Социален експеримент на DEVIN Изворна разкрива героя в нас

Резултатът трябва да се види!

Марката DEVIN Изворна проведе социален експеримент, заснет под формата на филм, който разкрива как ни възприемат нашите най-близки хора днес. Той е ръководен от експерта, психолог и психотерапевт Кремена Станилова. Резултатът е и в основата на новата комуникационна кампания на марката.

В края на юни няколко българи, избрани на случаен принцип, бяха поканени да разкажат повече за себе си и да се опишат с една дума: „Напрегнат“, „Претоварен“, „Обикновен“ и „Герой“. Без да знаят, техните близки също бяха записани как ги описват. Защо? Защото в днешния свят на стрес, информационно претоварване и забързано ежедневие, често се чувстваме на ръба на силите си и рядко гледаме на себе си като на герои. А би трябвало, защото за нашите близки всъщност сме именно това – с нашата любов, грижа и внимание правим техния ден по-добър.

Според Световния доклад на щастието[1], българите са най-малко щастливата нация в целия Европейския съюз, а в световен план страната ни се класира на 96-о място от общо 156 държави. Днес, повече от всякога, притиснати от трудностите, които ежедневието ни поднася изникват въпросите: Дали се справям добре? Ще успея ли? Как да бъда най-пълноценен, за да бъдат спокойни и щастливи хората, които обичам? Подценяваме себе си, изпитваме чувство на вина и съмнение в собствените си способности.

„Радвам се, че взех участие в подобен новаторски проект за страната. Видеото улавя реални човешки послания, които изникнаха спонтанно в разговора ми с всеки един от участниците“, споделя психологът Кремена Станилова и добавя – „Чувствителността и добротата наистина подхранват героя в нас. Нека ги проявяваме в себе си и ги забелязваме в другите. Всеки ден!“.

Мисията на DEVIN Изворна е чрез здравословна хидратация да помага на хората да подхранват героя в себе си всеки ден.

 

За „Девин“ ЕАД

От създаването си през 1992 г. „Девин“ ЕАД е лидер на пазара на бутилирани води в България. Изворите на водата и мястото на бутилиране се намират в екологично чист район в региона на град Девин, в сърцето на Родопа планина, откъдето идват продуктите с марка DEVIN – изворна, минерална и газирана вода. Фирмата е ексклузивен дистрибутор на енергийните напитки Red Bull и плодовите сокове Granini за България. Компанията е с централен офис в София и разполага със собствена търговска и дистрибуторска мрежа с национално покритие. „Девин“ ЕАД е отговорен корпоративен гражданин, който инвестира в икономическото, социално и културно развитие на обществото чрез инициативи, насочени към регионалното развитие, опазването на околната среда и образованието.

От 2017 г. компанията е част от белгийската група Spadel – водещ производител на бутилирана вода в Бенелюкс (Белгия, Холандия и Люксембург) и Франция.

За Spadel

Spadel е европейска семейна група, чиято мисия е да посреща нуждите на потребителите от натурална хидратация. Компанията предлага бутилирана натурална минерална вода, изворна вода и освежаващи напитки на базата на натурална минерална вода. Тя развива търговските марки Spa и Bru в страните от Бенелюкс, DEVIN в България и Wattwiller и Carola във Франция. Устойчивото развитие е съществена част от ДНК на Spadel Group и е определящо за стратегията й за корпоративна социална отговорност до 2025 г.  В края на 2019 г. в Spadel Group са били заети 1336 души.

 

INTERIMAGE