НОВИ ПРОМЕНИ В ЗАКОНА ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ - 2021 АНАЛИЗ НА ПРОБЛЕМИТЕ ПРИ ВЪЗЛАГАНЕТО НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ ЧРЕЗ ЕЛЕКТРОННАТА ПЛАТФОРМ

Онлайн обучение с Лектор: адв. Милана Кривачка 

ДАТА: 22.02.2021 г., начало 9.30 ч. – 17.30 ч.     

09.30 – 11.00 ч. -  Практически и правни проблеми при подготовката на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез ЦАИС „ЕОП“:

  1. Обща характеристика на ЦАИС „ЕОП“;
  2.  Действия на възложителя извън ЦАИС „ЕОП“:
  • Техническата спецификация за изпълнение на обществената поръчка;
  • Изчисляване на прогнозната стойност на обществената поръчка;
  • Определяне на вида на процедурата;
  • Обособени позиции;
  • Основания за отстраняване от процедурата;
  • Определяне на критериите за подбор и
  • Определяне на критерия за възлагане на обществената поръчка.

11.00 – 11.30 ч. - почивка

11.30 – 13.00 ч. -  Действия на възложителя в ЦАИС „ЕОП“:

  • Регистрация на Възложителя;
  • Създаване на профил на възложителя в ЦАИС „ЕОП“;
  • Определяне на ролите на служителите на възложителя;
  • Обявяване на обществената поръчка чрез ЦАИС „ЕОП“ ;
  • Използване на шаблони и образците в системата;
  • Съставяне на график за провеждането на процедурата;
  • Условия и ред за изменение на условията на обществената поръчка;

13.00 – 14.00 ч. – почивка

14.00 – 15.30 ч. Възлагане на обществените поръчки чрез електронната платформа по чл. 39а, ал. 1 от ЗОП.

            Провеждане на процедурата чрез ЦАИС „ЕОП“:

  • Регистрация  и създаване на профил на участниците в системата;
  • Особености при подаването на офертата чрез електронната платформа.
  • Изключения за подаването на оферти чрез електронната платформа ;
  • Провеждането на процедурата чрез ЦАИС „ЕОП“;
  • Особености при отварянето, разглеждането и оценка на офертите в системата;
  • Връчване на решенията на възложителя чрез електронната платформа;
  • Приключване на процедурата за възлагане на обществената поръчка;

14.00 – 14.30 ч. почивка

16.00 – 17.30 ч. - Анализ на последните изменения и допълнение на Закона за обществените поръчки

  • Правила за издаване на индивидуални административни актове от възложителите чрез платформата по чл. 39а, ал. 1 от ЗОП;
  • Обявление за приключване на договор за обществена поръчка или рамково споразумение;
  • Прецизиране на правилата за възлагане на обществените поръчки чрез електронната платформа;
    • Допълнение в правилата за отстраняване на участниците от процедурата;
    • Нови правила за удължаване на обявените срокове в процедурата;
    • Прецизиране на правилата на чл.114 от ЗОП за отложеното изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка;
    • Уточняване на правилата, които определят кога  договорът за възлагане на обществената поръчка е изменен съществено;
    • Нови правила при възлагането на обществените поръчки чрез събиране на оферти с обява;
    • Уеднаквяване на подхода за определяне размера на санкциите, които Комисията за защита на конкуренцията налага при установяване на нарушения и други.

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЛЕКТОРА:  

Милана Кривачка е магистър по право и утвърден специалист в областта на обществените поръчки. Действащ адвокат.  В продължение на 10 години тя е работила като държавен експерт в Дирекция ”Правна” на Министерския съвет и в това си качество е участвала непосредствено в изработването на проектите на всички нормативни актове, свързани с обществените поръчки, а именно ЗОП, ППЗОП, НВМОП, НУРВСОП и техните изменения.  Освен това Милана Кривачка в съавторство с други специалисти в тази област е автор на обособени раздели от книги за обществените поръчки на различни издателства.

Милана Кривачка е автор и на много статии в областта на обществените поръчки, публикувани в различни специализирани списания.

Тя е ръководител на авторския колектив, който подготвя материалите за наръчника " Процедури по обществени поръчки в България и ЕС ".

Може да се регистрирате директно от нашия сайт www.magisterdixit.net – след програмата на семинара има електронна форма за регистрация или да изпратите мейл на magisterd@abv.bg с Вашето име, данните на фирмата за издаване на фактура и тел. и e-mail за връзка. 

В рамките на 24 ч. ще получите отговор – потвърждение и проформа фактура с информация за плащането.

За контакт: тел. 08888 07 911  е–mail: magisterd@abv.bgwww.magisterdixit.net    

Денислава Рускова

 

Обучението включва:

  Лекции 8 учебни часа, презентация в  електронен вид

Групите са лимитирани, с цел по – добра комуникация.

 

ЦЕНИ:
150 лв. без ДДС / 180 лв. с ДДС/ за един участник
За участвали в предишни наши семинари и за втори участник от една фирма:
140 лв. без ДДС/ 168 лв. с ДДС/
За групи от трима и повече участника от една организация - 130 лв. без ддс/ 156 лв. с ДДС 

Ще получите линк към zoom.us ден преди събитието, презентация и упътване за участие в семинара. Въпроси могат да се задават предварително на magisterd@abv.bg, в чата на събитието или по преценка на лектора с директно включване.

С една идентификация може да се участва само на едно устройство!

Фактурите се изпращат на посочения при регистрацията електронен адрес.

Краен срок за записване и плащане: 16.02.2021 г

 

 

Магистер Диксит ЕООД

.