Изложба със забавни постери проследява първите 25 години на рекламна агенция Interpartners
OT 17:30:01 31-05-2017
AM1729OT.008
рекламна агенция Interpartners - изложба
Изложба със забавни постери
проследява първите 25 години
на рекламна агенция Interpartners
Съобщение до медиите
София, 31-ви май 2017 г. На специално събитие във вторник рекламна агенция Interpartners отбелязва своята 25-та годишнина с откриването на изложба с постери. В тях агенцията със завидна доза самоирония се представя чрез продукти, за които екипът е работил през годините.
Шеговитите плакати са аранжирани в кафе-галерия Photosynthesis в София (на бул. "Васил Левски"). Изложбата продължава до 5-ти май.
На вернисажа Interpartners обяви, че предоставя две стипендии в подкрепа на студенти от специалността "Плакат и визуална комуникация" на Националната художествена академия. Подкрепата на млади таланти вече има няколкогодишна история в практиката на агенцията.
На събитието присъства екипът на Interpartners, както и много клиенти и приятели. Собственикът и управляващ партньор г-жа Катя Димитрова сподели: "В Interpartners много се гордеем с две неща: с това, че екипът ни се формира от личности; за нас човекът има значение с неговите особености, с неговата индивидуалност; и второ, с дългосрочните ни партньорства: голяма част от хората са с нас повече от 5, 8, 10 години".
Днес сред клиентите на агенцията се открояват сладкарници НЕДЕЛЯ, Еврофутбол, INTERSPORT, Nucrema, Britos, магазини SEVEN SECONDS, Националната агенция за приходите, Европейската комисия, Бизнес клуб Белгия - България - Люксембург и др.
Създадена през 1992 г. като агенция за пълно рекламно обслужване, през годините Interpartners развива специализирани собствени брандове: Interimage /пиар/, TV Low Cost /пакетна телевизионна реклама/, а от миналата година и вътрешно видеопроизводство под името WOW Videos. Още през 90-те години на миналия век екипът на Interpartners създава емблематични реклами с местен криейтив, сред които на перилния препарат Purlan /"Пуловерът на татко аз обичам"/ и на вафлата Кукуруку, /"Кукуруку, вафла чудна"/. В качеството си на местна, независима агенция Interpartners е член на Interpartners Worldwide, международна мрежа от партньори в 24 държави.
За контакти:
Елисавета Търпанова, elissaveta.tarpanova@interpartners.bg
/АМ/
AM1729OT.008
рекламна агенция Interpartners - изложба
Изложба със забавни постери
проследява първите 25 години
на рекламна агенция Interpartners
Съобщение до медиите
София, 31-ви май 2017 г. На специално събитие във вторник рекламна агенция Interpartners отбелязва своята 25-та годишнина с откриването на изложба с постери. В тях агенцията със завидна доза самоирония се представя чрез продукти, за които екипът е работил през годините.
Шеговитите плакати са аранжирани в кафе-галерия Photosynthesis в София (на бул. "Васил Левски"). Изложбата продължава до 5-ти май.
На вернисажа Interpartners обяви, че предоставя две стипендии в подкрепа на студенти от специалността "Плакат и визуална комуникация" на Националната художествена академия. Подкрепата на млади таланти вече има няколкогодишна история в практиката на агенцията.
На събитието присъства екипът на Interpartners, както и много клиенти и приятели. Собственикът и управляващ партньор г-жа Катя Димитрова сподели: "В Interpartners много се гордеем с две неща: с това, че екипът ни се формира от личности; за нас човекът има значение с неговите особености, с неговата индивидуалност; и второ, с дългосрочните ни партньорства: голяма част от хората са с нас повече от 5, 8, 10 години".
Днес сред клиентите на агенцията се открояват сладкарници НЕДЕЛЯ, Еврофутбол, INTERSPORT, Nucrema, Britos, магазини SEVEN SECONDS, Националната агенция за приходите, Европейската комисия, Бизнес клуб Белгия - България - Люксембург и др.
Създадена през 1992 г. като агенция за пълно рекламно обслужване, през годините Interpartners развива специализирани собствени брандове: Interimage /пиар/, TV Low Cost /пакетна телевизионна реклама/, а от миналата година и вътрешно видеопроизводство под името WOW Videos. Още през 90-те години на миналия век екипът на Interpartners създава емблематични реклами с местен криейтив, сред които на перилния препарат Purlan /"Пуловерът на татко аз обичам"/ и на вафлата Кукуруку, /"Кукуруку, вафла чудна"/. В качеството си на местна, независима агенция Interpartners е член на Interpartners Worldwide, международна мрежа от партньори в 24 държави.
За контакти:
Елисавета Търпанова, elissaveta.tarpanova@interpartners.bg
/АМ/