Силвия Лулчева: аз съм от поколението, за което колело и часовник беше най-голямата награда в детството
OT 13:17:30 22-05-2015
NP1317OT.001
Силвия Лулчева - кампания - "Аз карам велосипед - последвай ме!"
Силвия Лулчева: аз съм от поколението,
за което колело и часовник
беше най-голямата награда в детството
За актрисата карането на велосипед може да бъде чудесен повод за
общуване
Силвия Лулчева харесва европейските градове, в които
велокултурата наистина е на почит и мисли, че София има
потенциал да се превърне в столица на велосипедния транспорт.
За нея велосипедът има много важна роля в нашия живот и като
набиращо популярност градско явление може сериозно да заличи
някои от травмите, нанесени от мобилните телефони на
поколението, което сега израства. "Средствата за комуникация са
създадени уж хората да си общуват, но колкото повече мобилни
устройства държим в ръка, толкова по-малко вдигаме поглед да
видим човека отсреща.".
Силвия е посланик на добра воля на кампанията "Аз карам
велосипед - последвай ме!". Самата тя се придвижва предимно с
велосипед в града и се опитва да пренесе любовта към колелото и
към дъщеря си и околните. Нейната история с велосипед можете да
видите тук: https://www.youtube.com/watch?v=ai7o0QJGddU
През 2015-та "Аз карам велосипед - последвай ме!" записа видео
историите с велосипед на обичани български личности, които
застават с личния си пример зад каузата на този екологичен и
здравословен начин на придвижване и са вдъхновение за живеещите
в градовете да превърнат карането на колело в ежедневие през
летните месеци.
"Аз карам велосипед - последвай ме" през май месец:
Остават 10 дни до края на играта 5-те ГРАДСКИ ТОЧКИ, която се
провежда в столицата до 31 май. В нея може да се включи всеки
жител или гост на града, като обиколи 5 локации, за да получи
печат от всяка от тях върху специално направена карта. Всеки,
събрал 5-те печата, получава тениска, с която става Посланик на
кампанията. Пълните условия на играта са в сайта на кампанията и
на всяка една от партньорските локации. Партньори-локации в
играта 5-те ГРАДСКИ ТОЧКИ са НАТФИЗ "Кръстьо Сарафов", + TОВА,
Betahaus, Инфо центърът на МОСВ и веломагазин Maxbike.
За кампанията:
Кампанията е инициирана от MAXEUROPE - производител на
велосипеди, лидер у нас и с водещи позиции в Западна Европа, и
има за цел да популяризира дългосрочно карането на велосипед в
града. Тази година активностите ще се случат в партньорство с
европейската информационна кампания "Do the right mix -
Придвижвай се разумно". "Придвижвай се разумно" започна преди
две години с различни акценти за придвижване в града и
комбиниране на ходене пеша с градски транспорт с велосипед и с
личен автомобил. Миналата година активностите бяха свързани със
споделено пътуване с автомобил, а тази - с насърчаване на
карането на велосипед в града.
"Аз карам велосипед - последвай ме!" започна през 2014-та
година, когато над 20 известни личности от различни сфери казват
"ДА" на карането на колело и застават с личния си пример зад
каузата на този екологичен и здравословен начин на придвижване.
Всичко за кампанията можете да следите на www.azkaram.eu и
официалната Facebook страница, както и на www.dothemix.bg
Бележки до редакторите:
"Аз карам велосипед - последвай ме!" е кампания, която цели да
популяризира карането на велосипед в града като път към
здравословния начин на живот с надеждата това да стане част от
ежедневието на повече хора в България. Кампанията се организира
от MAXEUROPE и медията за колоездене www.maxbike.bg. Тази година
проектът се реализира съвместно с "Do the right mix -
Придвижвай се разумно" - инициатива на Европейската комисия за
насърчаване на природосъобразно придвижване в градска среда с
координатор за България Министерство на околната среда и водите.
Допълнителна информация за Макс Европа:
Макс Европа ЕООД е холдинг, създаден през 2010 година, но
историята на компанията датира от 1996 година, когато първият и
най-голям член на семейството Макском ЕООД е основан като
търговско дружество. Компанията произвежда велосипеди с марка
Sprint, Shockblaze, Ferrini и детски стоки с марка Chipolino.
Макс Европа държи на иновациите и доброто качество. Прилага все
по-стриктни стандарти за качество на продукцията, за да
предостави на клиентите си технологично по-съвършени велосипеди
с отличителен дизайн за всяка марка. Повече за марките на Макс
Европа можете да научите на www.maxeurope.eu
За "Do the right mix - Придвижвай се разумно"
"Do the right mix - Придвижвай се разумно" е двугодишна
информационна кампания на Европейския съюз, която у нас се
координира на национално ниво от Министерство на околната среда
и водите и цели да обърне внимание на предимствата при
комбинирането на различни видове придвижване - градски
транспорт, велосипед, кола и пеша.
/НП/
NP1317OT.001
Силвия Лулчева - кампания - "Аз карам велосипед - последвай ме!"
Силвия Лулчева: аз съм от поколението,
за което колело и часовник
беше най-голямата награда в детството
За актрисата карането на велосипед може да бъде чудесен повод за
общуване
Силвия Лулчева харесва европейските градове, в които
велокултурата наистина е на почит и мисли, че София има
потенциал да се превърне в столица на велосипедния транспорт.
За нея велосипедът има много важна роля в нашия живот и като
набиращо популярност градско явление може сериозно да заличи
някои от травмите, нанесени от мобилните телефони на
поколението, което сега израства. "Средствата за комуникация са
създадени уж хората да си общуват, но колкото повече мобилни
устройства държим в ръка, толкова по-малко вдигаме поглед да
видим човека отсреща.".
Силвия е посланик на добра воля на кампанията "Аз карам
велосипед - последвай ме!". Самата тя се придвижва предимно с
велосипед в града и се опитва да пренесе любовта към колелото и
към дъщеря си и околните. Нейната история с велосипед можете да
видите тук: https://www.youtube.com/watch?v=ai7o0QJGddU
През 2015-та "Аз карам велосипед - последвай ме!" записа видео
историите с велосипед на обичани български личности, които
застават с личния си пример зад каузата на този екологичен и
здравословен начин на придвижване и са вдъхновение за живеещите
в градовете да превърнат карането на колело в ежедневие през
летните месеци.
"Аз карам велосипед - последвай ме" през май месец:
Остават 10 дни до края на играта 5-те ГРАДСКИ ТОЧКИ, която се
провежда в столицата до 31 май. В нея може да се включи всеки
жител или гост на града, като обиколи 5 локации, за да получи
печат от всяка от тях върху специално направена карта. Всеки,
събрал 5-те печата, получава тениска, с която става Посланик на
кампанията. Пълните условия на играта са в сайта на кампанията и
на всяка една от партньорските локации. Партньори-локации в
играта 5-те ГРАДСКИ ТОЧКИ са НАТФИЗ "Кръстьо Сарафов", + TОВА,
Betahaus, Инфо центърът на МОСВ и веломагазин Maxbike.
За кампанията:
Кампанията е инициирана от MAXEUROPE - производител на
велосипеди, лидер у нас и с водещи позиции в Западна Европа, и
има за цел да популяризира дългосрочно карането на велосипед в
града. Тази година активностите ще се случат в партньорство с
европейската информационна кампания "Do the right mix -
Придвижвай се разумно". "Придвижвай се разумно" започна преди
две години с различни акценти за придвижване в града и
комбиниране на ходене пеша с градски транспорт с велосипед и с
личен автомобил. Миналата година активностите бяха свързани със
споделено пътуване с автомобил, а тази - с насърчаване на
карането на велосипед в града.
"Аз карам велосипед - последвай ме!" започна през 2014-та
година, когато над 20 известни личности от различни сфери казват
"ДА" на карането на колело и застават с личния си пример зад
каузата на този екологичен и здравословен начин на придвижване.
Всичко за кампанията можете да следите на www.azkaram.eu и
официалната Facebook страница, както и на www.dothemix.bg
Бележки до редакторите:
"Аз карам велосипед - последвай ме!" е кампания, която цели да
популяризира карането на велосипед в града като път към
здравословния начин на живот с надеждата това да стане част от
ежедневието на повече хора в България. Кампанията се организира
от MAXEUROPE и медията за колоездене www.maxbike.bg. Тази година
проектът се реализира съвместно с "Do the right mix -
Придвижвай се разумно" - инициатива на Европейската комисия за
насърчаване на природосъобразно придвижване в градска среда с
координатор за България Министерство на околната среда и водите.
Допълнителна информация за Макс Европа:
Макс Европа ЕООД е холдинг, създаден през 2010 година, но
историята на компанията датира от 1996 година, когато първият и
най-голям член на семейството Макском ЕООД е основан като
търговско дружество. Компанията произвежда велосипеди с марка
Sprint, Shockblaze, Ferrini и детски стоки с марка Chipolino.
Макс Европа държи на иновациите и доброто качество. Прилага все
по-стриктни стандарти за качество на продукцията, за да
предостави на клиентите си технологично по-съвършени велосипеди
с отличителен дизайн за всяка марка. Повече за марките на Макс
Европа можете да научите на www.maxeurope.eu
За "Do the right mix - Придвижвай се разумно"
"Do the right mix - Придвижвай се разумно" е двугодишна
информационна кампания на Европейския съюз, която у нас се
координира на национално ниво от Министерство на околната среда
и водите и цели да обърне внимание на предимствата при
комбинирането на различни видове придвижване - градски
транспорт, велосипед, кола и пеша.
/НП/