Нови промени в закона за обществените поръчки – 2021

Нови промени в закона за обществените поръчки – 2021. Aнализ на проблемите на обществените поръчки чрез електронната платформа.

30.03.2021 г., начало 9.30 ч. – 17.00 ч.    

 онлайн  

09.30 – 11.00 ч. - Практически и правни проблеми при подготовката на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез ЦАИС „ЕОП“:

  1. Обща характеристика на ЦАИС „ЕОП“;
  2. Действия на възложителя извън ЦАИС „ЕОП“:
  • Техническата спецификация за изпълнение на обществената поръчка;
  • Изчисляване на прогнозната стойност на обществената поръчка;
  • Определяне на вида на процедурата;
  • Обособени позиции;
  • Основания за отстраняване от процедурата;
  • Определяне на критериите за подбор и
  • Определяне на критерия за възлагане на обществената поръчка.

11.00 – 11.30 ч. - Почивка

11.30 – 13.00 ч. - Действия на възложителя в ЦАИС „ЕОП“:

  • Регистрация на Възложителя;
  • Създаване на профил на възложителя в ЦАИС „ЕОП“;
  • Определяне на ролите на служителите на възложителя;
  • Обявяване на обществената поръчка чрез ЦАИС „ЕОП“ ;
  • Използване на шаблони и образците в системата;
  • Съставяне на график за провеждането на процедурата;
  • Условия и ред за изменение на условията на обществената поръчка;

13.00 – 14.00 ч. - Почивка

14.00 – 15.30 ч. - Възлагане на обществените поръчки чрез електронната платформа по чл. 39 а, ал. 1 от ЗОП.

            Провеждане на процедурата чрез ЦАИС „ЕОП“:

  • Регистрация  и създаване на профил на участниците в системата;
  • Особености при подаването на офертата чрез електронната платформа.
  • Изключения за подаването на оферти чрез електронната платформа ;
  • Провеждането на процедурата чрез ЦАИС „ЕОП“;
  • Особености при отварянето, разглеждането и оценка на офертите в системата;
  • Връчване на решенията на възложителя чрез електронната платформа;
  • Приключване на процедурата за възлагане на обществената поръчка;

15.30 – 15.50 ч. - Почивка

15.00 – 17.00 ч. - Анализ на последните изменения и допълнение на Закона за обществените поръчки.

  • Правила за издаване на индивидуални административни актове от възложителите чрез платформата по чл. 39 а, ал. 1 от ЗОП;
  • Обявление за приключване на договор за обществена поръчка или рамково споразумение;
  • Прецизиране на правилата за възлагане на обществените поръчки чрез електронната платформа;
  • Допълнение в правилата за отстраняване на участниците от процедурата;
  • Нови правила за удължаване на обявените срокове в процедурата;
  • Прецизиране на правилата на чл.114 от ЗОП за отложеното изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка;
  • Уточняване на правилата, които определят кога  договорът за възлагане на обществената поръчка е изменен съществено;
  • Нови правила при възлагането на обществените поръчки чрез събиране на оферти с обява;
  • Уеднаквяване на подхода за определяне размера на санкциите, които Комисията за защита на конкуренцията налага при установяване на нарушения и други.

Влизането в сила на новите модули в ЦАИС ЕОП

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЛЕКТОРА:

Милана Кривачка е магистър по право и утвърден специалист в областта на обществените поръчки. Действащ адвокат. В продължение на 10 години тя е работила като държавен експерт в Дирекция “Правна” на Министерския съвет и в това си качество е участвала непосредствено в изработването на проектите на всички нормативни актове, свързани с обществените поръчки, а именно ЗОП, ППЗОП, НВМОП, НУРВСОП и техните изменения. Освен това Милана Кривачка в съавторство с други специалисти в тази област е автор на обособени раздели от книги за обществените поръчки на различни издателства.

Милана Кривачка е автор и на много статии в областта на обществените поръчки, публикувани в различни специализирани списания.

Тя е ръководител на авторския колектив, който подготвя материалите за наръчника "Процедури по обществени поръчки в България и ЕС".

Може да се регистрирате директно от нашия сайт www.magisterdixit.net – след програмата на семинара има електронна форма за регистрация или да изпратите мейл на magisterd@abv.bg с Вашето име, данните на фирмата за издаване на фактура и тел. и e-mail за връзка. 

В рамките на 24 ч. ще получите отговор – потвърждение и проформа фактура с информация за плащането. Посочете след името си желания вариант на участие!

За контакт: тел. 0888 807 911; е–mail: magisterd@abv.bg; www.magisterdixit.net; Денислава Рускова.

 

ОНЛАЙН ВАРИАНТ В ZOOM.US

ЦЕНИ:
За един участник – 150 лв. без ДДС /180 лв. с ДДС
За участвали в предишни наши семинари и за втори и следващ участник от една фирма – 140 лв. без ДДС /168 лв. с ДДС за участник.

Достъпът до обучението ще се осъществи в zoom.us чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден или два преди началото на обучението, заедно с упътване и презентация в електронен формат. Всеки участник може да влиза в обучението само от едно устройство. Изписвайте името си или името на фирмата с която сте се регистрирали за участие, за да бъдете допуснати към лекциите.

Онлайн обучението включва: лекции 9.30 – 17.00 ч., презентация в електронен вид, почивки

Фактурите се изпращат на посочения при регистрацията електронен адрес.

Краен срок за записване и плащане: 24.03.2021 г.

 

Магистер Диксит ЕООД