ЛИЦАТА НА УМНОТО ПРИДВИЖВАНЕ В ГРАДА - В ОТКРИТА ИЗЛОЖБА
OT 14:38:01 07-09-2016
AM1436OT.005
Интеримидж - изложба"Лицата на разумното придвижване в града"
ЛИЦАТА НА УМНОТО ПРИДВИЖВАНЕ
В ГРАДА - В ОТКРИТА
ИЗЛОЖБА
30 АКТИВНИ ГРАДСКИ ХОРА ПОКАЗВАТ ВСЕКИДНЕВИЕ БЕЗ АВТОМОБИЛИ
07.09.2016 г. Изложба на открито под мотото "Лицата на разумното придвижване в града" може да се види в София до 15 септември. Събитието в градинката "Кристал" е подгряващо за традиционната Европейска седмица на мобилността (16-22 септември) в София.
Фотографиите представят активни градски хора, предпочели алтернативни начини на придвижване във всекидневието си - велосипед, тротинетка, електрически автомобил, лонгборд, градски транспорт и пеша. Това е техен личен избор със съзнанието, че движението ги кара да се чувстват добре, а в същото време допринасят за намаляване на замърсяването на градския въздух и на проблемите с трафика и паркирането.
Организаторите от Агенция "Интеримидж", изпълнител за България на кампанията "Европейска седмица на мобилността", са заснели над 30 симпатични градски жители, чиито професии варират в широки граници: сред тях има архитекти, маркетинг и дигитални експерти, търговци, програмист на видеоигри, оперна певица и лекар по дентална медицина.
Всички те споделят какво им дава алтернативното придвижване в градски условия. Сред мненията преобладава, че този избор ги освобождава от оковите на паркирането и задръстванията, дава им възможност да се раздвижат физически, да се събудят преди дългия работен ден или да се отърсят от натрупания стрес след работа, както и да усетят града и средата, в която живеят, по съвсем нов начин.
Организаторите се надяват с представянето на тези примери да вдъхновят повече хора да подкрепят умната мобилност, която е пътят към по-чиста и приятна градска среда, по-здрави градски жители и по-силна местна икономика.
Изложбата е реализирана благодарение на Министерството на околната среда и водите, Софийска община, Център за градска мобилност и на всички модели, които се съгласиха да участват в инициативата.
Видео за целите на целогодишната кампания "Европейска седмица на мобилността" може да видите тук - http://bit.ly/2b7N9dc
ЗА "EВРОПЕЙСКА СЕДМИЦА НА МОБИЛНОСТТА"
Това е информационна кампания на Европейската комисия, която на национално ниво се координира от Министерството на околната среда и водите (МОСВ) и цели да обърне внимание на предимствата при комбинирането на различни видове придвижване - градски транспорт, велосипед, автомобил и пеша.
През 2016-та година мотото на кампанията е "Умно придвижване. Силна икономика", като цели да акцентира върху пряката връзка между транспорта, здравето на хората и развитието на региона.
Комуникационна агенция "Интеримидж" подготвя и осъществява дейностите в рамките на годишните програми на кампанията от старта й у нас през 2013-та година.
От 2015 г. инициативите на "Европейска седмица на мобилността" са целогодишни, като пикът е в периода 16-22 септември. Те оформят мащабна и интегрирана кампания за градска мобилност с единна платформа за популяризиране на устойчивите начини на придвижване в градовете на Европа - www.mobilityweek.eu
Международната кампания се подкрепя от генералните дирекции "Мобилност и транспорт" и "Околна среда" на Европейската комисия. Секретариатът на кампанията се управлява от консорциум начело с EUROCITIES, две други градски мрежи (ICLEI и POLIS), специализирана комуникационна агенция (ICF Mostra) и международна екологична организация (Regional Environmental Centre/ "Регионален екологичен център").
Повече за кампанията научете на българския уебсайт www.dothemix.bg,
на www.mobilityweek.eu и www.moew.government.bg,
както и наhttps://www.facebook.com/MobilityWeekBG
За допълнителна информация:
Ася Моллова
Агенция "Интеримидж"
02 865 05 86, 089 666 3597
asya.mollova@interimage.bg
/АМ/
AM1436OT.005
Интеримидж - изложба"Лицата на разумното придвижване в града"
ЛИЦАТА НА УМНОТО ПРИДВИЖВАНЕ
В ГРАДА - В ОТКРИТА
ИЗЛОЖБА
30 АКТИВНИ ГРАДСКИ ХОРА ПОКАЗВАТ ВСЕКИДНЕВИЕ БЕЗ АВТОМОБИЛИ
07.09.2016 г. Изложба на открито под мотото "Лицата на разумното придвижване в града" може да се види в София до 15 септември. Събитието в градинката "Кристал" е подгряващо за традиционната Европейска седмица на мобилността (16-22 септември) в София.
Фотографиите представят активни градски хора, предпочели алтернативни начини на придвижване във всекидневието си - велосипед, тротинетка, електрически автомобил, лонгборд, градски транспорт и пеша. Това е техен личен избор със съзнанието, че движението ги кара да се чувстват добре, а в същото време допринасят за намаляване на замърсяването на градския въздух и на проблемите с трафика и паркирането.
Организаторите от Агенция "Интеримидж", изпълнител за България на кампанията "Европейска седмица на мобилността", са заснели над 30 симпатични градски жители, чиито професии варират в широки граници: сред тях има архитекти, маркетинг и дигитални експерти, търговци, програмист на видеоигри, оперна певица и лекар по дентална медицина.
Всички те споделят какво им дава алтернативното придвижване в градски условия. Сред мненията преобладава, че този избор ги освобождава от оковите на паркирането и задръстванията, дава им възможност да се раздвижат физически, да се събудят преди дългия работен ден или да се отърсят от натрупания стрес след работа, както и да усетят града и средата, в която живеят, по съвсем нов начин.
Организаторите се надяват с представянето на тези примери да вдъхновят повече хора да подкрепят умната мобилност, която е пътят към по-чиста и приятна градска среда, по-здрави градски жители и по-силна местна икономика.
Изложбата е реализирана благодарение на Министерството на околната среда и водите, Софийска община, Център за градска мобилност и на всички модели, които се съгласиха да участват в инициативата.
Видео за целите на целогодишната кампания "Европейска седмица на мобилността" може да видите тук - http://bit.ly/2b7N9dc
ЗА "EВРОПЕЙСКА СЕДМИЦА НА МОБИЛНОСТТА"
Това е информационна кампания на Европейската комисия, която на национално ниво се координира от Министерството на околната среда и водите (МОСВ) и цели да обърне внимание на предимствата при комбинирането на различни видове придвижване - градски транспорт, велосипед, автомобил и пеша.
През 2016-та година мотото на кампанията е "Умно придвижване. Силна икономика", като цели да акцентира върху пряката връзка между транспорта, здравето на хората и развитието на региона.
Комуникационна агенция "Интеримидж" подготвя и осъществява дейностите в рамките на годишните програми на кампанията от старта й у нас през 2013-та година.
От 2015 г. инициативите на "Европейска седмица на мобилността" са целогодишни, като пикът е в периода 16-22 септември. Те оформят мащабна и интегрирана кампания за градска мобилност с единна платформа за популяризиране на устойчивите начини на придвижване в градовете на Европа - www.mobilityweek.eu
Международната кампания се подкрепя от генералните дирекции "Мобилност и транспорт" и "Околна среда" на Европейската комисия. Секретариатът на кампанията се управлява от консорциум начело с EUROCITIES, две други градски мрежи (ICLEI и POLIS), специализирана комуникационна агенция (ICF Mostra) и международна екологична организация (Regional Environmental Centre/ "Регионален екологичен център").
Повече за кампанията научете на българския уебсайт www.dothemix.bg,
на www.mobilityweek.eu и www.moew.government.bg,
както и наhttps://www.facebook.com/MobilityWeekBG
За допълнителна информация:
Ася Моллова
Агенция "Интеримидж"
02 865 05 86, 089 666 3597
asya.mollova@interimage.bg
/АМ/