Amway навлиза в България - тридесетият пазар на компанията в Европа

OT 10:12:30 06-06-2014
MH1012OT.010
Съобщение за медиите

Amway навлиза
в България - тридесетият пазар
на компанията в Европа


Amway, глобален лидер в областта на грижите за красотата,
храненето и дома и най-голямата компания за директни продажби в
света, започва да предлага своите бизнес възможности на
българския пазар. България се присъединява към повече от 100
други държави в света и става 30-ят пазар на компанията в
Европа. Amway оперира успешно в 29 европейски страни с 1150
служители и над 250 000 Собственици на Amway бизнес.

От разработването на първия биоразградим, екологично чист
почистващ препарат - L.O.C. (Liquid Organic Cleaner - течен
органичен почистващ препарат) през 1959 г., Amway разширява
дейността си в цял свят и днес разпространява над 450 продукта.
Amway България ще предлага първоначално 110 висококачествени
продукта от всички линии от сериите Хранене, Красота и Дом. Те
са избрани сред най-продаваните продукти на компанията, а
портфолиото за България ще бъде разширено в бъдеще.

Дейността на Amway в България се базира на успешен бизнес
модел за директни продажби, доказал се в световен мащаб в
продължение на повече от 50 години. Висококачествените
продуктите на компанията са достъпни за крайните потребители
единствено чрез мрежата от Собственици на Amway бизнес (САБ).
Amway планира разширяване в България и достигане на 17 хиляди
Бизнес собственици до края на 2014 година.

"България е пазар с голям потенциал, с взискателни
потребители, които все повече търсят продукти с високо качество
и ние имаме удоволствието да предложим нашите продукти и бизнес
възможности. Amway позволява на своите Собственици на бизнес да
постигнат успех по свой начин, като им дава шанс за по-голям
доход, докато те определят сами собствените си графици. Това е
достъпна възможност с минимален риск за предприемачи да
постигнат своя идеален баланс между работата и личния живот с
награди и признание за техните усилия. Нашите дистрибутори са
движещата сила зад компанията и успехът ни и аз съм сигурна, че
заедно с тях Amway България ще расте бързо", заяви Йоана Еначе,
генерален мениджър за България и Румъния.

Регистрационната такса за да станете Собственици на Amway
бизнес е 22 лева, като регистрацията се осъществява онлайн на
българският сайт на Amway www.amway.bg.

За да подкрепи своите Собственици на бизнес в постигането на
целите им и в успешното развиване на бизнеса им, през 2009 г.
Amway основа Академия Amway. По този начин компанията представя
обучения, бизнес инструменти и технологии за подпомагане на
Собствениците на Amway бизнес, за да предложи на клиентите
най-висококачествените продукти и индивидуални съвети,
съобразени с техните нужди.

Академията предлага курсове в 26 страни на 25 езика. През
2013 г. над 500 000 Собственика на Amway бизнес са посетили
курсовете на Академия Amway в Европа.

Amway отчете глобални продажби от 11.8 милиарда щатски долара
през 2013 г. и в момента осъществява разширяване на
производството, научните изследвания и развитието на стойност от
332 милиона долара за да подкрепи продължителния растеж.


За Amway

Amway е водеща компания за директни продажби, която оперира в
повече от 100 страни в света. През 2013 г. компанията отчете
глобални продажби на стойност 11.8 милиарда долара. Основана
през 1959 г. от предприемачите Рич ДеВос и Джей Ван Андел, и
базирана в Ейда, Мичиган, САЩ, Amway предлага продукти и бизнес
възможности, подкрепени от глобален агробизнес, производство и
логистична верига за доставки. Повече от 900 учени, инженери и
технически експерти работят в 75 лаборатории за изследване и
проверка на качеството в цял свят, с цел да поддържат развитието
на нови продукти и да създават култура на високи научни
постижения. Най-продаваните марки на Amway са витамините,
минералите и хранителните добавки NUTRILITE, серията ARTISTRY за
цветна козметика и грижа за кожата, както и системите за
пречистване на водата eSpring.

/МХ/