В националния пресклуб на БТА
OT 11:46:01 13-09-2015
MM1145OT.038
БТА - НАЦИОНАЛЕН ПРЕСКЛУБ
В националния
пресклуб
на БТА
На 14 септември, понеделник, от 10.00 часа,
ще се състои пресконференция на
"Енергиен пазар" ООД
на тема:
Първата по рода си в България колективна кампания за смяна на доставчика на ток.
Кампанията е насочена към представители на малкия и среден бизнес в България и цели да обедини бизнес клиентите за постигане на по-рентабилна и отговаряща на нуждите им цена за потребление на електричество.
Кампанията цели:
- Намаляване на сметките за електроенергия на участниците (до 15%) ;
- Подобряване на обслужването от страна на търговците и крайните снабдители на електроенергия (позитивен ефект от конкуренцията).
Кампанията ще позволи за първи път масово регистриране на малкия бизнес в България на свободния пазар на електроенергия.
Венцислав Топузов - съосновател и управител на energienpazar.bg , и Атанас Георгиев, преподавател в СУ и енергиен експерт, ще представят целите и организацията на кампанията и очаквания ефект за развитието на пазара.
/ММ/
MM1145OT.038
БТА - НАЦИОНАЛЕН ПРЕСКЛУБ
В националния
пресклуб
на БТА
На 14 септември, понеделник, от 10.00 часа,
ще се състои пресконференция на
"Енергиен пазар" ООД
на тема:
Първата по рода си в България колективна кампания за смяна на доставчика на ток.
Кампанията е насочена към представители на малкия и среден бизнес в България и цели да обедини бизнес клиентите за постигане на по-рентабилна и отговаряща на нуждите им цена за потребление на електричество.
Кампанията цели:
- Намаляване на сметките за електроенергия на участниците (до 15%) ;
- Подобряване на обслужването от страна на търговците и крайните снабдители на електроенергия (позитивен ефект от конкуренцията).
Кампанията ще позволи за първи път масово регистриране на малкия бизнес в България на свободния пазар на електроенергия.
Венцислав Топузов - съосновател и управител на energienpazar.bg , и Атанас Георгиев, преподавател в СУ и енергиен експерт, ще представят целите и организацията на кампанията и очаквания ефект за развитието на пазара.
/ММ/