Отново ръст при кандидатурите в оспорваната надпревара за престижното отличие BAPRA Bright Awards 2018
OT 15:14:31 20-04-2018
AM1513OT.009
/ПП/ Агенция Интеримидж - БАПРА - отличие
Отново ръст при кандидатурите
в оспорваната надпревара за престижното
отличие BAPRA Bright Awards 2018
Имената на победителите ще станат ясни на официална церемония на 10 май в зала Рейнбоу плаза
Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви, че рекорден брой кандидатури влизат в оспорваната надпревара за престижното отличие BAPRA Bright Awards 2018. За първи път в историята на конкурса участват 132 проекта и увеличението спрямо 2017 година е със17 процента!
Носителите на отличието BAPRA Bright Awards 2018 ще бъдат обявени на официална церемония на 10 май 2018 г. в зала Рейнбоу плаза.
"Изключително щастливи сме с броя кандидатури - който стабилно расте последните две години, въпреки обявената политика на някои от сериозните играчи на пазара да спрат участието си в награди. Най-голям брой проекти има в категориите "Маркетинг, свързан с кауза", Дебют на годината" и "Специално събитие" - като това говори красноречиво за растеж на пазара на масови комуникации - в посока социално отговорни кампании и проекти, които излизат за пръв път в публичното пространство!", сподели Катя Димитрова, председател на УС на БАПРА.
Броят на съревноваващите се проекти по категории е:
" Дебют на годината - 12 кампании;
" Комуникационна кампания на годината - 16 кампании;
" Комуникационна кампания в публичния сектор - 9 кампании;
" Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел - 8 кампании;
" Корпоративен ПР - 9 кампании;
" Кампания за изграждане на работодателска марка - 8 кампании;
" Кризисен ПР - 3 кампании;
" Кампания за вътрешни комуникации - 6 кампании;
" Дигитална кампания - 11 кампании;
" Кампания Public Affairs - 6 кампании;
" Маркетинг, свързан с кауза - 17 кампании;
" Специално събитие - 21 кампании;
" Агенция на годината - 6 агенции.
Председател на международното жури тази година е Андрю Джонсън, управляващ директор на RPP Group. Експерт с 25-годишен опит в пъблик афеърс и сериозна експертиза в проекти на ЕС. Андрю е Член на Управителния съвет на Европейската асоциация на агенциите за пъблик афеърс (EPACA).
Нови членове на журито от тази година са Уоутър Гласър - създател и Президент на международната PR мрежа Novum Worldwide, Ана Фунтули - управляващ директор на SolidHavas PR, Гърция и Димитрис Транакас, собственик на регионалната комуникационна група FRANK GroupBalkans.
***
На 25 април, от 12.30 ч. до 18.00 ч. в зала "Ballroom" на Интерконтинентал София Хотел, ще се проведе лекционният форум на БАПРА - #BAPRASummit
Регистрации на http://www.bapra.bg/summit2018/bg/registration/
Медийни партньори: Bulgaria оn air, Bloomberg TV, B2B медиа, Business Lady, Dnevnik.bg, "Капитал", manifesto.bg, сп. "Мениджър", Marкeting 360, сп."Твоят бизнес".
Партниращи организации: Българска асоциация за управление на хора (БАУХ), Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Асоциация на индустриалния капитал в България (АИКБ),
Ако желаете да получите допълнителна информация за конкурса или да се присъедините като партньор, изпратете своето запитване на: office@bapra.bg.
***
За BAPRA Bright Awards
Наградите BAPRA Bright Awards са учредени през 2010 г. и много бързо се утвърдиха като престижен форум, който дава възможност на ПР професионалистите да сравнят своите постижения със световната ПР практика. С всяка изминала година броят на заявките за участие расте значително.
За #BAPRASummit
Sofia PR Summit e регионален ПР форум, който Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) организира за първи път в рамките на петото юбилейно издание на годишните ПР награди BAPRA Bright Awards през 2014 г. Sofia PR Summit е платформа, която предоставя възможност за дискусия и извеждане на ключови тенденции и нови стратегии в индустрията в Източна Европа и на Балканите. Събитието предлага благоприятна среда за установяване и поддържане на ползотворни бизнес възможности за всички участници.
За БАПРА
Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) е създадена през 2001 г. като независима и доброволна организация с нестопанска цели с мисията да подпомага и утвърждава ПР-а като дейност в полза на развитието на съвременното общество. БАПРА работи за подобряване партньорството на ПР бизнеса у нас с държавната и местната власт, академичните среди, бизнеса, граждански организации и медиите. Членове на БАПРА са най-авторитетните компании за комуникационни услуги на българския пазар. Всички членуващи компании в Асоциацията приемат Етичния кодекс на ПР специалистите в България, гарантират прозрачна и почтена дейност, висок професионализъм и лоялно отношение, както към клиентите, така и към своите колеги. БАПРА е гласът на българския ПР бизнес.
Агенция Интеримидж
/АМ/
AM1513OT.009
/ПП/ Агенция Интеримидж - БАПРА - отличие
Отново ръст при кандидатурите
в оспорваната надпревара за престижното
отличие BAPRA Bright Awards 2018
Имената на победителите ще станат ясни на официална церемония на 10 май в зала Рейнбоу плаза
Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви, че рекорден брой кандидатури влизат в оспорваната надпревара за престижното отличие BAPRA Bright Awards 2018. За първи път в историята на конкурса участват 132 проекта и увеличението спрямо 2017 година е със17 процента!
Носителите на отличието BAPRA Bright Awards 2018 ще бъдат обявени на официална церемония на 10 май 2018 г. в зала Рейнбоу плаза.
"Изключително щастливи сме с броя кандидатури - който стабилно расте последните две години, въпреки обявената политика на някои от сериозните играчи на пазара да спрат участието си в награди. Най-голям брой проекти има в категориите "Маркетинг, свързан с кауза", Дебют на годината" и "Специално събитие" - като това говори красноречиво за растеж на пазара на масови комуникации - в посока социално отговорни кампании и проекти, които излизат за пръв път в публичното пространство!", сподели Катя Димитрова, председател на УС на БАПРА.
Броят на съревноваващите се проекти по категории е:
" Дебют на годината - 12 кампании;
" Комуникационна кампания на годината - 16 кампании;
" Комуникационна кампания в публичния сектор - 9 кампании;
" Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел - 8 кампании;
" Корпоративен ПР - 9 кампании;
" Кампания за изграждане на работодателска марка - 8 кампании;
" Кризисен ПР - 3 кампании;
" Кампания за вътрешни комуникации - 6 кампании;
" Дигитална кампания - 11 кампании;
" Кампания Public Affairs - 6 кампании;
" Маркетинг, свързан с кауза - 17 кампании;
" Специално събитие - 21 кампании;
" Агенция на годината - 6 агенции.
Председател на международното жури тази година е Андрю Джонсън, управляващ директор на RPP Group. Експерт с 25-годишен опит в пъблик афеърс и сериозна експертиза в проекти на ЕС. Андрю е Член на Управителния съвет на Европейската асоциация на агенциите за пъблик афеърс (EPACA).
Нови членове на журито от тази година са Уоутър Гласър - създател и Президент на международната PR мрежа Novum Worldwide, Ана Фунтули - управляващ директор на SolidHavas PR, Гърция и Димитрис Транакас, собственик на регионалната комуникационна група FRANK GroupBalkans.
***
На 25 април, от 12.30 ч. до 18.00 ч. в зала "Ballroom" на Интерконтинентал София Хотел, ще се проведе лекционният форум на БАПРА - #BAPRASummit
Регистрации на http://www.bapra.bg/summit2018/bg/registration/
Медийни партньори: Bulgaria оn air, Bloomberg TV, B2B медиа, Business Lady, Dnevnik.bg, "Капитал", manifesto.bg, сп. "Мениджър", Marкeting 360, сп."Твоят бизнес".
Партниращи организации: Българска асоциация за управление на хора (БАУХ), Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Асоциация на индустриалния капитал в България (АИКБ),
Ако желаете да получите допълнителна информация за конкурса или да се присъедините като партньор, изпратете своето запитване на: office@bapra.bg.
***
За BAPRA Bright Awards
Наградите BAPRA Bright Awards са учредени през 2010 г. и много бързо се утвърдиха като престижен форум, който дава възможност на ПР професионалистите да сравнят своите постижения със световната ПР практика. С всяка изминала година броят на заявките за участие расте значително.
За #BAPRASummit
Sofia PR Summit e регионален ПР форум, който Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) организира за първи път в рамките на петото юбилейно издание на годишните ПР награди BAPRA Bright Awards през 2014 г. Sofia PR Summit е платформа, която предоставя възможност за дискусия и извеждане на ключови тенденции и нови стратегии в индустрията в Източна Европа и на Балканите. Събитието предлага благоприятна среда за установяване и поддържане на ползотворни бизнес възможности за всички участници.
За БАПРА
Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) е създадена през 2001 г. като независима и доброволна организация с нестопанска цели с мисията да подпомага и утвърждава ПР-а като дейност в полза на развитието на съвременното общество. БАПРА работи за подобряване партньорството на ПР бизнеса у нас с държавната и местната власт, академичните среди, бизнеса, граждански организации и медиите. Членове на БАПРА са най-авторитетните компании за комуникационни услуги на българския пазар. Всички членуващи компании в Асоциацията приемат Етичния кодекс на ПР специалистите в България, гарантират прозрачна и почтена дейност, висок професионализъм и лоялно отношение, както към клиентите, така и към своите колеги. БАПРА е гласът на българския ПР бизнес.
Агенция Интеримидж
/АМ/