Йордан Йовчев: "Най-лесният начин да започнете да спортувате е да се качите на велосипед"

OT 15:36:30 02-06-2015
NP1536OT.003
Йордан Йовчев - кампания - посланик

Йордан Йовчев: "Най-лесният начин да започнете
да спортувате е да се качите на велосипед"


Йордан Йовчев е един от новите посланици на кампанията "Аз карам
велосипед - последвай ме!". Според него карането на колело може
да се превърне в част от ежедневието ни и е изпитана рецепта за
отпускане след натоварен работен ден. За успелия български
гимнастик това е подходящ начин за поддържане на физическа
кондиция, нещо, в което родителите трябва да възпитават децата
си - да обръщат повече внимание на масовия спорт. "Човек, когато
иска да кара велосипед и това нещо му доставя удоволствие,
намира къде и как. Да караш велосипед - то е кеф и е здраве.",
споделя Йовчев, който е сменил доста колела от дете и винаги
намира време да покара в края на работната седмица.
Неговата история с велосипед можете да видите тук:
https://www.youtube.com/watch?v=ai7o0QJGddU


През 2015-та "Аз карам велосипед - последвай ме!" записа видео
историите с велосипед на обичани български личности, които
застават с личния си пример зад каузата на този екологичен и
здравословен начин на придвижване и са вдъхновение за живеещите
в градовете да превърнат карането на колело в ежедневие през
летните месеци.

"Аз карам велосипед - последвай ме" през май месец:
Поради големия интерес към играта 5-те ГРАДСКИ ТОЧКИ
организаторите удължават срока за събиране на печати от
локациите до 15 юни. В нея може да се включи всеки жител или
гост на София, като обиколи 5 локации, за да получи печат от
всяка от тях върху специално направена карта. Всеки, събрал 5-те
печата, получава тениска, с която става Посланик на кампанията.
Пълните условия на играта са в сайта на кампанията и на всяка
една от партньорските локации. Партньори-локации в играта 5-те
ГРАДСКИ ТОЧКИ са НАТФИЗ "Кръстьо Сарафов",
+ TОВА, Betahaus, Инфо центърът на МОСВ и веломагазин Maxbike.

За кампанията:
Кампанията е инициирана от MAXEUROPE - производител на
велосипеди, лидер у нас и с водещи позиции в Западна Европа, и
има за цел да популяризира дългосрочно карането на велосипед в
града. Тази година активностите ще се случат в партньорство с
европейската информационна кампания "Dotheright mix - Придвижвай
се разумно" - инициатива на Европейската комисия за насърчаване
на природосъобразно придвижване в градска среда с координатор
за България Министерство на околната среда и водите. "Придвижвай
се разумно" започна преди две години с различни акценти за
придвижване в града и комбиниране на ходене пеша, с градски
транспорт, с велосипед и с личен автомобил. Миналата година
активностите бяха свързани със споделено пътуване с автомобил, а
тази - с насърчаване на карането на велосипед в града.
"Аз карам велосипед - последвай ме!" започна през 2014-та
година, когато зад идеята на MAXEUROPE и медията за колоездене
www.maxbike.bg се обединиха над 20 известни личности от различни
сфери, за да кажат "ДА" на карането на колело и да застанат с
личния си пример зад каузата на този екологичен и здравословен
начин на придвижване.

Всичко за кампанията можете да следите на www.azkaram.eu и
официалната Facebook страница, както и на www.dothemix.bg


Бележки до редакторите:
За Макс Европа:
Макс Европа ЕООД е холдинг, създаден през 2010 година, но
историята на компанията датира от 1996 година, когато първият и
най-голям член на семейството Макском ЕООД е основан като
търговско дружество. Компанията произвежда велосипеди с марка
Sprint, Shockblaze, Ferrini и детски стоки с марка Chipolino.
Макс Европа държи на иновациите и доброто качество. Прилага все
по-стриктни стандарти за качество на продукцията, за да
предостави на клиентите си технологично по-съвършени велосипеди
с отличителен дизайн за всяка марка. Повече за марките на Макс
Европа можете да научите на www.maxeurope.eu

За "Dotheright mix - Придвижвай се разумно"
"Dotheright mix - Придвижвай се разумно" е двугодишна
информационна кампания на Европейския съюз, която у нас се
координира на национално ниво от Министерство на околната среда
и водите и цели да обърне внимание на предимствата при
комбинирането на различни видове придвижване - градски
транспорт, велосипед, кола и пеша.

За Интеримидж
Интеримидж е утвърдено име в сферата на публичните комуникации.
От 2008 година компанията работи за редица корпоративни клиенти
и неправителствени организации. В последните две години екипът
на агенцията развива собствени и клиентски проекти за устойчиво
развитие, градска среда, опазване на природните ресурси и
подобряване на условията на живот у нас.




/НП/