United Partners и Българската асоциация на ПР агенциите стартират проект за борба с "фалшивите новини"
OT 11:37:01 17-05-2017
AM1136OT.002
проект за борба с "фалшивите новини"
United Partners и Българската асоциация на ПР агенциите
стартират проект за борба
с "фалшивите новини"
За първи път у нас, екипи ще участват в предизвикателство за откриване на решения за борба с "фалшивите новини" като обработват и анализират данни
17 май, София - United Partners, една от водещите български агенции в сферата на маркетинговите, продуктови и корпоративни комуникации и Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА), организират първото у нас практическо предизвикателство за борба с "фалшивите новини". Целта е да се намерят работещи решения срещу явлението, като се използват модерни технологии за обработка и анализ на данни. Предизвикателството е под надслов "Hack the fake news" и ще се проведе в три последователни етапа: 48-часов хакатон, публичен workshop и дискусия и финално представяне на резултатите пред широката публика.
В рамките само на един уикенд между 19-ти и 21-ви май 2017 г., участници ще сформират екипи, които да работят по предварително зададен казус и данни, оформени и предоставени от Сенсика - технологична платформа, която дава възможност на всяка фирма в реално време да получава и извлича цялата значима за бизнеса информация от външни и вътрешни източници.
Предизвикателство пред записалите се ще бъде и сформирането на отбори от експерти с различни специалности - програмиране, обработка и анализ на данни, включително машинно самообучение, които ще имат възможност да си сътрудничат и обменят знания и опит. Желаещите да участват могат да заявят своето място във формата за регистрация.
Инициативата се организира съвместно с Data Science Society - българска доброволческа общност от експерти в обработката, моделирането и анализа на данни.
Генерален спонсор на проекта е Hyper Science - компания за технологии в сферата на изкуствения интелект, специализирана в автоматизацията на обемни офис задачи, която повишава ефективността и ефикасността на всекидневните бизнес операции.
По време на хакатона участниците ще разполагат с вкусна и разнообразна храна, предоставена от BG menu като част от инициативата "Да хапнем заедно". Кампанията е вдъхновена от желанието на BG menu да насърчи потребителите си да се хранят заедно по-често.
Партньори на проекта са Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) и Нов Български Университет (НБУ).
Специален партньор на проекта е Международната ПР асоциация (IPRA).
Медийни партньори са Българска Телеграфска Агенция, Dev.bg, Kaldata.com, B2b Magazine, Actualno.com.
За Юнайтед Партнърс
Юнайтед Партнърс е една от първите български специализирани комуникационни агенции, която предлага пълно обслужване в сферата на интегрираните маркетингови комуникации. През последните 20 години компанията осъществява многобройни продуктови и корпоративни кампании, пъблик афеърс проекти, иновативни дигитални кампании за водещи компании в различни сфери на бизнеса, сред които Procter & Gamble, IBM, ING, Western Union, UNICEF, Nestle, VMware, Viber, Bayer, Tommy Hilfiger и др. През годините Юнайтед Партнърс печели многобройни отличия от конкурси в сферата на комуникациите, сред които златната награда на IPRA в категория "Най-добра корпоративна PR кампания" с проекта "BGTeen.info", реализиран за Procter & Gamble и "Най-добра международна PR кампания от агенция" за работата по проекта EE MUSIC (Energy Efficient Music Culture).
Повече информация на: www.united-partners.com.
За контакт
Никол Брейчева
Junior Account Executive
+359 882 758 089
nikol.breicheva@united-partners.com
/АМ/
AM1136OT.002
проект за борба с "фалшивите новини"
United Partners и Българската асоциация на ПР агенциите
стартират проект за борба
с "фалшивите новини"
За първи път у нас, екипи ще участват в предизвикателство за откриване на решения за борба с "фалшивите новини" като обработват и анализират данни
17 май, София - United Partners, една от водещите български агенции в сферата на маркетинговите, продуктови и корпоративни комуникации и Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА), организират първото у нас практическо предизвикателство за борба с "фалшивите новини". Целта е да се намерят работещи решения срещу явлението, като се използват модерни технологии за обработка и анализ на данни. Предизвикателството е под надслов "Hack the fake news" и ще се проведе в три последователни етапа: 48-часов хакатон, публичен workshop и дискусия и финално представяне на резултатите пред широката публика.
В рамките само на един уикенд между 19-ти и 21-ви май 2017 г., участници ще сформират екипи, които да работят по предварително зададен казус и данни, оформени и предоставени от Сенсика - технологична платформа, която дава възможност на всяка фирма в реално време да получава и извлича цялата значима за бизнеса информация от външни и вътрешни източници.
Предизвикателство пред записалите се ще бъде и сформирането на отбори от експерти с различни специалности - програмиране, обработка и анализ на данни, включително машинно самообучение, които ще имат възможност да си сътрудничат и обменят знания и опит. Желаещите да участват могат да заявят своето място във формата за регистрация.
Инициативата се организира съвместно с Data Science Society - българска доброволческа общност от експерти в обработката, моделирането и анализа на данни.
Генерален спонсор на проекта е Hyper Science - компания за технологии в сферата на изкуствения интелект, специализирана в автоматизацията на обемни офис задачи, която повишава ефективността и ефикасността на всекидневните бизнес операции.
По време на хакатона участниците ще разполагат с вкусна и разнообразна храна, предоставена от BG menu като част от инициативата "Да хапнем заедно". Кампанията е вдъхновена от желанието на BG menu да насърчи потребителите си да се хранят заедно по-често.
Партньори на проекта са Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) и Нов Български Университет (НБУ).
Специален партньор на проекта е Международната ПР асоциация (IPRA).
Медийни партньори са Българска Телеграфска Агенция, Dev.bg, Kaldata.com, B2b Magazine, Actualno.com.
За Юнайтед Партнърс
Юнайтед Партнърс е една от първите български специализирани комуникационни агенции, която предлага пълно обслужване в сферата на интегрираните маркетингови комуникации. През последните 20 години компанията осъществява многобройни продуктови и корпоративни кампании, пъблик афеърс проекти, иновативни дигитални кампании за водещи компании в различни сфери на бизнеса, сред които Procter & Gamble, IBM, ING, Western Union, UNICEF, Nestle, VMware, Viber, Bayer, Tommy Hilfiger и др. През годините Юнайтед Партнърс печели многобройни отличия от конкурси в сферата на комуникациите, сред които златната награда на IPRA в категория "Най-добра корпоративна PR кампания" с проекта "BGTeen.info", реализиран за Procter & Gamble и "Най-добра международна PR кампания от агенция" за работата по проекта EE MUSIC (Energy Efficient Music Culture).
Повече информация на: www.united-partners.com.
За контакт
Никол Брейчева
Junior Account Executive
+359 882 758 089
nikol.breicheva@united-partners.com
/АМ/