Обучение - обществените поръчки в контекста на последните промени в ЗОП и ППЗОП

Дата: 27.05.2021 г., начало 9:30 ч. – 16:30 ч., онлайн  

 

Стъпки, проблеми, грешки. Най-важното при работата с платформата от правна и техническа гледна точка с лектор адв. Милана Кривачка.

Теми:

Анализ на последните изменения и допълнение на ЗОП и ППЗОП - 2021:

  • Правила за издаване на индивидуални административни актове от възложителите чрез платформата по чл. 39а, ал. 1 от ЗОП;
  • Обявление за приключване на договор за обществена поръчка или рамково споразумение;
  • Прецизиране на правилата за възлагане на обществените поръчки чрез електронната платформа;
  • Допълнение в правилата за отстраняване на участниците от процедурата;
  • Нови правила за удължаване на обявените срокове в процедурата;
  • Прецизиране на правилата на чл.114 от ЗОП за отложеното изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка;
  • Уточняване на правилата, които определят кога  договорът за възлагане на обществената поръчка е изменен съществено;
  • Нови правила при възлагането на обществените поръчки чрез събиране на оферти с обява;
  • Уеднаквяване на подхода за определяне размера на санкциите, които Комисията за защита на конкуренцията налага при установяване на нарушения и други;
  • ППЗОП.

Практически и правни проблеми при подготовката на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез ЦАИС „ЕОП“: Обща характеристика и правни аспекти.

Действия на възложителя извън ЦАИС „ЕОП“:

  • Техническата спецификация за изпълнение на обществената поръчка;
  • Изчисляване на прогнозната стойност на обществената поръчка;
  • Определяне на вида на процедурата;
  • Обособени позиции;
  • Основания за отстраняване от процедурата;
  • Определяне на критериите за подбор и
  • Определяне на критерия за възлагане на обществената поръчка.

Действия на възложителя в ЦАИС „ЕОП“:

  • Регистрация на Възложителя;
  • Създаване на профил на възложителя в ЦАИС „ЕОП“;
  • Определяне на ролите на служителите на възложителя;
  • Обявяване на обществената поръчка чрез ЦАИС „ЕОП“ ;
  • Използване на шаблони и образците в системата;
  • Съставяне на график за провеждането на процедурата;
  • Условия и ред за изменение на условията на обществената поръчка;

Възлагане на обществените поръчки чрез електронната платформа по чл. 39а, ал. 1 от ЗОП.

Провеждане на процедурата чрез ЦАИС „ЕОП“:

  • Регистрация  и създаване на профил на участниците в системата;
  • Особености при подаването на офертата чрез електронната платформа;
  • Изключения за подаването на оферти чрез електронната платформа;
  • Провеждането на процедурата чрез ЦАИС „ЕОП“;
  • Особености при отварянето, разглеждането и оценка на офертите в системата;
  • Връчване на решенията на възложителя чрез електронната платформа;
  • Приключване на процедурата за възлагане на обществената поръчка. 

Дискусия и отговори на въпроси.

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЛЕКТОРА:

Милана Кривачка е магистър по право и утвърден специалист в областта на обществените поръчки, концесиите, държавната и общинска собственост, градоустройството (ЗУТ), както и гражданското и търговското право. Действащ адвокат. В продължение на 10 години тя е работила като държавен експерт в Дирекция ”Правна” на Министерския съвет и в това си качество е участвала непосредствено в изработването на проектите на всички нормативни актове, свързани с обществените поръчки, а именно ЗОП, ППЗОП, НВМОП, НУРВСОП и техните изменения. Освен това Милана Кривачка в съавторство с други специалисти в тази област е автор на обособени раздели от книги за обществените поръчки на различни издателства.

Милана Кривачка е автор и на много статии в областта на обществените поръчки, публикувани в различни специализирани списания.

Тя е ръководител на авторския колектив, който подготвя материалите за наръчника "Процедури по обществени поръчки в България и ЕС".

Може да се регистрирате директно от нашия сайт www.magisterdixit.net. След програмата на семинара има електронна форма за регистрация, или да изпратите мейл на magisterd@abv.bg с Вашето име, данните на фирмата за издаване на фактура, тел. и e-mail за връзка. 

В рамките на 24 ч. ще получите отговор-потвърждение и проформа фактура с информация за плащането.  

За контакт: Денислава Рускова; тел. 0888 807 911; е–mail: magisterd@abv.bg; www.magisterdixit.net

 

ОНЛАЙН ВАРИАНТ В ZOOM.US

По-ниска цена - 120 лв. без ДДС / 144 лв. с ДДС при заплащане на таксата до 12.05.2021 г.


Редовни цени:
За един участник – 150 лв. без ДДС /180 лв. с ДДС.
За участвали в предишни наши семинари и за втори и следващ участник от една фирма – 140 лв. без ДДС / 168 лв. с ДДС за участник.

Достъпът до обучението ще се осъществи в zoom.us чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден или два преди началото на обучението, заедно с упътване и презентация в електронен формат. Всеки участник може да влиза в обучението само от едно устройство. Изписвайте името си или името на фирмата с която сте се регистрирали за участие, за да бъдете допуснати към лекциите.

Онлайн обучението включва:

  • Лекции 9:30 – 16:30 ч.;
  • Две почивки по 20 мин. и една от 30 мин.;
  • Презентация в електронен вид.


В случай, че към датата 20.05.2021 г. бъде разрешено провеждането на присъствени обучения ще предложим и такъв вариант, като ще бъдете информирани за сумата за доплащане и ще може да изберете дали да останете онлайн или да се прехвърлите за присъствена форма срещу доплащане.
Фактурите се изпращат на посочения при регистрацията електронен адрес.

Краен срок за записване и получаване на плащане е 21.05.2021 г. 

 

 

www.magisterdixit.net

Магистер Диксит ЕООД