ИЗЛОЖБА НА ТЕМА СПОДЕЛЕНО ПРИДВИЖВАНЕ ОТКРИВАТ В СОФИЯ
OT 11:37:01 06-02-2018
AM1136OT.001
Европейска седмица на мобилността - изложба
ИЗЛОЖБА НА ТЕМА
СПОДЕЛЕНО ПРИДВИЖВАНЕ
ОТКРИВАТ В СОФИЯ
ПОКАНА ДО МЕДИИТЕ
22 ПЛАКАТА НА СТУДЕНТИ УЧАСТВАТ В КОНКУРС НА ЕВРОПЕЙСКА СЕДМИЦА НА МОБИЛНОСТТА
02.02.2018 г. 22 проекта на студенти участват в изложбата-конкурс за плакат "Заедно стигаме по-далеч", която се открива
в Дома на Европа, ул. Г.С.Раковски 124, София,
сряда, 07 ноември, от 11 часа.
Изложбата е част от информационната кампания на Европейската комисия "Европейска седмица на мобилността" и ще бъде отворена за публика в периода 7-15 февруари 2018 г.
Мотото на инициативата за последната година беше "Заедно стигаме по-далеч" и носи посланието, че чрез използването на общи средства за придвижване и споделена информация за мобилност (мобилни приложения-посредници) можем да намалим и разходите си, и въглеродния отпечатък. А най-хубавото е, че така срещаме нови хора и правим пътуването си по-разнообразно!
Освен в изложбата, плакатите на студентите от Националната художествена академия участват и в едноименния конкурс. По време на откриването ще бъдат обявени тримата победители, определени от журито с председател г-н Огнян Златев, Ръководител на Представителството на ЕК у нас. Съставът му включва представители на всички организации, които стоят зад инициативата.
Всички творби ще бъдат публикувани като галерия на официалната страница на кампанията във Facebook - https://www.facebook.com/MobilityWeekBG
Изпълнител на инициативата е Агенция Интеримидж, със съдействието на Национална художествена академия и Специалност "Плакат и визуални изкуства" към НХА.
ЗА "EВРОПЕЙСКА СЕДМИЦА НА МОБИЛНОСТТА"
Това е целогодишна информационна кампания на Европейската комисия, с пик на дейностите между 16-22 септември всяка година.
На национално ниво тя се координира от Министерството на околната среда и водите (МОСВ) и цели да обърне внимание на предимствата на устойчивите начини на придвижване и да обърне поведенческите модели на българина по отношение на транспорта в градска среда. Международната кампания се подкрепя от Генералните дирекции "Мобилност и транспорт" и "Околна среда" на Европейската комисия. Комуникационна агенция Интеримидж подготвя и осъществява дейностите в рамките на годишните програми на кампанията от старта й у нас през 2013-та година.
Повече за кампанията вижте на българския уебсайт www.mobilityweekbg.com, на централния уебпортал www.mobilityweek.eu и на Facebook страницата за България - https://www.facebook.com/MobilityWeekBG
За информация:Ася Моллова, Агенция Интеримидж, 02/865 05 86, 089 666 3597, asya.mollova@interimage.bg
/АМ/
AM1136OT.001
Европейска седмица на мобилността - изложба
ИЗЛОЖБА НА ТЕМА
СПОДЕЛЕНО ПРИДВИЖВАНЕ
ОТКРИВАТ В СОФИЯ
ПОКАНА ДО МЕДИИТЕ
22 ПЛАКАТА НА СТУДЕНТИ УЧАСТВАТ В КОНКУРС НА ЕВРОПЕЙСКА СЕДМИЦА НА МОБИЛНОСТТА
02.02.2018 г. 22 проекта на студенти участват в изложбата-конкурс за плакат "Заедно стигаме по-далеч", която се открива
в Дома на Европа, ул. Г.С.Раковски 124, София,
сряда, 07 ноември, от 11 часа.
Изложбата е част от информационната кампания на Европейската комисия "Европейска седмица на мобилността" и ще бъде отворена за публика в периода 7-15 февруари 2018 г.
Мотото на инициативата за последната година беше "Заедно стигаме по-далеч" и носи посланието, че чрез използването на общи средства за придвижване и споделена информация за мобилност (мобилни приложения-посредници) можем да намалим и разходите си, и въглеродния отпечатък. А най-хубавото е, че така срещаме нови хора и правим пътуването си по-разнообразно!
Освен в изложбата, плакатите на студентите от Националната художествена академия участват и в едноименния конкурс. По време на откриването ще бъдат обявени тримата победители, определени от журито с председател г-н Огнян Златев, Ръководител на Представителството на ЕК у нас. Съставът му включва представители на всички организации, които стоят зад инициативата.
Всички творби ще бъдат публикувани като галерия на официалната страница на кампанията във Facebook - https://www.facebook.com/MobilityWeekBG
Изпълнител на инициативата е Агенция Интеримидж, със съдействието на Национална художествена академия и Специалност "Плакат и визуални изкуства" към НХА.
ЗА "EВРОПЕЙСКА СЕДМИЦА НА МОБИЛНОСТТА"
Това е целогодишна информационна кампания на Европейската комисия, с пик на дейностите между 16-22 септември всяка година.
На национално ниво тя се координира от Министерството на околната среда и водите (МОСВ) и цели да обърне внимание на предимствата на устойчивите начини на придвижване и да обърне поведенческите модели на българина по отношение на транспорта в градска среда. Международната кампания се подкрепя от Генералните дирекции "Мобилност и транспорт" и "Околна среда" на Европейската комисия. Комуникационна агенция Интеримидж подготвя и осъществява дейностите в рамките на годишните програми на кампанията от старта й у нас през 2013-та година.
Повече за кампанията вижте на българския уебсайт www.mobilityweekbg.com, на централния уебпортал www.mobilityweek.eu и на Facebook страницата за България - https://www.facebook.com/MobilityWeekBG
За информация:Ася Моллова, Агенция Интеримидж, 02/865 05 86, 089 666 3597, asya.mollova@interimage.bg
/АМ/