"Дигитален PR - неизбежната трансформация" - е темата на Деветия PR фестивал в България
OT 11:03:00 15-05-2015
NI1102OT.002
Девети PR фестивал - нови комуникационни стандарти
"Дигитален PR - неизбежната трансформация" -
е темата
на Деветия PR фестивал в България
На 19 и 20 май ще се състои Деветия PR фестивал в България, под
надслов "Дигитален PR - неизбежната трансформация". Фестивалът е
едно от най-значимите и очаквани събития в календара на PR
професията, като началото на неговото организиране бе поставено
от Българско дружество за връзки с обществеността през 2006
година.
За трета поредна година фестивалът ще започне с
предизвикателство пред научната общност, която ще се представи
своите доклади и ще дискутира на тема: "Дигиталният PR: нови
комуникационни стандарти" в рамките на Академичния омнибус,
който се организира в партньорство с Българската академична
асоциация на комуникациите (БААК), Комисията за
научно-практически изследвания и анализи на съвременната
журналистика при СБЖ и с медийното партньорство на електронните
научни списания: Медиите на 21 век (newmedia21.eu); Реторика и
комуникации (http://rhetoric.bg/).
В рамките на фестивала ще се проведат серия от дискусионни
панели на тема: "Етиката в публичната комуникация онлайн.
Препоръчителни и недопустими практики", организиран от Комисията
по етика на БДВО; "Социалните медии - неизползвани възможности
за компаниите"; "Съдържание, форма и аудитория - трите стълба на
социалните медии" и др.
Първият ден от фестивалната програма ще завърши с традиционната
среща на финансовите PR специалисти и журналисти, която през
тази година се организира в партньорство с Фондация "Инициатива
за финансова грамотност" и с любезното съдействие на Пощенска
банка.
Кулминация на Деветия PR фестивал ще бъде на 20 май в Бална
зала, Радисън Блу Гранд Хотел, където ще се проведе официалната
церемонията по награждаването на победителите в петнадесетото
издание на първия в страната конкурс за постижения в сферата на
комуникациите - PR Приз.
PR Приз 2015 и Девети PR фестивал се осъществяват с любезното
съдействие на NGOBG.INFO - Информационният портал за
неправителствените организации, Български център за нестопанско
право, ЧЕЗ Груп.
Ексклузивен медиен партньор е BulgariaOnAir, криейтив партньор -
The Smarts, а медийни партньори БТА, Dir.bg, списание
Мениджър, b2b медия, newmedia21.eu, Marketing360.bg и Credoweb.
Партньори: Българска академична асоциация по комуникации, Idea
Advertising & PR, Фондация Инициатива за финансова грамотност,
Деа солюшън. Домакин на проявата - Радисън Блу Гранд Хотел
София.
/НИ/