Комуникационната група Interpartners с 4 отличия на PR Приз 2021

Злато, сребро и бронз бяха присъдени за кампании, реализирани от екипите на Interpartners  и InterImage.

Комуникационната група Interpartners – агенцията с най-дълга пазарна история у нас, която тази година навършва своите 29 години – грабна цели четири отличия на традиционния конкурс PR Приз 2021 на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).

Награди спечелиха и двете звена в групата – Interpartners и Interimage, като бяха отличени проектите на Американския университет в България (АУБ), пазарния лидер в бутилираните води „Девин“, както и на обединени бизнес асоциации #OfficeNostalgia.  

„Наградите в конкурса на БДВО означават много за екипа ни, защото това  е оценка за нивото на проектите от колеги и конкуренти. Конкурсът на БДВО дава трибуна за публично представяне на кампаниите, като по този начин здравословната конкуренция между топ играчите на пазара става все по-оспорвана, но и класата на проектите се повишава непрекъснато“, казва Катя Димитрова, управляващ партньор на Групата.

Проектите, с които групата печели, имат различен фокус. За АУБ екипът на Interpartners печели конкурс за втори пореден път, докато работи за водещия университет вече 5-а година. Сега първото място в категорията „Комуникационен проект за продукт или услуга“ бе присъдено за IMAGINE, една кампания за изграждането на глобална общност на престижното висше училище с главни герои реални студенти от различни краища на света и техния път на себеоткриване. IMAGINE се пребори в титанична битка със стойностни кампании за IKEA, Lidl, Kaufland, Samsung и др.

Interimage добави в портфолиото си бранда DEVIN в пика на пандемията и заедно с комуникационния отдел на клиента, направи смела крачка да започне труден обществен разговор за пластмасата за еднократна употреба и рециклирането. Кампаниите на „Девин“ взеха две отличия в категориите „Комуникация на екопроекти“ и „Кампания за устойчиво развитие“.

Един специфичен нишов проект за изграждане на общности – #OfficeNostalgia, е проект, ценен с това, че излиза извън рамките на своите инициатори /Асоциацията на собствениците на бизнес сгради/ и заживява собствен живот. Във връзка с пандемичния отлив от офисите той информира за тенденции и предоставя данни от цял свят, които ориентират потребителите за това как офисът придобива нов облик и нови функции. Проектът бе отличен в категорията „Комуникации в публичния сектор“.

Това са поредните награди за Групата след BAPRA Bright Awards, където проекти на Interimage бяха отличени в категорията „Развитие на работодателска марка“.

Създадена през 1992 г. като агенция за пълно рекламно обслужване, през годините Interpartners прераства в група с отделни специализирани под-брандове: Interpartners /реклама, творческо обслужване, дигитални комуникации – www.interpartners.bg /, Interimage /пиар, събитиен мениджмънт и развитие на работодателска марка – www.interimage.bg / и Media Camp /медиа обслужване и нестандартни рекламни формати - https://www.facebook.com/mediacamp.bulgaria /.

От 2019 година групата оперира със собствена партньорска мрежа под бранда SEEnthesis на 9 пазара в региона на Югоизточна Европа (http://www.seenthesis.com/)

Сред клиентите на структурата са Американският университет в България, ЛУКОЙЛ, DEVIN, Schneider Electric, Сладкарници „Неделя“, Deichmann, INTERSPORT, NuCrema, Saint-Gobain Glass, „Райхле и Де-Масари България Производство”, Европейската комисия, Националната агенция за приходите,  Бизнес клуб „Белгия – България – Люксембург” и др.

 

INTERIMAGE