Generali 2021: Използване на силните ни страни за ускоряване на растежа
11.21.2018
PRESS RELEASE
/ПП /
Generali 2021: Използване на силните ни страни за ускоряване на растежа
Да бъдем партньор на нашите клиенти за цял живот, предлагайки иновативни, персонализирани решения, благодарение на дистрибуторската си мрежа.
Да водим европейския застрахователен пазар за физически лица, специалисти и малки и средни предприятия, като същевременно изграждаме фокусирана, глобална платформа за управление на
Дирекция Маркетинг и комуникации активи и преследваме възможностите на пазарите с висок потенциал.
Generali 2021 – Финансови цели
- Увеличаване на приходите от акции: 6%-8% EPS CAGR RANGE1 2018-21
- Увеличаване на дивидентите: 55%-65% DIVIDENT PAY-OUT
RANGE2 2019-21
- Високи възнаграждения за акционери: >11.5% AVERAGE RETURN ON EQUITY3 2019-21
Generali 2021 – Стратегически приоритети & Цели
Печеливш растеж
- Укрепване на лидерството в Европа: REINFORCE #1 MARKET POSITION4
- Фокус върху потенциални застрахователни пазари: 15%-25%
EARNINGS CAGR 2018-215
- Разработване на глобална платформа за управление на активи: 5%-20% EARNINGS CAGR 2018-21
Управление на капитала и финансова оптимизация
- Увеличение на капитала: > €10.5 BILLION CUMULATIVE CAPIT GENERATION 2019-21
- Повишаване на паричната динамика: +35% CUMULATIVE CAS REMITTED TO HOLDING6 2019-21
- Редуциране на нивото на дългове и разходи: €1.5-2.0 BILLIO DEBT REDUCTION BY 2021; €70-140 MILLION REDUCTION IN A
GROSS INTEREST EXPENSE BY 20217
Иновации и Дигитална трансформация
- Да бъдем партньор за цял живот на нашите клиенти
- Внедряване на дигиталната трансформация в дистрибуционните процеси
- Трансформиране и дигитализиране на оперативния модел
° С. 1 милиарда евро ОБЩИ ИНВЕСТИЦИОННИ СТРАТЕГИЧЕСКИ
ИНИЦИАТИВИ 2019-21
Милано - Съветът на директорите на Assicurazioni Generali S.p.A ("Generali" или "Групата"), председателстван от Gabriele Galateri di Genola, одобри новия тригодишен стратегически план на Generali - Generali 2021: Използване на силните ни страни за Укрепване на растежа.
Планът е в съответствие с обявената от Групата амбиция да бъде партньор на своите клиенти за цял живот, като предлага иновативни, персонализирани решения, благодарение на дистрибуторската си мрежа и да води европейския застрахователен пазар за физически лица, специалисти и малки и средни предприятия, като същевременно изгражда фокусирана, глобална платформа за управление на активи и преследване на възможностите на пазарите с висок потенциал.
Generali днес е лидер на застрахователния пазар в Европа с 63 милиарда евро премии8 и е в състояние да се възползва от мощната си дистрибуторска мрежа, обхващаща над 150 000 агенти и търговци на основните си пазари. След обстоен и успешен финансов (2012-2015 г.) и оперативен (2016-2018) обрат, Generali постигна най-доброто в класа си техническо и оперативно представяне, постигайки комбинирано съотношение P & C от 92,8% и нов бизнес марж на Life 39,2%9 през 2017 г. Generali също така успешно стартира стратегия за целенасочено управление на активите през 2017 г. с 487 млрд. евро в Assets Under Management. Generali е на път да постигне всичките си поставени финансови и промишлени цели за 2018г.
Стратегията "Generali 2021" ще продължи развитието на бизнеса и ще се фокусира върху четири ключови цели:
Европейските застрахователни пазари ще останат привлекателни. Високото натрупване на частно богатство ще подпомогне продажбата на продуктите на Life и Asset Management, докато демографските тенденции и намалелите публични разходи ще стимулират развитието на пенсионните, здравните и социалните услуги.
- Пазарите на дребно, малките и средните предприятия водят до печеливш растеж. Клиентите на дребно ще играят ключова роля на бъдещите застрахователни пазари, а сегментът на малки и средни предприятия е ключова възможност за пазари като Италия и Германия.
- Интегрираната оферта за застраховане и управление на активи е ключова за клиентите по целия свят. Клиентите търсят интегрирани продукти за управление на активи и сегмента Живот, за да защитят и увеличат активите си, а макро и демографските промени увеличават търсенето на иновативни общо застрахователни и здравни решения. Тази интеграция отразява пренасочването от "продукти" към "клиенти" и от "защита и обезщетение" до "превенция и обслужване".
- Физическото разпространение е оправомощено и не е заменено от дигитални платформи. Физическите дистрибуторски мрежи ще останат конкурентно предимство в отрасъла, тъй като те все повече използват дигитални инструменти, което ще позволи да се постигне по-висока удовлетвореност на клиентите, производителност и ефективност.
Коментирайки прес-съобщението, Главният изпълнителен директор на Generali Group г-н Philippe Donnet заяви: "Днес Generali представя амбициозна стратегия - Generali 2021 - която ще ускори растежа на Групата и ще донесе отлични резултати на нашите акционери. Основната ни амбиция е да станем партньор в живота на нашите клиенти за цял живот, предлагайки иновативни и персонализирани решения, благодарение на отличната ни дистрибуторска мрежа.“
"Тази ясна и отличаваща се стратегическа визия използва нашите силни страни, за да консолидира лидерството в Европа по отношение на клиентите на дребно и малките и средни предприятия, да разшири дейността ни на пазари с висок потенциал и да разработи глобална платформа за управление на активи. В същото време Generali ще продължи да се фокусира върху генерирането и управлението на капитали, за да финансира възможностите за растеж на ключови пазари и да стимулира иновациите и цифровата трансформация, където и да работим. Благодарение на този набор от действия, Generali ще постигне между 6 и 8% от средния годишен ръст на печалбата на акция в хоризонта на плана.“
"Очакваме с нетърпение да приложим този нов стратегически план, като знаем, че нашият успех, постигнат от нашите талантливи колеги и подкрепен от нашата силна марка и дългосрочна култура на устойчивост, ще бъде успешен".
Като част от Generali 2021, Групата се ангажира да осигури нарастващи доходи на акция, като целта е CAGR да се повиши от 6% до 8% за периода 2018-21. Ще има редица участници в тази цел, включително увеличаване на основната рентабилност от застрахователните и управляващи дружества на Generali, по-голяма ефективност с цел намаляване на разходите до 200 милиона евро в развитите пазари до 2021 г., активно управление на разходите за лихви и преразпределение на капитала, както и подкрепа на инициативи за печеливш растеж.
Generali също така се ангажира да осигури по-високи доходи на акционерите чрез нарастващ и устойчив дивидент, подкрепен от целевия процент на изплащане от 55% до 65% през периода на плана. Атрактивната рентабилност ще бъде постигната чрез средна целева възвращаемост на капитала от над 11,5%.
Generali 2021 ще бъде подкрепена от три ключови фактора, които ще задействат изпълнението на плана:
- Овластавяне на хората за бъдещето. Generali ще продължи да насърчава клиентски ориентирана и новаторска култура, подхранвайки глобални и разнообразни лидери и таланти. Работейки като гъвкава и адаптивна организация със 100% smart работа, Generali ще помогне на персонала да придобие нови дигитални умения (50% цел до 2021 г.), като възнаграждава отличните постижения и създаването на устойчива стойност.
- Ново бранд обещание. Generali ще осигури последователен и отличителен опит за марката, изграден върху обещанието да се превърне в партньор на своите клиенти за цял живот. Generali си поставя за цел да постигне най-добра оценка на Relationship Net Promoter Score сред
10 европейските международни играчи
- Продължаване на ангажимента за устойчивост. Generali 2021 е в съответствие с ангажиментите на Групата за устойчиво развитие. Generali също така се ангажира да увеличи продуктите със зелени и социални стоки за масовия бизнес с 7% -9% 11 и да отпусне 4,5 млрд. евро за екологични и устойчиви инвестиции до 2021 г. Ключовите инициативи със силни стъпки за устойчивост, включват схема за отговорен потребител и награди за предприемачество за устойчиви малки и средни предприятия.
Generali 2021 - Стратегия
Generali 2021 се основава на три стратегически стълба, които включват инициативи, които ще допринесат за постигането на финансовите цели на Групата:
Стълб 1 - Печеливш растеж
УКРЕПВАНЕ НА ЛИДЕРСТВОТО В ЕВРОПА: REINFORCE # 1 ПОЗИЦИЯ
- Укрепване на лидерството в Италия и Германия
- Осъществяване на успешен обрат във Франция
- Инвестиране в растежни пазари и сегменти (Централна и Източна Европа, здравеопазване, ползи, помощ)
- Стартиране на нови начинания
ФОКУС ВЪРХУ ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ ПАЗАРИ С ВИСОК ПОТЕНЦИАЛ: 15% -12
25% EARNINGS CAGR 2018-21
- Осигуряване на печеливш растеж в Азия и Латинска Америка
- Надстройване на предлагането на сегменти за малки и средни предприятия
- Повишаване на възможностите за служители
- Разработване на предложение за застрахователна услуга с добавена стойност
РАЗРАБОТВАНЕ НА ГЛОБАЛНА ПЛАТФОРМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА АКТИВИ:
15% -20% EARNINGS CAGR 2018-21
- Да имаме глобален франчайз от силната европейска база
- Продължаване на разширяването на мулти-бутиковата платформа
- Инвестиция в дистрибуцията и маркетинга
- Ускоряване на разширяването с дисциплинирани придобивания
Стълб 2 – Управление на капитала и Финансова оптимизация
УВЕЛИЧАВАНЕ ГЕНЕРИРАНЕТО НА КАПИТАЛ:> 10,5 МИЛИОНА ЕВРО
UMULATIVE CAPITAL GENERATIO 2019-21
- Подобряване на дела на животозастрахователните продукти
- Увеличаване на приходите, базирани на таксите и общо застрахователния бизнес, здравеопазването и защитата.
- Внедряване на стратегия за разпределяне на активен капитал за максимално увеличаване на възвръщаемостта на заетите с капитал
УВЕЛИЧЕНИЕ НА ПАРИЧНАТА ДИНАМИКА: +35% CUMULATIVE CASH
REMITTED TO HOLDING 2019-21
- Подобряване на генерирането на пари в брой в оперативни структури
- Увеличаване на равнището на преводите на заместващия капитал в холдинга
НАМАЛЯВАНЕ НА НИВО НА ДЪЛГОВЕТЕ И НА РАЗХОДИТЕ: 1.5-2.0 BILLION DEBT REDUCTION BY 2021; €70-140 MILLION REDUCTION IN ANNUAL
GROSS INTEREST EXPENSE BY 202113
- Намаляване на общия размер на дълга
- По-ниски текущи разходи за финансиране Стълб 3 - Иновации и дигитална трансформация
° С. 1 милиарда евро ОБЩИ ИНВЕСТИЦИОННИ СТРАТЕГИЧЕСКИ ИНИЦИАТИВИ
2019-21
ДА БЪДЕМ ПАРТНЬОР НА КЛИЕНТИТЕ СИ ЗА ЦЯЛ ЖИВОТ
- Осигуряване на максимална гъвкавост чрез предлагането на модулни продукти
- Разширяване на обхвата на покритието за помощ 24 часа в денонощието Подпомагане на клиенти с 360 ° изглед и съвети, съгласно техните нужди ИЗПОЛЗВАНЕ НА ДИГИТАЛНА ТРАНСФОРМАЦИЯ ЗА ДИСТРИБУЦИЯ
- Създаване на пан-европейска платформа за мобилност
- Разработване на B2B2C екосистеми
- Дигитализиране на взаимоотношенията агент-клиент
ТРАНСФОРМИРАНЕ И ДИГИТАЛИЗИРАНЕ НА ОПЕРАТИВНИЯ МОДЕЛ
- Продължаване на опростяването на процесите и организацията
- Увеличете автоматизацията и изкуственото разузнаване в основните операции
- Увеличете дела на дигиталните политики от край до край
ДЖЕНЕРАЛИ ГРУП
Дженерали Застраховане АД е една от водещите застрахователни компании в България и е част от Generali Group. GENERALI е независима италианска група, създадена през 1831 г. със силно международно присъствие. Тя е сред водещите застрахователи в световен мащаб и е представена в над 60 страни, с общ премиен приход, надхвърлящ €70 милиарда през 2016 г. С над 74 000 служители по целия свят и 55 милиона клиенти, Групата заема лидерска позиция на западноевропейските пазари и все по-важно място на пазарите в Централна и Източна Европа, както и Азия. През 2017 г. Група Дженерали беше включена в класацията на Corporate Knights за най-устойчивите компании в световен мащаб. В Австрия, Централна и Източна Европа и Русия, Групата функционира чрез регионалния си офис в Прага, в 12 страни, като е един от първите три застрахователи в региона.
„Дженерали Застраховане“ АД е Любима марка на потребителите в категория "Застрахователни компании и брокери" за 2016 и 2017 г.
1
1 3 year CAGR; adjusted for impact of gains and losses related to disposals
2 Adjusted for impact of gains and losses related to disposals
3 Based on IFRS Equity excluding OCI and on total Net Result
4 Based on IAS-IFRS gross written premiums in Europe for 2017
5 Depending on country/segment
6 Compared to period 2016-18
7 Vs 2017
8 Based on IAS-IFRS gross written premiums in Europe for 2017
9 Annual premium equivalent basis. Coherent with the official disclosure at YE 2017 of 4.01% of NBV over PVNBP
10 Perimeter: Generali units in Europe, Asia, Argentina and Turkey
11 By Gross Written Premiums
12 Depending on country/segment
13 Vs 2017
----------------
Дирекция Маркетинг и комуникации
T +359.02.92 67 454
T +359.02.92 67 494
F +359.02.92 67 112
E-mail:
Tanya.stoykova@generali.com
Marina.Manolovska@generali.com
Дженерали България
Бул. Княз Ал. Дондуков 68 1504 София
www.generali.bg
Generali@GENERALI
Generaligroup
GruppoGenerali