InterImage създаде първата „жива обувка“ в България за Deichmann

Бодиартът предизвика небивал фурор в медиите и социалните мрежи

София, 24 септември 2019 г.  На специално събитие пред медии, модни блогъри и инфлуeнсъри бе показана първата „жива обувка“ в България. Идеята е на пиар агенция InterImage и предизвика истински фурор в медиите и социалните мрежи. Живият аксесоар, който бе сътворен по повод представянето на новата есенно-зимна колекция на Deichmann у нас бе харесан от стотици фенове в социалните мрежи. Боди арт обувката е олицетворение на непреходната женска страст към култовия аксесоар. Живият експонат е създаден от художничката Мишел Вълчева, носителкa на  множество награди в международни и български боди арт конкурси и изложби. Прототипът на „живата обувка“ е дамска официална пантофка в така актуалния за този сезон животински принт, а именно леопардовия.

„Тази година е емблематична за нас, защото празнуваме 10-ата годишнина на Deichmann в България.  През тези 10 години компанията се развива с изумителна динамика и се превърна в най-предпочитана верига за обувки в страната. С всяка изминала година ставаме все по-иновативни и затова за юбилея си решихме да подарим на феновете си нещо необикновено, а именно създаването на първата „жива обувка“ в България.”, сподели Диана Неделчева, Маркетинг Мениджър на Deichmann България и добави: „Днес Deichmann има 21 търговски обекта в 9 града, онлайн магазин www.deichmann.com и е номер 1 сред търговците на обувки на дребно. Благодарим на всички наши клиенти за този успех.“

Водеща на специалното събитие за представяне на новата колекция на Deichmann бе обичаната българска изпълнителка Веси Бонева.  В цветното арт пространство на Mishell Art Gallery тя представи на гостите най-новите модни тенденции за есен-зима 2019, като през този сезон те са изключително разнообразни и отличителни. Мотото на новата мода при обувките на Deichmann е „Follow your style“ или „Следвай собствения си стил“.

 

Бележки до редакторите:

DEICHMANN SE със седалище в Есен (Германия) е основано през 1913 година и до днес е 100 процента собственост на семейството на основателя. Дружеството е пазарен лидер в търговията с обувки на дребно в Европа. Има над 40.000 служители по света и над 4.000 филиала и 40 онлайн магазина. С марката DEICHMANN съществуват филиали в Германия, Босна и Херцеговина, България, Дания, Франция, Великобритания, Италия, Хърватска, Литва, Латвия, Естония, Австрия, Полша, Португалия, Румъния, Русия, Швеция, Сърбия, Словакия, Словения, Испания, Чехия, Турция Унгария и Дубай (с франчайзинг партньор). Освен това групата е представена в Швейцария (Dosenbach/Ochsner Shoes/Ochsner Sport), в Холандия и Белгия (vanHaren), в САЩ (Rack Room Shoes/Off Broadway). С MyShoes SE компанията е представена в Германия, Австрия и Швейцария, както и в Полша. Към дружеството принадлежи и групата SNIPES с филиали в Германия, Австрия, Швейцария, Франция, Холандия, Белгия, Испания, Португалия и Италия. За 2019 година е планирано навлизане с концепцията DEICHMANN на пазара в Естония и Латвия. Освен това компанията предлага част от асортимента си в Китай през онлайн платформата T-Mall Global.

 

Пиар агенция InterImage, част от комуникационната група Interpartners, е създадена през 2008 г. Сред основните клиенти на компанията са Европейската комисия, Cargill в България, Behr-Hella Thermocontrol България, Deichmann България, Американският  университет в България, Национална агенция за приходите, Сладкарници „Неделя“ и др. Агенцията предоставя широк спектър от комуникационни услуги като корпоративен пиар, кризисен пиар, изграждане на работодателска марка, връзки с медиите, събитиен мениджмънт, криейтив , развитие и поддържане на съдържание в социалните мрежи, дизайн, видео производство и печат. Освен че е пълноправен член на международната верига пиар агенции NOVUM, InterImage си партнира с белгийската ICF Mostra по редица европейски проекти.

 

Контакт за медиите:

PR Агенция INTERIMAGE

Връзки обществеността

Стела Ерера

Tel.: +359 88 820 0023

stella.erera@interimage