Американски университет в българия с приз за иновация в маркетинг комуникациите в годишните награди на b2b медиа
Офис „Комуникации и маркетинг“
+359 888 801748
akehayova@aubg.edu
12 юни 2018 г. Съобщение до медиите
Американски университет в България (АУБ) получи признание за иновативната си кампания в сферата на маркетинг комуникациите – SMARTVERSITY.
На 10тото юбилейно издание на Годишните награди на B2B медиа, АУБ грабна приз в категорията „Иновация в сферата на маркетинг и връзки с обществеността“.
Това е второто отличие на АУБ за концепцията SMARTVERSITY, след приза в наградите на Българска Асоцияция на ПР Агенциите БАПРА през май.
От есента на 2017 година American University in Bulgaria стана SMARTVERSITY – англоезичната концепция /предвид профила на ВУЗа/ стъпва на основните образователни ценности на университета
- Интелигентни хора / Smart People
- Интелигентно „утре“ / Smart Tomorrow
- Интелигентен учебен процес / Smart learning
Със своята система на обучение liberal arts, университетът дава възможност на млади хора от цял свят да преминат през повече от една дисциплина и определят точната за тях специалност дори в края на втората година. Какъвто и да е изборът на специалност – задължително се взимат предмети от различни академични направления.
Комуникацията на университета е иновативна не само на думи – АУБ лансира първото у нас VR приложение за университет, прави конкурси в социалната мрежа SnapChat, общува с младото поколение с видеоманифести.
„За нас да бъдем иновативни е мисия, а не еднократно действие – споделя Албена Кехайова, ръководител „Маркетинг и ПР“ в АУБ – и получените награди за нашия нов стил на комуникация ни показват, че сме на прав път! В Американския университет се стремим да бъдем иновативни във всичко – в самия учебенпроцес, както и във формата и съдържанието на наташа комуникация към настоящи и бъдещи студенти“.
БЕЛЕЖКИ ДО РЕДАКТОРИТЕ
За Американския университет в България (АУБ):
АУБ е основан през 1991 г. със съдействието на правителството на Република България и правителството на САЩ с цел да образова граждани, способни да посрещнат предизвикателствата на прехода в Югоизточна Европа и да изградят общества, формирани върху принципите на демокрация, частната стопанска инициатива, гражданската отговорност и толерантност към различните култури. Когато отваря врати на 30 септември 1991 г., АУБ посреща първия си випуск от 208 студенти, които в по-голямата си част са българи. Днес студентите на АУБ са космополитна общност от 1 000 млади хора, идващи от над 40 държави. Американският университет в България предлага висококачествено американско образование и се слави с успехите на своите възпитаници по цял свят. Две дипломи – от САЩ и България, интердисциплинарно обучение и разнообразие от академични програми са част от предимствата, които превръщат университета в предпочитана дестинация за талантливи студенти от цял свят. Неслучайно АУБ заема водещи позиции в рейтинговата система. При американския модел на образование, студентът е в центъра – АУБ осигурява среда за развитие, която да отговаря на индивидуалните потребности и да подкрепя цялостното развитие.
Кратка информация и история: http://aubg.edu/quick-facts
Нашата мисия и нашите ценности: http://aubg.edu/mission-values
Разяснение на нашия модел на образование: http://aubg.edu/liberal-arts-explained
АУБ в София: https://www.aubg.edu/executive-education
Защо бъдещи студенти избират АУБ: http://aubg.edu/smartversity
За допълнителна информация, моля свържете се с Албена Кехайова на тел.: 073 888 215 или мобилен: 0888 80 17 48.