Позиция на сладкарници НЕДЕЛЯ по повод публикации в някои медии

OT 16:50:01 20-09-2017
AM1648OT.007
сладкарници НЕДЕЛЯ - позиция

Позиция на сладкарници НЕДЕЛЯ
по повод публикации
в някои медии


Над 24 години голямото семейство на "Неделя" има удоволствието и предизвикателството да работи на един труден и динамичен пазар. Хилядите ни редовни клиенти из цяла България са свикнали да ни свързват с качество, добро обслужване и коректност. Те ценят средствата и времето, които сме вложили в продуктите, обслужването и интериорите си.

В цената на всяка цяла торта са включени материали, труд на сладкарите и транспорт. Тортата е предназначена за консумация вкъщи или в офиса и не включва възнаграждение за сервитьорите и барманите. За това всичките ни сладкарници предлагат услуга "Сервиз и нарязване на торта".

Цената на тази услуга заплаща труда на служителите, които ще нарежат тортата, ще я сложат в чисти чинии, ще я поднесат и сервират с усмивка, след което ще измият чиниите и ще почистят масите след като клиентите си тръгнат.

Всеки очаква достойно заплащане и нашите служители също.

Информирали сме за цената на услугата от 15 лв. с текст в менютата, каталозите и на хладилните витрини. При покупка сервитьорът или барманът обръща внимание на клиента за цената преди да я маркират.

При проверка от Комисията за защита на потребителите беше съставен протокол, в който не бяха констатирани нарушения.

Заставаме зад правото си да осигуряваме достойно заплащане на труда на сервитьорите и барманите. Успехът на 40 обекта в България и Румъния ни показва, че широк кръг от клиенти са съгласни с нас. Намираме за неприемливи опитите на онлайн медии да създадат сензация на гърба на екип от над 400 човека, който неуморно създават сладки моменти в ежедневието на всеки клиент.



София, 20.09.2017

/АМ/