Schneider Electric печели престижно място за Employer the Year 2020 в конкурса на B2B Media
Компанията реагира много бързо и адекватно за осигуряване на спокойствието на служителите, както и на клиентите и партньорите си.
На официална онлайн церемония в петък, 12-и февруари, Schneider Electric България завоюва престижното второ място в категорията Employer of the Year, най-значимата и оспорвана категория на годишните награди Employer Branding Awards 2021 на b2b Media. Наградите отличават и поощряват постиженията на личности и компании в областта на изграждането и утвърждаването на работодателския бранд.
Калина Петкова, Marketing Communication, Schneider Electric България
През 2020 г. в контекста на пандемичната криза Schneider Electric в качеството си на лидер в дигиталната трансформация на енергийния мениджмънт и автоматизацията демонстрира отлична подготовка за трансформиране на работния процес и комуникацията и управлението на проектите на клиентите от разстояние. Въпреки предизвикателствата, пред които беше изправен целият свят, Schneider продължава неотклонно своята политика за отговорна грижа и инвестиция в личностното и професионално развитие на своите служители. А мениджмънтът и отделът „Човешки ресурси“ реагират много бързо и адекватно за осигуряване на спокойствието на служителите, както и на клиентите и партньорите.
„Гледаме на тази награда като на сериозно признание за нашите усилия като работодател“, споделя Елена Ватрачка, директор „Човешки ресурси“ в Schneider Electric България. „За целия мениджърски състав и ръководителите на екипи е особено радостен фактът, че през 2020 г. и до момента не само не се наложиха съкращения на персонал, но успяхме да запълним всички свободни позиции. В условията на кризата екипите ни проявиха и продължават да проявяват още по-висока доза гъвкавост и креативност“, допълва тя.
Потвърждението за успеха на Schneider Electric България като работодател през изминалата година идва с резултатите от вътрешно проучване на ангажираността и специфичното управление на COVID кризата: в него служителите на компанията дават висока оценка на мениджърския екип. Междувременно Schneider продължава да мотивира своите хора с иновативни решения и въпреки кризисната година откри своя Innovation hub в умната си фабрика за прекъсвачи в Пловдив.
За Schneider Electric:
Целта на Schneider е да даде възможност на всички да се възползват максимално от енергията и ресурсите на планетата за постигането на напредък и устойчивост за всички. Ние наричаме това Life Is On.
Нашата мисия е да бъдем вашият дигитален партньор за устойчивост и ефективност.
Ние управляваме дигиталната трансформация чрез интегриране на водещи в световен мащаб процеси и енергийни технологии, облачни платформи, контрол, софтуер и услуги през целия жизнен цикъл за осъществяването на интегрирано управление на компании, домове, сгради, центрове за данни, инфраструктура и промишлени сектори.
Ние сме най-локалната от глобалните компании. Поддръжник сме на отворените стандарти и екосистемите за партньорство, които приемат и се вдъхновяват от нашите споделени смислени цели и ценности за приобщаване и овластяване.
Schneider Electric присъства в България от 1990 г. чрез марките Merlin Gerin и Telemechanique, които през 1993 г. се сливат в едно търговско представителство. През 1998 г. Schneider Electric основава свое дъщерно дружество в София – Шнайдер Електрик България ЕООД. През 1999 г. компанията купува обособена част от завода за електроапаратура в гр. Перущица.
През 2007 г. Schneider Electric открива нов завод в гр. Пловдив, като основната му насоченост е производство на прекъсвачи. Инвестицията е в размер на 22 милиона евро и включва застроена площ и нови производствени мощности. Производството на Schneider Electric в България е от изключителна значимост за развитието на компанията в глобален мащаб.
През 2019 г. заводът на Schneider Electric в България получи Smart Factory сертификат – най-високият вътрешен стандарт на групата за индустриално производство, автоматизация и ефективно управление на процесите. Фабриката у нас е една от най-големите и модерни производствени бази на компанията в Европа и става първата и единствена Smart Factory на Schneider Electric за цяла Източна Европа. Над 65% от процесите в нея са изцяло автоматизирани, а екипът не спира внедряването на нови технологии. Със сертификата заводът Schneider Electric в България се превръща в демонстрационен Smart Factory център за 14 държави.
Научете повече на: https://www.se.com/bg/bg/.
INTERIMAGE