Световният лидер в търговията на дребно KiK вече и в Пловдив
Четвърти магазин у нас на немската верига за облекло и стоки за дома KiK отваря врати в Мол Марково Тепе, Пловдив, на 24 септември.
Немската верига набира бърза скорост на българския пазар, като за последните 4 месеца отвори цели 3 магазина – в The Mall и Mega Mall, София, както и в Panorama Mall, Плевен, където се радват на изключителен успех и интерес.
Първите клиенти на Kik в Мол Марково Тепе, Пловдив, ще имат възможността да се потопят в празнично есенно настроение, което ще цари в магазина. Посетителите ще могат да се възползват от специалните отстъпки от 10 % на всички стоки в новия магазин. Намалението ще бъде в сила на 24 и 25 септември. Страхотни предложения очакват любителите на модата, спорта и декора за дома.
Анастасия Пеева, управител на Kik за България, споделя: „Всъщност името на веригата ни KiK е съкращение от немското "Kunde ist König" („Клиентът е крал"). Магазините ни стават все по-разпознаваеми и популярни с големия асортимент и изключително достъпните цени. Продуктовата ни гама включва 70% мъжки, дамски и детски облекла и се допълва от други артикули като подаръци, аксесоари, декорации, играчки и др. Планираме да откриваме магазини не само в големите, но и в по-малки градове, а с всяко откриване отваряме и 10-15 нови работни места.“
КіК oпepиpa в ĸaтeгopиятa „диcĸayнтъp", пpи ĸoятo се търси максимално оптимизиране на цените. Моделът се основава на гoлeми пo oбeм пpeдвapитeлни пopъчĸи, диpeĸтнa paбoтa c дocтaвчиците бeз ocĸъпявaнe oт пocpeдници, минимизиране на транспортните разходи и др.
Досега KiK има около 3400 магазина в 12 страни на Европа. Площта на всеки от тях надхвърля 600 кв. м. Годишният оборот на компанията е над 2 млрд. евро
Веригата магазини KiK е основана в Германия през 1994 г. и днес е сред най-големите търговци на дребно в икономиката - номер 1 в Европа. Съществуват над 3 400 магазина в 12 европейски държави, в които работят над 24 000 души - 19 000, от които в Германия. Kik продава мъжки, дамски и детски дрехи, както и различни стоки за дома. Представлява семеен бизнес, чиито основни ценности се коренят в честността, справедливостта и уважението към служителите и непрекъснатото интегриране на устойчивост.
INTERIMAGE