25 години Interpartners: рекламата като начин на живот
OT 16:00:31 11-05-2017
AM1600OT.005
рекламни агенции - 25 години Interpartners
25 години
Interpartners: рекламата
като начин на живот
Съобщение до медиите
През месец май Interpartners, една от рекламните агенции с най-дълга пазарна история в България, отбелязва своята 25-та годишнина.
По повод четвъртвековния юбилей компанията пусна серия от шеговити "реклами" в страницата си във Facebook. В тях тя се представя чрез продукти, за които екипът е работил през годините. Замисълът е визиите да се разработят и като плакати и да се представят на изложба. На нея агенцията ще предостави стипендия в подкрепа на талантлив студент от специалност "Плакат" на Националната художествена академия в София. Подкрепата на млади таланти вече има няколкогодишна история в практиката на Interpartners.
Собственикът и управляващ партньор на рекламната агенция г-жа Катя Димитрова споделя: "Неизменно за изминалите 25 години стилът на работа на Interpartners е персонална, всекидневна грижа за бизнеса на клиента и неговото пазарно представяне чрез оригинални и работещи творчески решения в крак с времето - с новите идеи и технологии. Неслучайно се радваме на дългосрочни партньорства с клиенти, които продължават 8, 10, дори 15 години."
Днес сред клиентите на агенцията се открояват сладкарници НЕДЕЛЯ, Еврофутбол, INTERSPORT, Nucrema, Britos, магазини SEVEN SECONDS, Националната агенция за приходите, Европейската комисия, Бизнес клуб Белгия - България - Люксембург и др. Екипът е динамично развиващ се, изграден предимно от млади професионалисти с визия за бъдещето.
Отбелязването на годишнината на Interpartners започна знаково - с награда от Българската асоциация на пиар агенциите (БАПРА) - второ място в категорията "Комуникационна кампания в публичния сектор" за "Влез в час с данъците 3", интегрирана информационна кампания, която агенцията създаде и изпълни за Националната агенция за приходите.
Бележки до редакторите
Създадена през 1992 г. като агенция за пълно рекламно обслужване, през годините Interpartners развива специализирани собствени брандове: Interimage (пиар), TVLow Cost (пакетна телевизионна реклама), а от миналата година и вътрешно видеопроизводство под името WOW Videos. Още през 90-те години на миналия век екипът на Interpartners създава емблематични реклами с местен криейтив, сред които на перилния препарат Purlan ("Пуловерът на татко аз обичам") и на вафлата Кукуруку, ("Кукуруку, вафла чудна"). В качеството си на местна, независима агенция Interpartners е член на Interpartners Worldwide, международна мрежа от партньори в 24 държави.
За контакти:
Елисавета Търпанова, Interpartners
02 963 31 91
/АМ/
AM1600OT.005
рекламни агенции - 25 години Interpartners
25 години
Interpartners: рекламата
като начин на живот
Съобщение до медиите
През месец май Interpartners, една от рекламните агенции с най-дълга пазарна история в България, отбелязва своята 25-та годишнина.
По повод четвъртвековния юбилей компанията пусна серия от шеговити "реклами" в страницата си във Facebook. В тях тя се представя чрез продукти, за които екипът е работил през годините. Замисълът е визиите да се разработят и като плакати и да се представят на изложба. На нея агенцията ще предостави стипендия в подкрепа на талантлив студент от специалност "Плакат" на Националната художествена академия в София. Подкрепата на млади таланти вече има няколкогодишна история в практиката на Interpartners.
Собственикът и управляващ партньор на рекламната агенция г-жа Катя Димитрова споделя: "Неизменно за изминалите 25 години стилът на работа на Interpartners е персонална, всекидневна грижа за бизнеса на клиента и неговото пазарно представяне чрез оригинални и работещи творчески решения в крак с времето - с новите идеи и технологии. Неслучайно се радваме на дългосрочни партньорства с клиенти, които продължават 8, 10, дори 15 години."
Днес сред клиентите на агенцията се открояват сладкарници НЕДЕЛЯ, Еврофутбол, INTERSPORT, Nucrema, Britos, магазини SEVEN SECONDS, Националната агенция за приходите, Европейската комисия, Бизнес клуб Белгия - България - Люксембург и др. Екипът е динамично развиващ се, изграден предимно от млади професионалисти с визия за бъдещето.
Отбелязването на годишнината на Interpartners започна знаково - с награда от Българската асоциация на пиар агенциите (БАПРА) - второ място в категорията "Комуникационна кампания в публичния сектор" за "Влез в час с данъците 3", интегрирана информационна кампания, която агенцията създаде и изпълни за Националната агенция за приходите.
Бележки до редакторите
Създадена през 1992 г. като агенция за пълно рекламно обслужване, през годините Interpartners развива специализирани собствени брандове: Interimage (пиар), TVLow Cost (пакетна телевизионна реклама), а от миналата година и вътрешно видеопроизводство под името WOW Videos. Още през 90-те години на миналия век екипът на Interpartners създава емблематични реклами с местен криейтив, сред които на перилния препарат Purlan ("Пуловерът на татко аз обичам") и на вафлата Кукуруку, ("Кукуруку, вафла чудна"). В качеството си на местна, независима агенция Interpartners е член на Interpartners Worldwide, международна мрежа от партньори в 24 държави.
За контакти:
Елисавета Търпанова, Interpartners
02 963 31 91
/АМ/