УМНОТО ПРИДВИЖВАНЕ - ЧАСТ ОТ "СОФИЯ ДИША"

OT 13:07:01 19-08-2016
AM1305OT.002
Европейска седмица на мобилността - информационна кампания на ЕК

УМНОТО ПРИДВИЖВАНЕ - ЧАСТ
ОТ
"СОФИЯ ДИША"


МИНУВАЧИ СТАВАТ СИМВОЛИ НА ЕВРОПЕЙСКАТА СЕДМИЦА НА МОБИЛНОСТТА

18.08.2016 г. Информационната кампания на ЕК "Европейска седмица на мобилността" тази година е част от популярния фестивал "София диша" с послание за разумно придвижване - с велосипед, пеша, с градски и споделен транспорт, и без личен автомобил. Това е прекият път към по-чист въздух в града, по-здрави хора и по-силна икономика.

На 21 и 28 август в зона "Спорт" на фестивала фотостена ще даде възможност на минувачите да се снимат като част от символите на кампанията - атрактивни човечета, които използват алтернативни начини на придвижване в града. На разположение на минувачите ще има фотограф, а снимките ще бъдат качени във Facebook страницата на кампанията за по-лесно тагване и споделяне.

Хаштагът на цялата кампания е #mobilityweek.

Желаещите ще получат стикери с човечетата на кампанията и безплатен брой от зеления вестник The Green Sofia Times, който е специално за събития и новини, свързани с разумното придвижване. Във вестника е включена и програма за самата Европейска седмица на мобилността в София (16-22 септември).

Фотостената на Европейска седмица на мобилността ще намерите:

На 21 август - на ул. Княз Александър Първи, до сградата на БНБ

На 28 август - на бул. Александър Стамболийски

Видео за целите на информационната кампания може да видите тук - http://bit.ly/2b7N9dc

ЗА "EВРОПЕЙСКА СЕДМИЦА НА МОБИЛНОСТТА"

Това е информационна кампания на Европейската комисия, която на национално ниво се координира от Министерството на околната среда и водите (МОСВ) и цели да обърне внимание на предимствата при комбинирането на различни видове придвижване - градски транспорт, велосипед, автомобил и пеша.

През 2016-та година мотото на кампанията е "Умно придвижване. Силна икономика", като цели да акцентира върху пряката връзка между транспорта, здравето на хората и развитието на региона.

Комуникационна агенция Интеримидж подготвя и осъществява дейностите в рамките на годишните програми на кампанията от старта й у нас през 2013-та година.

От 2015 г. инициативите на "Европейска седмица на мобилността" са целогодишни, като пикът е в периода 16-22 септември. Те оформят мащабна и интегрирана кампания за градска мобилност с единна платформа за популяризиране на устойчивите начини на придвижване в градовете на Европа - www.mobilityweek.eu

Международната кампания се подкрепя от генералните дирекции "Мобилност и транспорт" и "Околна среда" на Европейската комисия. Секретариатът на кампанията се управлява от консорциум начело с EUROCITIES, две други градски мрежи (ICLEI и POLIS), специализирана комуникационна агенция (ICF Mostra) и международна екологична организация (Regional EnvironmentalCentre/ "Регионален екологичен център").

Повече за кампанията научете на българския уебсайт www.dothemix.bg, на www.mobilityweek.eu и www.moew.government.bg, както и на https://www.facebook.com/MobilityWeekBG


За допълнителна информация:
Ася Моллова
Агенция Интеримидж
02 865 05 86, 089 666 3597
asya.mollova@interimage.bg
/АМ/