НОВИ ПРОМЕНИ В ЗАКОНА ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ - 2021 АНАЛИЗ НА ПРОБЛЕМИТЕ НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ ЧРЕЗ ЕЛЕКТРОННАТА ПЛАТФОРМА

Лектор: адв. Милана Кривачка

09.30 – 11.00 ч. - Практически и правни проблеми при подготовката на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез ЦАИС „ЕОП“:

  1. Обща характеристика на ЦАИС „ЕОП“;
  2. Действия на възложителя извън ЦАИС „ЕОП“:
  • Техническата спецификация за изпълнение на обществената поръчка;
  • Изчисляване на прогнозната стойност на обществената поръчка;
  • Определяне на вида на процедурата;
  • Обособени позиции;
  • Основания за отстраняване от процедурата;
  • Определяне на критериите за подбор и
  • Определяне на критерия за възлагане на обществената поръчка.

11.00 – 11.30 ч. - Почивка

11.30 – 13.00 ч. - Действия на възложителя в ЦАИС „ЕОП“:

  • Регистрация на Възложителя;
  • Създаване на профил на възложителя в ЦАИС „ЕОП“;
  • Определяне на ролите на служителите на възложителя;
  • Обявяване на обществената поръчка чрез ЦАИС „ЕОП“ ;
  • Използване на шаблони и образците в системата;
  • Съставяне на график за провеждането на процедурата;
  • Условия и ред за изменение на условията на обществената поръчка;

13.00 – 14.00 ч.  Почивка

14.00 – 15.30ч. - Възлагане на обществените поръчки чрез електронната платформа по чл. 39а, ал. 1 от ЗОП.

            Провеждане на процедурата чрез ЦАИС „ЕОП“:

  • Регистрация  и създаване на профил на участниците в системата;
  • Особености при подаването на офертата чрез електронната платформа.
  • Изключения за подаването на оферти чрез електронната платформа ;
  • Провеждането на процедурата чрез ЦАИС „ЕОП“;
  • Особености при отварянето, разглеждането и оценка на офертите в системата;
  • Връчване на решенията на възложителя чрез електронната платформа;
  • Приключване на процедурата за възлагане на обществената поръчка;

14.00 – 14.30 ч. - Почивка

16.00 – 17.30 ч. - Анализ на последните изменения и допълнение на Закона за обществените поръчки

  • Правила за издаване на индивидуални административни актове от възложителите чрез платформата по чл. 39а, ал. 1 от ЗОП;
  • Обявление за приключване на договор за обществена поръчка или рамково споразумение;
  • Прецизиране на правилата за възлагане на обществените поръчки чрез електронната платформа;
  • Допълнение в правилата за отстраняване на участниците от процедурата;
  • Нови правила за удължаване на обявените срокове в процедурата;
  • Прецизиране на правилата на чл.114 от ЗОП за отложеното изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка;
  • Уточняване на правилата, които определят кога договорът за възлагане на обществената поръчка е изменен съществено;
  • Нови правила при възлагането на обществените поръчки чрез събиране на оферти с обява;
  • Уеднаквяване на подхода за определяне размера на санкциите, които Комисията за защита на конкуренцията налага при установяване на нарушения и други.
  • Предстои влизането в сила и на новите модули в ЦАИС ЕОП.

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЛЕКТОРА:

Милана Кривачка е магистър по право и утвърден специалист в областта на обществените поръчки. Действащ адвокат. В продължение на 10 години тя е работила като държавен експерт в Дирекция ”Правна” на Министерския съвет и в това си качество е участвала непосредствено в изработването на проектите на всички нормативни актове, свързани с обществените поръчки, а именно ЗОП, ППЗОП, НВМОП, НУРВСОП и техните изменения. Освен това, Милана Кривачка в съавторство с други специалисти в тази област е автор на обособени раздели от книги за обществените поръчки на различни издателства. Милана Кривачка е автор и на много статии в областта на обществените поръчки, публикувани в различни специализирани списания. Тя е ръководител на авторския колектив, който подготвя материалите за наръчника " Процедури по обществени поръчки в България и ЕС ".

 

Може да се регистрирате директно от нашия сайт www.magisterdixit.net – след програмата на семинара има електронна форма за регистрация или да изпратите мейл на magisterd@abv.bg с Вашето име, данните на фирмата за издаване на фактура и тел. и e-mail за връзка. 

В рамките на 24 ч. ще получите отговор – потвърждение и проформа фактура с информация за плащането.

За контакт: тел. 08888 07 911  е–mail: magisterd@abv.bgwww.magisterdixit.net; Денислава Рускова

 

Обучението включва:

Лекции 8 учебни часа, презентация в електронен вид

Групите са лимитирани, с цел по-добра комуникация

 

ЦЕНИ:
150 лв. без ДДС / 180 лв. с ДДС / за един участник
За участвали в предишни наши семинари и за втори участник от една фирма:
140 лв. без ДДС / 168 лв. с ДДС /
За групи от трима и повече участника от една организация – 130 лв. без ДДС / 156 лв. с ДДС

Ще получите линк към zoom.us ден преди събитието, презентация и упътване за участие в семинара. Въпроси могат да се задават предварително на magisterd@abv.bg, в чата на събитието или по преценка на лектора с директно включване.

С една идентификация може да се участва само на едно устройство!

Фактурите се изпращат на посочения при регистрацията електронен адрес.

Краен срок за записване и плащане: 16.02.2021 г.

 

Магистер Диксит ЕООД