центърът на МОСВ и веломагазин
Maxbike.
Пловдив: от 11-ти май жителите и гостите на град Пловдив ще
могат да разгледат фотографии с част на посланиците на
кампанията от първото й издание в специална изложба на улица
"Княз Александър I Батенберг" в града на тепетата.
За кампанията:
Кампанията е инициирана от MAXEUROPE - производител на
велосипеди, лидер у нас и с водещи позиции в Западна Европа, и
има за цел да популяризира дългосрочно карането на велосипед в
града. Тази година активностите ще се случат в партньорство с
европейската информационна кампания "Do the right mix -
Придвижвай се разумно". "Придвижвай се разумно" започна преди
две години с различни акценти за придвижване в града и
комбиниране на ходене пеша с градски транспорт с велосипед и с
личен автомобил. Миналата година активностите бяха свързани със
споделено пътуване с автомобил, а тази с насърчаване на
карането на велосипед в града.
Всичко за кампанията можете да следите на www.azkaram.eu и
официалната Facebook страница, както и на www.dothemix.bg
Бележки до редакторите:
"Аз карам велосипед - последвай ме!" е кампания, която цели да
популяризира карането на велосипед в града като път към
здравословния начин на живот с надеждата това да стане част от
ежедневието на повече хора в България. Кампанията се организира
от MAXEUROPE и медията за колоездене www.maxbike.bg. Тази година
проектът се реализира съвместно с "Do the right mix -
Придвижвай се разумно" - инициатива на Европейската комисия за
насърчаване на природосъобразно придвижване в градска среда с
координатор за България Министерство на околната среда и водите.
Допълнителна информация за Макс Европа:
Макс Европа ЕООД е холдинг, създаден през 2010 година, но
историята на компанията датира от 1996 година, когато първият и
най-голям член на семейството, Макском ЕООД е основан като
търговско дружество. Компанията произвежда велосипеди с марка
Sprint, Shockblaze, Ferrini и детски стоки с марка Chipolino.
Макс Европа държи на иновациите и доброто качество. Прилага все
по-стриктни стандарти за качество на продукцията, за да
предостави на клиентите си технологично по-съвършени велосипеди
с отличителен дизайн за всяка марка.
Повече за марките на Макс Европа можете да научите на
www.maxeurope.eu
За "Do the right mix - Придвижвай се разумно"
"Do the right mix - Придвижвай се разумно" е двугодишна
информационна кампания на Европейския съюз, която у нас се
координира на национално ниво от Министерство на околната среда
и водите, и цели да обърне внимание на предимствата при
комбинирането на различни видове придвижване - градски
транспорт, велосипед, кола и пеша.
За INTERIMAGE
Интеримидж е утвърдено име в сферата на публичните комуникации.
От 2008 година компанията работи за редица корпоративни клиенти
и неправителствени организации.
В последните две години екипът на агенцията развива собствени и
клиентски проекти за устойчиво развитие, градска среда, опазване
на природните ресурси и подобряване на условията на живот у
нас.
/НИ/