Интеримидж стана „Комуникационна агенция на годината“ на PR Приз 2020
Пиар агенция Интеримидж бе удостоена с наградата „Комуникационна агенция на годината“ на двадесетото юбилейно издание на авторитетния конкурс в сферата на връзките с обществеността PR Приз 2020. Надпреварата се проведе изцяло онлайн под мотото „Промените са в природата ни“. Конкурсът, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) и подкрепен от Българската асоциация на пиар агенциите (БАПРА) и други водещи обединения на пиар специалистите у нас, отличи най-добрите кампании на фирми, медии и публичен сектор за комуникация на корпоративни новини, продукти и услуги, каузи и събития.
Участваха над 70 проекта в 14 конкурсни категории. В турбулентна година на разрастване и развитие на Интеримидж и портфолиото ѝ не само в България, но и в региона на Балканите, екипът на агенцията сподели своето усещане за добре свършена работа с колеги и партньори и представи силна корпоративна история в категорията „Комуникационна агенция на годината“, в която спечели почетния приз. Екипът грабна и още една награда в категория, отличаваща кампании с кауза в неправителствения сектор.
„Чувстваме се успели сред равни“, сподели Катя Димитрова, основател и управляващ партньор на Интеримидж. „Да получиш признание от колеги и конкуренти е чест, но и изключителна отговорност и ангажимент“, допълни тя. Катя пожела на пиар общността да бъде все така обединена и конструктивна, да стимулира здравословната конкуренция и да представя продукти и услуги на световно ниво. „Да преминаваме през кризата гъвкави, обединени и заедно“, призова тя.
За Интеримидж
Пиар агенция Интеримидж, част от комуникационната група Interpartners, е създадена през 2008 г. Сред основните клиенти на компанията са Европейската комисия, Cargill България, Behr- Hella Thermocontrol България, Deichmann България, Американският университет в България, Сладкарници „Неделя“ и др. Предоставя широк спектър комуникационни услуги като корпоративен пиар, кризисен пиар, изграждане на работодателска марка, връзки с медиите, събитиен мениджмънт, криейтив, развитие и поддържане на съдържание в социалните медии, дизайн, видео производство и печат. През 2019 г. комуникационната група учредява собствена регионална верига под името SEEnthesis / The Balkan Hub, представена на 7 пазара в региона на Балканите.
За БДВО
Учредено през 1996 г., Българското дружество за връзки с обществеността е доброволна, нестопанска професионална организация на специалисти в областта на връзките с обществеността и интегрираните маркетингови комуникации, чиито цели са утвърждаване на етични и високи професионални стандарти в практиката на специалистите от сферата на връзките с обществеността; повишаване на информираността и познанието на обществото за професията и нейните етични норми и стандарти; изграждане и развитие на информационна мрежа между професионалисти от страната и чужбина. Вече 20 години дружеството провежда престижния конкурс PR Приз, в който компании, комуникационни агенции и институции могат да кандидатстват с реализираните от тях проекти на база годишен период. Конкурсните категории, в които се състезават пиар практиците, включват корпоративни кампании, CSR, събития и др.
INTERIMAGE