ЗA КЛИЕНТИТЕ НА "ИНВЕСТБАНК" АД ВЪЗСТАНОВЯВАНЕТО НА ЗАБРАВЕНА ПАРОЛА ЗА ИНТЕРНЕТ БАНКИРАНЕ ВЕЧЕ Е ВЪЗМОЖНО ИЗЦЯЛО ОНЛАЙН

OT 15:06:31 19-06-2020
RM1505OT.023
"ИНВЕСТБАНК" - съобщение

ЗA КЛИЕНТИТЕ НА "ИНВЕСТБАНК" АД ВЪЗСТАНОВЯВАНЕТО НА ЗАБРАВЕНА ПАРОЛА ЗА ИНТЕРНЕТ БАНКИРАНЕ ВЕЧЕ Е ВЪЗМОЖНО ИЗЦЯЛО ОНЛАЙН


Новата функционалност на "Инвестбанк" АД позволява възстановяване на забравена парола, без необходимост от посещение на физически финансов център или офис на банката. Опцията "Забравена парола" е създадена, за да улесни значително клиентите при използването на системата Интернет банкиране.
Достъпът до системата се възстановява напълно дистанционно. За целта е необходимо да се използва бутона "забравена парола" на логин страницата на Интернет банкиране, след което се въвеждат личните данни, регистрирани в системата на банката. Това са потребителско име, телефонен номер и едно от двете: имейл адрес или част от номера на активна банкова карта, за която потребителят е картодържател.
Въвеждането на нови функционалности е част от дългосрочната стратегия на "Инвестбанк" АД да разширява своето портфолио от дигитални услуги. Благодарение на системата Интернет банкиране, клиентите на банката извършват бързо и удобно безкасови плащания в български лева или в чуждестранна валута и получават множество справки - в това число информация за движение по сметки, дебитни и кредитни карти, ползвани кредитни продукти, включително погасителни планове и предстоящи вноски. Допълнителен плюс е, че онлайн трансакциите спестяват до 50% от таксите в сравнение с плащанията, наредени на хартиен носител във финансов център.


За повече информация:

"ИНВЕСТБАНК" АД
Тел.: 02/ 81 86 112/192
e-mail: pr@ibank.bg

/РУМ/