Диляна Попова - посланик за 2015 г. на инициативата "Аз карам велосипед - последвай ме!", организирана от MAXEUROPE и европейската информационна кампания "Do the right mix - Придвижвай се разумно" Диляна Попова - колелото те кара да си малко по-щастлив
OT 14:16:01 01-07-2015
NI1415OT.002
"Аз карам велосипед - последвай ме!" - 2015 г. - Диляна Попова
Диляна Попова - посланик за 2015 г. на инициативата "Аз карам велосипед - последвай ме!", организирана от MAXEUROPE и европейската информационна кампания "Do the right mix - Придвижвай се разумно"
Диляна Попова - колелото те кара да си малко по-щастлив
Диляна кара колело от малка и свързва с него едни от най-милите си детски спомени. Любимото й забавление било да сядат заедно на едно колело с приятелката й и да прекосяват малкия град, в който е израснала. Играта навън, истинските приятели и свободата, която дава карането на колело, е нещо, което ни връща към спомените от детството и разбираме колко е важно да можем да осигурим на собствените си деца възможност да усетят същото. Въпреки че нейният син все още е много малък, тя няма търпение след 2-3 години да пробва да го качи на колело и да карат заедно.
Диляна се присъедини към посланиците за 2015-та на инициативата "Аз карам велосипед - последвай ме!", която се провежда от MAXEUROPE и европейската информационна кампания "Do the right mix - Придвижвай се разумно".
"Мисля, че велосипедът е едно прекрасно средство за по-бързо придвижване. Дава ти много повече свобода, начин да спортуваш, да поддържаш тялото и тонуса си. Това е много важно във времето, в което живеем, с храната, която поемаме, и всичко останало, което в по-голямата си степен е вредно. Едно от основните неща е, че велосипедът наистина ще те върне към детството ти. Към детството ти и към това, че наистина можеш да се почувстваш свободен", споделя Диляна.
Посланието на Диляна и спомените й от детството, свързани с велосипеда, можете да видите тук:
https://www.youtube.com/watch?v=WENflqqgzO8
През 2015-та "Аз карам велосипед - последвай ме!" записа видео историите с велосипед на обичани български личности, които застават с личния си пример зад каузата на този екологичен и здравословен начин на придвижване и са вдъхновение за живеещите в градовете да превърнат карането на колело в ежедневие през летните месеци.
Всичко за кампанията можете да следите на www.azkaram.eu и официалната Facebook страница, както и на www.dothemix.bg
За кампанията:
Кампанията е инициирана от MAXEUROPE - производител на велосипеди, лидер у нас и с водещи позиции в Западна Европа, и има за цел да популяризира дългосрочно карането на велосипед в града. Тази година активностите ще се случат в партньорство с европейската информационна кампания "Do the right mix - Придвижвай се разумно" - инициатива на Европейската комисия за насърчаване на природосъобразно придвижване в градска среда с координатор за България Министерство на околната среда и водите. "Придвижвай се разумно" започна преди две години с различни акценти за придвижване в града и комбиниране на ходене пеша с градски транспорт, с велосипед и с личен автомобил. Миналата година активностите бяха свързани със споделено пътуване с автомобил, а тази - с насърчаване на карането на велосипед в града.
"Аз карам велосипед - последвай ме!" започна през 2014-та година, когато зад идеята на MAXEUROPE и медията за колоездене www.maxbike.bg се обединиха над 20 известни личности от различни сфери, за да кажат "ДА" на карането на колело и да застанат с личния си пример зад каузата на този екологичен и здравословен начин на придвижване.
За Макс Европа
За Макс Европа: Макс Европа ЕООД е холдинг, създаден през 2010 година, но историята на компанията датира от 1996 година, когато първият и най-голям член на семейството Макском ЕООД е основан като търговско дружество. Компанията произвежда велосипеди с марка Sprint, Shockblaze, Ferrini и детски стоки с марка Chipolino. Макс Европа държи на иновациите и доброто качество. Прилага все по-стриктни стандарти за качество на продукцията, за да предостави на клиентите си технологично по-съвършени велосипеди с отличителен дизайн за всяка марка. Повече за марките на Макс Европа можете да научите на www.maxeurope.eu
За "Do the right mix - Придвижвай се разумно"
"Do the right mix - Придвижвай се разумно" е двугодишна информационна кампания на Европейския съюз, която у нас се координира на национално ниво от Министерство на околната среда и водите и цели да обърне внимание на предимствата при комбинирането на различни видове придвижване - градски транспорт, велосипед, кола и пеша.
За Интеримидж
Интеримидж е утвърдено име в сферата на публичните комуникации. От 2008 година компанията работи за редица корпоративни клиенти и неправителствени организации. В последните две години екипът на агенцията развива собствени и клиентски проекти за устойчиво развитие, градска среда, опазване на природните ресурси и подобряване на условията на живот у нас.
/НИ/