Владо Пенев: Никога не си купих кола, но за сметка на това винаги съм имал колело
OT 15:35:01 16-07-2015
AM1534OT.001
инициатива "Аз карам велосипед - последвай ме!"
Владо Пенев: Никога не си купих кола,
но за сметка на това винаги
съм имал колело
Информация за медиите
16 юли 2015 г.
За Владимир Пенев колелото е най-хубавият начин да разгледаш непознат град, особено ако има развита велосипедна мрежа. Въпреки това, той може да се похвали, че е карал велосипед и на неочаквани места. Едно от тях е най-големият храмов комплекс в света Ангкор Ват в Камбоджа, който е имал възможност да разгледа миналата година именно с колело. Велотурът през джунглата бил изключително вълнуващо и незабравимо изживяване.
"Научих се да карам колело, в центъра на София, преди много години на улицата. Тогава това беше възможно, за разлика от днес. Сега не е възможно да си намериш място да си паркираш колата, а камо ли да пуснеш някое дете да се учи да кара колело. Но ето, аз бях от тези щастливи деца."
Владимир Пенев се присъедини към посланиците за 2015-та, на инициативата "Аз карам велосипед - последвай ме!", която се провежда от MAXEUROPE и европейската информационна кампания "Dotheright mix - Придвижвай се разумно".
Дори като министър на културата в служебното правителство от 2013-та година Владо Пенев се придвижваше с велосипед и не ползваше полагащите му се служебен автомобил и шофьор. През летните месеци, а и не само, ще можем да го видим качен на две колела.
Посланието му и спомени от детството, свързани с велосипед, можете да видите тук:
http://azkaram.eu/?article_id=63#posledovatel
През 2015-та "Аз карам велосипед - последвай ме!"записа видео историите с велосипед на обичани български личности, които застават с личния си пример зад каузата на този екологичен и здравословен начин на придвижване и са вдъхновение за живеещите в градовете да превърнат карането на колело в ежедневие през летните месеци.
Всичко за кампанията можете да следите на www.azkaram.eu и официалната Facebook страница, както и на www.dothemix.bg
За кампанията:
Кампанията е инициирана от MAXEUROPE - производител на велосипеди, лидер у нас и с водещи позиции в Западна Европа, и има за цел да популяризира дългосрочно карането на велосипед в града. Тази година активностите ще се случат в партньорство с европейската информационна кампания "Dotheright mix - Придвижвай се разумно" - инициатива на Европейската комисия за насърчаване на природосъобразно придвижване в градска среда с координатор за България Министерство на околната среда и водите. "Придвижвай се разумно" започна преди две години с различни акценти за придвижване в града и комбиниране на ходене пеша с градски транспорт, с велосипед и с личен автомобил. Миналата година активностите бяха свързани със споделено пътуване с автомобил, а тази - с насърчаване на карането на велосипед в града.
"Аз карам велосипед - последвай ме!" започна през 2014-та година, когато зад идеята на MAXEUROPE и медията за колоездене www.maxbike.bg се обединиха над 20 известни личности от различни сфери, за да кажат "ДА" на карането на колело и да застанат с личния си пример зад каузата на този екологичен и здравословен начин на придвижване.
Бележки до редакторите:
За Макс Европа: Макс Европа ЕООД е холдинг, създаден през 2010 година, но историята на компанията датира от 1996 година, когато първият и най-голям член на семейството Макском ЕООД е основан като търговско дружество. Компанията произвежда велосипеди с марка Sprint, Shockblaze, Ferrini и детски стоки с марка Chipolino. Макс Европа държи на иновациите и доброто качество. Прилага все по-стриктни стандарти за качество на продукцията, за да предостави на клиентите си технологично по-съвършени велосипеди с отличителен дизайн за всяка марка. Повече за марките на Макс Европа можете да научите на www.maxeurope.eu
За "Dotheright mix - Придвижвай се разумно"
"Dotheright mix - Придвижвай се разумно" е двугодишна информационна кампания на Европейския съюз, която у нас се координира на национално ниво от Министерство на околната среда и водите и цели да обърне внимание на предимствата при комбинирането на различни видове придвижване - градски транспорт, велосипед, кола и пеша.
За Интеримидж
Интеримидж е утвърдено име в сферата на публичните комуникации. От 2008 година компанията работи за редица корпоративни клиенти и неправителствени организации. В последните две години екипът на агенцията развива собствени и клиентски проекти за устойчиво развитие, градска среда, опазване на природните ресурси и подобряване на условията на живот у нас.
/АМ/
AM1534OT.001
инициатива "Аз карам велосипед - последвай ме!"
Владо Пенев: Никога не си купих кола,
но за сметка на това винаги
съм имал колело
Информация за медиите
16 юли 2015 г.
За Владимир Пенев колелото е най-хубавият начин да разгледаш непознат град, особено ако има развита велосипедна мрежа. Въпреки това, той може да се похвали, че е карал велосипед и на неочаквани места. Едно от тях е най-големият храмов комплекс в света Ангкор Ват в Камбоджа, който е имал възможност да разгледа миналата година именно с колело. Велотурът през джунглата бил изключително вълнуващо и незабравимо изживяване.
"Научих се да карам колело, в центъра на София, преди много години на улицата. Тогава това беше възможно, за разлика от днес. Сега не е възможно да си намериш място да си паркираш колата, а камо ли да пуснеш някое дете да се учи да кара колело. Но ето, аз бях от тези щастливи деца."
Владимир Пенев се присъедини към посланиците за 2015-та, на инициативата "Аз карам велосипед - последвай ме!", която се провежда от MAXEUROPE и европейската информационна кампания "Dotheright mix - Придвижвай се разумно".
Дори като министър на културата в служебното правителство от 2013-та година Владо Пенев се придвижваше с велосипед и не ползваше полагащите му се служебен автомобил и шофьор. През летните месеци, а и не само, ще можем да го видим качен на две колела.
Посланието му и спомени от детството, свързани с велосипед, можете да видите тук:
http://azkaram.eu/?article_id=63#posledovatel
През 2015-та "Аз карам велосипед - последвай ме!"записа видео историите с велосипед на обичани български личности, които застават с личния си пример зад каузата на този екологичен и здравословен начин на придвижване и са вдъхновение за живеещите в градовете да превърнат карането на колело в ежедневие през летните месеци.
Всичко за кампанията можете да следите на www.azkaram.eu и официалната Facebook страница, както и на www.dothemix.bg
За кампанията:
Кампанията е инициирана от MAXEUROPE - производител на велосипеди, лидер у нас и с водещи позиции в Западна Европа, и има за цел да популяризира дългосрочно карането на велосипед в града. Тази година активностите ще се случат в партньорство с европейската информационна кампания "Dotheright mix - Придвижвай се разумно" - инициатива на Европейската комисия за насърчаване на природосъобразно придвижване в градска среда с координатор за България Министерство на околната среда и водите. "Придвижвай се разумно" започна преди две години с различни акценти за придвижване в града и комбиниране на ходене пеша с градски транспорт, с велосипед и с личен автомобил. Миналата година активностите бяха свързани със споделено пътуване с автомобил, а тази - с насърчаване на карането на велосипед в града.
"Аз карам велосипед - последвай ме!" започна през 2014-та година, когато зад идеята на MAXEUROPE и медията за колоездене www.maxbike.bg се обединиха над 20 известни личности от различни сфери, за да кажат "ДА" на карането на колело и да застанат с личния си пример зад каузата на този екологичен и здравословен начин на придвижване.
Бележки до редакторите:
За Макс Европа: Макс Европа ЕООД е холдинг, създаден през 2010 година, но историята на компанията датира от 1996 година, когато първият и най-голям член на семейството Макском ЕООД е основан като търговско дружество. Компанията произвежда велосипеди с марка Sprint, Shockblaze, Ferrini и детски стоки с марка Chipolino. Макс Европа държи на иновациите и доброто качество. Прилага все по-стриктни стандарти за качество на продукцията, за да предостави на клиентите си технологично по-съвършени велосипеди с отличителен дизайн за всяка марка. Повече за марките на Макс Европа можете да научите на www.maxeurope.eu
За "Dotheright mix - Придвижвай се разумно"
"Dotheright mix - Придвижвай се разумно" е двугодишна информационна кампания на Европейския съюз, която у нас се координира на национално ниво от Министерство на околната среда и водите и цели да обърне внимание на предимствата при комбинирането на различни видове придвижване - градски транспорт, велосипед, кола и пеша.
За Интеримидж
Интеримидж е утвърдено име в сферата на публичните комуникации. От 2008 година компанията работи за редица корпоративни клиенти и неправителствени организации. В последните две години екипът на агенцията развива собствени и клиентски проекти за устойчиво развитие, градска среда, опазване на природните ресурси и подобряване на условията на живот у нас.
/АМ/