Най-голямата и бързо развиваща се търгoвска верига за нехранителни стоки в Европа - Pepco, отваря врати в България

 

OT 16:56:01 12-03-2019
AM1655OT.010
PEPCO - отваря врати в България

Най-голямата и бързо развиваща се
търгoвска верига за нехранителни стоки
в Европа - Pepco, отваря врати в България

Съобщение до медиите




Компанията планира да открие повече от 15 магазина през първите 6 месеца от присъствието си у нас

12 март 2019 г., гр. Пловдив.Тази седмица PEPCO ("Пепко"), най-голямата и най-бързо развиваща се търгoвска верига за нехранителни стоки в Европа, отваря врати в България. От 15 март жителите и гостите на Пловдив ще могат да пазаруват в два магазина на PEPCO. Единият ще бъде в търговски център "Марково тепе", а вторият - в Търговски парк Юг Пловдив. През следващите няколко месеца още магазини на Pepco ще посрещат клиенти и в други градове на страната, включително и в София. Веригата планира да открие повече от 15 магазина през първите 6 месеца от стъпването си в България и да увеличи този брой до повече от 70 до края на 2021 година, създавайки 500 работни места.

PEPCO има близо 1600 магазина, разположени в над десет страни в Централна и Източна Европа. Веригата предлага на своите клиенти около 30 различни групи продукти, включително мъжко, дамско и детско облекло, бельо, аксесоари, играчки, декорации, текстил, домакински артикули и др. Облеклото (обувки и бельо) съставлява около 60% от асортимента, а продуктите за дома - около 40%.
Офертите на PEPCO са създадени така, че да бъдат еднакво привлекателни за потребителите и да са на достъпна цена. Клиентите на PEPCO могат да намерят връхни дрехи за момичета и момчета в различни разцветки на цена от 4,99 лв., дамски клинове в три цвята за 14,99 лв., поларно одеяло за 3,99 лв. или хавлиени кърпи в богата гама от цветове и размери на цени от 1,49 лв. за брой.

Освен продуктите, включени в обичайната гама, веригата предлага и сезонни оферти, например предложения за лятната почивка, продукти, подходящи за учениците,и коледни аксесоари.

 


"Много сме щастливи, че България се присъединява към списъка на страните, в които присъства PEPCO. Българските ни клиенти вече ще имат възможност да посетят нашите магазини и да се насладят на широката гама от продукти на много ниски цени. Убедени сме, че продуктите, които предлагаме, ще задоволят новите ни клиенти", каза Марчин Станко, оперативен директор за Централна и Източна Европа.

Магазини на веригата вече работят в Чехия, Хърватия, Естония, Литва, Латвия, Полша, Румъния, Словения, Словакия и Унгария. През следващите няколко месеца е планирано отварянето на още магазини в страната - в София, Варна, Русе, Добрич, Пазарджик, Бургас и др. През октомври 2018 г. PEPCO обяви своя план за навлизане на българския пазар, а подготовката за откриването на първите български магазини напредва интензивно. Следващите няколко месеца ще бъдат не по-малко напрегнати. Веригата планира да отвори повече от 15 магазина в рамките на първите 6 месеца от своето присъствие в България и да увеличи този брой до над 70 до края на 2021 г., наемайки над 500 души.

PEPCO се радва на добър прием в страните, където веригата присъства, както от клиентите, така и от професионалистите в бранша. Носител е на множество бизнес и търговски награди за дейността си, включително "Forbes Diamonds", наградата "Shopping Center Forum Award", "Super brand", "Quality of Service Award" и награда за най-добър търговец на дребно на годината в Централна и Източна Европа.

Повече информация за марката, продуктите и набирането на персонал, както и за възможностите за сътрудничество със собственици на имоти можете да намерите на www.pepco.bg или на корпоративния Facebook профил https://www.facebook.com/pepcobg/
/АМ/