Колективното пазаруване набира скорост
OT 09:56:02 01-02-2016
AM0954OT.002
платформа за колективно пазаруване VsichkiOferti.bg - данни
Колективното
пазаруване набира
скорост
През изминалата година беше отчетен ръст на продажбите с близо 4,5 млн. лева, сочат данните на най-големия агрегатор за колективно пазаруване - www.VsichkiOferti.bg, съобщи Теодор Кафеджиев - маркетинг-мениджър.
Близо 80 000 ваучера са продадени през първите три месеца на 2015 г. За второто тримесечие те вече са с 50 000 повече. През юли, август и септември 2015 г. ръстът е с още 5 000 ваучера. Пикът на продажбите е бил в края на годината - 185 000 ваучера за последните три месеца.
Кафеджиев посочи, че през платформата за колективно пазаруване VsichkiOferti.bg са продадени ваучери на стойност 25 млн. лв. през 2015 година.
Най-голям процент от осъществените продажби са услуги в сферата на туризма. Основният интерес се наблюдава към почивките у нас и в съседна Гърция. Следват ги козметичните услуги, ваучерите за заведения и масажи, отбеляза Кафеджиев.
През първото шестмесечие на миналата година близо 70 000 души са се възползвали от изгодни ски и СПА почивки у нас. По-находчивите са планирали отрано и лятната си почивка още в първите месеци на 2015 г., възползвайки се от преференциални цени за ранни записвания за морски почивки с отстъпка над 50 процента, допълни Теодор Кафеджиев.
Пролетта също е преминала с поглед към лятото. Засилен е бил интересът към предложенията за Гърция.
Най-често търсената дума е "Велинград", следвана от "Банско" и "Боровец", а на последните три места в топ 10 са "Сандански", "торта" и "суши".
През лято 2015-та, над 65 000 потребители на платформата VsichkiOferti.bg са се възползвали от почивки с отстъпка на българското Черноморие, Гърция и Турция.
Кафеджиев отчете, че през 2015 се е състоял и най-успешният досега Black Friday в България с продажби осъществени чрез агрегатора на стойност над 750 000 лв.
Интересен е фактът, че в края на есен 2015-та, ваучерите за смяна на гуми са били изключително търсени и купувани.
Преди Коледа потребителите масово са избрали подаръци на своите близки чрез специалните празнични отстъпки.
Близо 100 000 СПА почивки са продадени миналата година. Интересен факт е, че се очертава и тенденция за постоянен интерес към промоционалните предложения на автомивки, посочи Теодор Кафеджиев.
Зима 2015-2016 остава с най-търсени ски ваканции, а най-предпочитани са Банско, Боровец и Пампорово. Плановете на потребителите за 14 февруари се отразяват и на пазаруването им - хиляди търсят как да изненадат любимия човек за празника - най-предпочитаният начин са почивките, сочат цифрите. Ранните записвания за почивка на море вече придобиват все по-голяма популярност, коментира Кафеджиев.
Открояват се някои тенденции в потреблението, които мениджърът очаква да се запазят и развият през тази година - все повече мъже се възползват от оферти с отстъпка, сериозно нараства интересът към ваучери за театрални постановки, ръст в продажбите на екскурзии в чужбина, още по-голямо предлагане и търсене на електроуреди с отстъпка.
Платформа за колективно
пазаруване VsichkiOferti.bg
/АМ/