Интеримидж e новата PR агенция на „Девин“ ЕАД

Агенция Интеримидж спечели конкурса за избор на PR партньор на лидерa на пазара на бутилирана вода у нас – “Девин” ЕАД. Консултантите на агенцията ще подкрепят маркетинг екипа на компанията в следващите месеци за изграждането на устойчива връзка и конструктивен диалог с всички публики. Фокус на комуникацията ще бъдат иновациите, проектите на бутилиращата компания и нейните марки, корпоративната социална отговорност, грижата за околната среда и изграждането на работодателска марка. Освен за корпоративните комуникации на „Девин“ ЕАД, в обхвата на работа попада и PR подкрепа за брандовете DEVIN Mинерална и DEVIN Изворна.  

„Ентусиазмът и стремежът на колегите от Интеримидж да опознаят компанията ни още на ниво конкурс и вникването в темите, които са важни за нас, изиграха решаваща роля за нашия избор. Професионализмът и желанието за съвместна работа личеше във всеки елемент от предложението им“, казват от маркетинг отдела на „Девин“ ЕАД.

„В ситуация на криза нашият екип адмирира факта, че компания като „Девин“ ЕАД, чиито служители бяха сред част от хората на първа линия и ежедневно се грижат за това техните продукти да достигат до нас независимо от трудностите, следва бизнес стратегията си да избере професионален комуникационен партньор. Още от началото на конкурса сме силно мотивирани да дадем най-доброто от нашия многогодишен опит на вдъхновяващите продукти и инициативи на „Девин“ ЕАД“, сподели Катя Димитрова, управител на Интеримидж.

 

За „Девин“ ЕАД

От създаването си през 1992 г. „Девин“ ЕАД е лидер на пазара на бутилирани води в България. Изворите на водата и мястото на бутилиране се намират в екологично чист район в региона на град Девин, в сърцето на Родопа планина, откъдето идват продуктите с марка DEVIN – изворна, минерална и газирана вода. Фирмата е ексклузивен дистрибутор на енергийните напитки Red Bull и плодовите сокове Granini за България.  

Компанията е с централен офис в София и разполага със собствена търговска и дистрибуторска мрежа с национално покритие. „Девин“ ЕАД е отговорен корпоративен гражданин, който инвестира в икономическото, социално и културно развитие на обществото чрез инициативи, насочени към регионалното развитие, опазването на околната среда и образованието.

От 2017 г. компанията е част от белгийската група Spadel – водещ производител на бутилирана вода в Бенелюкс (Белгия, Холандия и Люксембург) и Франция.

 

За Интеримидж:

Пиар агенция Интеримидж, част от комуникационната група Interpartners, е създадена през 2008 г. Сред основните клиенти на компанията са Европейската комисия, Cargill България, Behr-Hella Thermocontrol България, Deichmann България, Американският университет в България, Schneider Electric, Grand Hotel Millennium, Националната агенция за приходите, Сладкарници "Неделя" и други.

Агенцията предоставя широк спектър комуникационни услуги като корпоративен пиар, кризисен пиар, изграждане на работодателска марка, връзки с медиите, събитиен мениджмънт, криейтив, развитие и поддържане на съдържание в социалните мрежи, дизайн, видео производство и печат. Освен че е пълноправен член на международната верига пиар агенции NOVUM, Интеримидж си партнира с белгийската ICF Mostra по редица европейски проекти.

За допълнителна информация и при въпроси:

Драгомир Гюров

Експерт „Публични комуникации и връзки с обществеността“

„Девин“ ЕАД

D.Gyurov@Spadel.com

 

Даниела Божинова

Старши ПР екперт

„Интеримидж“ ЕООД

daniela.bojinova@interimage.bg

 

INTERIMAGE