Първите магазини на PEPCO в България отвориха врати
OT 14:51:31 15-03-2019
AM1451OT.007
PEPCO - България - първи магазини
Първите магазини
на PEPCO в България
отвориха врати
Съобщение до медиите 15 март 2019
15-и март, 2019 г., гр. Пловдив. PEPCO ("Пепко"), най-голямата и най-бързо развиваща се търгoвска верига за нехранителни стоки в Европа, днес отвори врати и в България. Жителите на Пловдив вече могат да пазаруват в двата магазина на PEPCO, като през следващите няколко месеца още магазини ще посрещат клиенти в други градове на страната, включително и в София. Веригата планира да открие повече от 15 магазина през първите 6 месеца от присъствието си в България и да увеличи този брой до повече от 70 до края на 2021 година. Ще бъдат наети и 500 души персонал.
PEPCO е европейска верига от магазини, която предлага на своите клиенти всичко, от което се нуждаят, за да облекат семействата си, да декорират и организират домовете си - и то на много ниски цени.Тя предлага около 30 различни групи продукти, включително мъжко, дамско и детско облекло, бельо, аксесоари, играчки, декорации, текстил, домакински артикули и др. Облеклото (обувки и бельо) съставлява около 60 процента от асортимента, а продуктите за дома - около 40 процента.
Марката стартира през 2004 г. в Полша и в момента PEPCO има близо 1600 магазина, разположени в Централна и Източна Европа, а именно в Чехия, Хърватия, Естония, Литва, Латвия, Полша, Румъния, Словения, Словакия и Унгария. България е единадесетата страна, където могат да бъдат закупени продукти от тази верига. През магазините на PEPCO всеки месец преминават по около 15 милиона клиенти.
Първите два магазина на PEPCO са в Пловдив. Единият е в търговски център "Марково тепе", а вторият - в Търговски парк Юг Пловдив. Представители на веригата, които взеха участие в церемонията по откриването на новите магазини, бяха Марчин Станко, оперативен директор за Централна и Източна Европа, и Драгия Драгиев, оперативен мениджър за България, заедно с търговските мениджъри на компанията.
"Предлагаме на нашите клиенти не само широка гама от продукти, но и удобно място за пазаруване. За нашите магазини подбираме локации в популярни търговски центрове, търговски паркове и на възлови градски места, където заедно с хранителните вериги да предлагат цялостно решение за потребителите. Този модел на продажби работи добре във всяка страна, в която функционира веригата PEPCO, а българските наемодатели високо оценяват концепцията и ни изпращат много добри предложения за нови места, подходящи за магазините. Бяхме приятно изненадани колко млади и ентусиазирани управители на магазини и касиери бяха заинтересовани да се присъединят към нашия екип за първите магазини" - допълни Драгия Драгиев, оперативен мениджър за България.
PEPCO се радва на добър прием в страните, където веригата присъства, както от клиентите, така и от професионалистите в бранша. Носител е на множество бизнес и търговски награди за дейността си, включително "Forbes Diamenty", наградата "Shopping Center Forum Award", "Superbrand", "Quality of Service Award" и награда за най-добър търговец на дребно на годината в Централна и Източна Европа.
Повече информация за марката, продуктите и набирането на персонал, както и за възможностите за сътрудничество със собственици на имоти можете да намерите на www.pepco.bg или на корпоративния Facebook профил https://www.facebook.com/pepcobg/
/АМ/