МАЙОНЕЗА "КРАСИ" Е ЛЮБИМАТА БЪЛГАРСКА МАРКА СПОРЕД ПОТРЕБИТЕЛИТЕ В КЛАСАЦИЯТА "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ"

OT 12:16:01 30-06-2015
AM1215OT.001
Майонеза "Краси" - любима българска марка

МАЙОНЕЗА "КРАСИ" Е ЛЮБИМАТА БЪЛГАРСКА МАРКА
СПОРЕД ПОТРЕБИТЕЛИТЕ В КЛАСАЦИЯТА
"ЛЮБИМИТЕ МАРКИ"


МАЙОНЕЗА "КРАСИ" е любимата БЪЛГАРСКА МАРКА в потребителската класация "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" за 2015 година. Лидерът на пазара на майонеза у нас - "Краси" е победител в две продуктови категории - МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ и БЪЛГАРСКА МАРКА като грабна приза и в двата раздела. Над 40 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас. МАЙОНЕЗА "КРАСИ" бе номинирана от потребителите за участие в "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" и успешно премина трите кръга на класацията. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали.

Това е поредната висока оценка за бранда от страна на потребителите, чието доверие вече повече от 20 години направи майонеза "Краси" - най-продавания продукт на пазара у нас. Малко са продуктите, които остават с високо качество дълги години и потребителите продължават да им вярват. Постоянното качеството е категория, с която майонеза "Краси" не допуска компромиси - не се променя технологията и рецептата, не се заменят съставки с по-евтини еквиваленти и заместители, затова "Краси" вече повече от 20 години остава все така любима и предпочитана от всички.

Майонеза "Краси" непрекъснато обогатява портфолиото на своите продукти, търси и експериментира с нови продукти и вкусове.

В категория МИНЕРАЛНИ ВОДИ потребителите определиха за любима марка МИНЕРАЛНА ВОДА "ХИСАР", а газирани напитки и студен чай "ХИСАР" преминаха успешно трите етапа на състезанието и се класираха в челната тройка на секцията БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ.

"ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" е единствена по рода си потребителска класация. Провежда се за седма поредна година и дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие. Инициативата е уникална потребителска класация, основана само и единствено върху мнението и нагласите на потребителите. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представлява не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Резултатите и точният брой гласове, дадени за всеки бранд в последния кръг, можете да видите тук:

http://www.mylovemarks.eu/results.php

30.06.2015 г.
/АМ/