MARKETING CHALLENGE В АМЕРИКАНСКИЯ УНИВЕРСИТЕТ ПОСТАВЯ НА СТУДЕНТИТЕ КАЗУСИ ОТ ПРАКТИКАТА
OT 16:47:01 13-11-2018
AM1646OT.009
Американски университет в България - студентското състезание
MARKETING CHALLENGE В
АМЕРИКАНСКИЯ УНИВЕРСИТЕТ ПОСТАВЯ
НА СТУДЕНТИТЕ КАЗУСИ ОТ ПРАКТИКАТА
Офис "Комуникации и маркетинг"
+359 888 801748
akehayova@aubg.edu
www.aubg.edu
13.11.2018 г. Съобщение до медиите
Спечелилите с шанс да работят по реални проекти в рекламния бизнес
На 16 и 17 ноември в Американския университет в България (АУБ) ще се проведе студентското маркетинг състезание Marketing Challenge по инициатива на студентския Бизнес клуб. Специална информационна среща по повода е насрочена за 14 ноември в аудиториум "Андрей Делчев" в Академичен център "Балкански" (кампус "Скаптопара") в Благоевград.
Проявата е втора за тази година и към нея има голям интерес. По време на състезанието студентските отбори от АУБ анализират даден продукт/компания и предлагат начини за подобряване на маркетинг стратегията й или създават нова. За тях това е чудесен шанс да приложат теорията в практически казуси.
В подкрепа на студентите се включват водещи професионалисти от областта на маркетинга, които са ментори на отборите. "Вдъхновители" са и представители на част от самите марки, по чиито казуси се работи.
Отборите ще представят стратегическите си разработки пред жури от експерти. Добавена стойност на събитието е и възможността за създаване на контакти с представители на бранша и последваща практика за студентите.
Особено мотивираща е голямата награда в Marketing Challenge: възможност за стаж и бъдещо развитие в една от водещите комуникационни агенции на пазара.
БЕЛЕЖКИ ДО РЕДАКТОРИТЕ
За Американския университет в България (АУБ):
АУБ е основан през 1991 г. със съдействието на правителството на Република България и правителството на САЩ с цел да образова граждани, способни да посрещнат предизвикателствата на прехода в Югоизточна Европа и да изградят общества, формирани върху принципите на демокрация, частната стопанска инициатива, гражданската отговорност и толерантност към различните култури. Когато отваря врати на 30 септември 1991 г., АУБ посреща първия си випуск от 208 студенти, които в по-голямата си част са българи. Днес студентите на АУБ са космополитна общност от 1 000 млади хора, идващи от над 40 държави. Американският университет в България предлага висококачествено американско образование и се слави с успехите на своите възпитаници по цял свят. Две дипломи - от САЩ и България, интердисциплинарно обучение и разнообразие от академични програми са част от предимствата, които превръщат университета в предпочитана дестинация за талантливи студенти от цял свят. Неслучайно АУБ заема водещи позиции в рейтинговата система. При американския модел на образование студентът е в центъра - АУБ осигурява среда за развитие, която да отговаря на индивидуалните потребности и да подкрепя цялостното развитие. Университетът заема водещи позиции в рейтинги по успех на възпитаниците с 99,8 процента от завършилите студенти, които започват работа или продължават обучението си в магистърски или докторски програми след дипломирането. В допълнение АУБ заема водещи позиции в рейтинговата система на Министерството на образованието за седма поредна година.
Кратка информация и история: http://aubg.edu/quick-facts
Нашата мисия и нашите ценности: http://aubg.edu/mission-values
Разяснение на нашия модел на образование: http://aubg.edu/liberal-arts-explained
АУБ в София: https://www.aubg.edu/executive-education
Защо бъдещи студенти избират АУБ: http://aubg.edu/smartversity
За Росен Плевнелиев:
Росен Плевнелиев е български политик, четвъртият президент на Република България с мандат от януари 2012 г. до януари 2017 г. От 2009 г. до 2011 г. е министър на регионалното развитие и строителството в кабинета на Бойко Борисов. Росен Плевнелиев печели президентските избори през 2011 г. като кандидат-президент на партия ГЕРБ и встъпва в длъжност през януари 2012 г. Веднага след завършване на висшето си образование работи като научен сътрудник в Института по микропроцесорна техника. Развива собствен бизнес от 1990 г., когато основава дружеството "Ирис Интернешънъл" АД - първата строителна фирма в България със сертификат ISO 9001. Фирмата работи на повече от 80 строителни обекта в Германия и участва в изпълнението на довършителни работи на проекти като Райхстага, Летище Мюнхен, Летище Дюселдорф и др. След 1998 г. Росен Плевнелиев участва в управлението на българските подразделения на германската компания "Линднер", работеща в областта недвижимите имоти. Ръководи най-големия й проект в страната - Бизнес парк София. От 2007 г. е член на управителния съвет на "Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България". През същата година става член на борда на директорите на "Американската търговска камара" и член на настоятелството на фондация "За нашите деца". От 2017 г. Росен Плевнелиев е посланик на Американския университет в България.
За допълнителна информация, моля свържете се с Албена Кехайова на тел.: 073 888 215 или мобилен: 0888 80 17 48.
/АМ/
AM1646OT.009
Американски университет в България - студентското състезание
MARKETING CHALLENGE В
АМЕРИКАНСКИЯ УНИВЕРСИТЕТ ПОСТАВЯ
НА СТУДЕНТИТЕ КАЗУСИ ОТ ПРАКТИКАТА
Офис "Комуникации и маркетинг"
+359 888 801748
akehayova@aubg.edu
www.aubg.edu
13.11.2018 г. Съобщение до медиите
Спечелилите с шанс да работят по реални проекти в рекламния бизнес
На 16 и 17 ноември в Американския университет в България (АУБ) ще се проведе студентското маркетинг състезание Marketing Challenge по инициатива на студентския Бизнес клуб. Специална информационна среща по повода е насрочена за 14 ноември в аудиториум "Андрей Делчев" в Академичен център "Балкански" (кампус "Скаптопара") в Благоевград.
Проявата е втора за тази година и към нея има голям интерес. По време на състезанието студентските отбори от АУБ анализират даден продукт/компания и предлагат начини за подобряване на маркетинг стратегията й или създават нова. За тях това е чудесен шанс да приложат теорията в практически казуси.
В подкрепа на студентите се включват водещи професионалисти от областта на маркетинга, които са ментори на отборите. "Вдъхновители" са и представители на част от самите марки, по чиито казуси се работи.
Отборите ще представят стратегическите си разработки пред жури от експерти. Добавена стойност на събитието е и възможността за създаване на контакти с представители на бранша и последваща практика за студентите.
Особено мотивираща е голямата награда в Marketing Challenge: възможност за стаж и бъдещо развитие в една от водещите комуникационни агенции на пазара.
БЕЛЕЖКИ ДО РЕДАКТОРИТЕ
За Американския университет в България (АУБ):
АУБ е основан през 1991 г. със съдействието на правителството на Република България и правителството на САЩ с цел да образова граждани, способни да посрещнат предизвикателствата на прехода в Югоизточна Европа и да изградят общества, формирани върху принципите на демокрация, частната стопанска инициатива, гражданската отговорност и толерантност към различните култури. Когато отваря врати на 30 септември 1991 г., АУБ посреща първия си випуск от 208 студенти, които в по-голямата си част са българи. Днес студентите на АУБ са космополитна общност от 1 000 млади хора, идващи от над 40 държави. Американският университет в България предлага висококачествено американско образование и се слави с успехите на своите възпитаници по цял свят. Две дипломи - от САЩ и България, интердисциплинарно обучение и разнообразие от академични програми са част от предимствата, които превръщат университета в предпочитана дестинация за талантливи студенти от цял свят. Неслучайно АУБ заема водещи позиции в рейтинговата система. При американския модел на образование студентът е в центъра - АУБ осигурява среда за развитие, която да отговаря на индивидуалните потребности и да подкрепя цялостното развитие. Университетът заема водещи позиции в рейтинги по успех на възпитаниците с 99,8 процента от завършилите студенти, които започват работа или продължават обучението си в магистърски или докторски програми след дипломирането. В допълнение АУБ заема водещи позиции в рейтинговата система на Министерството на образованието за седма поредна година.
Кратка информация и история: http://aubg.edu/quick-facts
Нашата мисия и нашите ценности: http://aubg.edu/mission-values
Разяснение на нашия модел на образование: http://aubg.edu/liberal-arts-explained
АУБ в София: https://www.aubg.edu/executive-education
Защо бъдещи студенти избират АУБ: http://aubg.edu/smartversity
За Росен Плевнелиев:
Росен Плевнелиев е български политик, четвъртият президент на Република България с мандат от януари 2012 г. до януари 2017 г. От 2009 г. до 2011 г. е министър на регионалното развитие и строителството в кабинета на Бойко Борисов. Росен Плевнелиев печели президентските избори през 2011 г. като кандидат-президент на партия ГЕРБ и встъпва в длъжност през януари 2012 г. Веднага след завършване на висшето си образование работи като научен сътрудник в Института по микропроцесорна техника. Развива собствен бизнес от 1990 г., когато основава дружеството "Ирис Интернешънъл" АД - първата строителна фирма в България със сертификат ISO 9001. Фирмата работи на повече от 80 строителни обекта в Германия и участва в изпълнението на довършителни работи на проекти като Райхстага, Летище Мюнхен, Летище Дюселдорф и др. След 1998 г. Росен Плевнелиев участва в управлението на българските подразделения на германската компания "Линднер", работеща в областта недвижимите имоти. Ръководи най-големия й проект в страната - Бизнес парк София. От 2007 г. е член на управителния съвет на "Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България". През същата година става член на борда на директорите на "Американската търговска камара" и член на настоятелството на фондация "За нашите деца". От 2017 г. Росен Плевнелиев е посланик на Американския университет в България.
За допълнителна информация, моля свържете се с Албена Кехайова на тел.: 073 888 215 или мобилен: 0888 80 17 48.
/АМ/