"Do the right mix" и Зона Култура преобразяват градските пространства
OT 15:25:00 23-06-2014
PP1524OT.013
кампания - съобщение
"Do the right mix" и Зона Култура
преобразяват градските
пространства
23 юни, 2014 година
По инициатива на "Do the right mix" графити дуото L.O.V
изрисуват един от калканите на ъгъла на ул. "Козлодуй" и ул.
"Константин Стоилов" по време на творческата трансформация на
квартала на изкуствата - Зона Култура.
"Do the right mix" е информационна кампания за създаване на
устойчива градска мобилност на Европейската комисия. В България
кампанията стартира лятото на 2013-та година и преминава под
мотото "Придвижвай се разумно". Основното й послание за тази
година е, че като намалим ползването на личния автомобил за
всекидневно придвижване в града, можем да спестим средства от
гориво, да увеличим физическата си активност и да спомогнем за
намаляване на трафика и вредните емисии в атмосферата.
По тази причина "Do the right mix" си сътрудничи с проекта Зона
Култура, избирайки едно от най-натоварените кръстовища в София -
ъгъла на ул. "Козлодуй" и ул. "Константин Стоилов", за да
провокират по интересен начин софиянци към информиран избор на
начини за придвижване, ефективни както за бюджета ни, доброто
настроение и здравословна форма, така и за околната среда. За
целта е поканено графити дуото L.O.V, което само за няколко дни
по време на фестивала Зона Култура изрисува един от калканите на
ул. "Козлодуй".
С подкрепата на Столична община фестивалът Зона Култура инициира
амбициозната задача да обособи творчески квартал в старата
индустриална зона "Хаджи Димитър". В рамките на месец от 9 май
до 8 юни фестивалът представи разнообразни артистични и
образователни проекти, преобразявайки градските пространства с
цел спечелване на титлата "Столица на културата 2019" и
съживяване на културния живот в изоставените райони на столицата
ни.
За международната инициатива Do the right mix:
Do the right mix е тригодишна кампания за устойчива градска
мобилност на Европейската комисия, която води началото си от юни
2012 година. Целта й е да подпомогне и насърчи активностите в
тази сфера в 28-те страни членки, а също и в Норвегия, Исландия
и Лихтенщайн. Кампанията се ръководи от Генерална дирекция
"Мобилност и транспорт" на ЕК и се финансира от "Интелигентна
енергия за Европа", помощна програма на ЕС за нетехнологични
активности в сферата на енергийната ефективност и възобновяемите
енергийни източници. Двугодишни самостоятелни информационни
кампании се случват в шест избрани страни, сред които е и
България. Другите страни членки, в които Do the right mix има
по-интересни активности в периода 2013-2015 година, са
Великобритания, Италия, Румъния, Латвия и Гърция. Министерството
на околната среда и водите е национален координатор на
кампанията у нас.
За допълнителна информация:
Виктория Иванова
Координатор на проекта за България, агенция за връзки с
обществеността "Интеримидж"
02 865 05 86, +359 889 655 822
victoria.ivanova@interimage.bg
Зона Култура
Кристина Спасовска
+359 888700516
k.spasovska@sofiadisha.com
/ПП/
PP1524OT.013
кампания - съобщение
"Do the right mix" и Зона Култура
преобразяват градските
пространства
23 юни, 2014 година
По инициатива на "Do the right mix" графити дуото L.O.V
изрисуват един от калканите на ъгъла на ул. "Козлодуй" и ул.
"Константин Стоилов" по време на творческата трансформация на
квартала на изкуствата - Зона Култура.
"Do the right mix" е информационна кампания за създаване на
устойчива градска мобилност на Европейската комисия. В България
кампанията стартира лятото на 2013-та година и преминава под
мотото "Придвижвай се разумно". Основното й послание за тази
година е, че като намалим ползването на личния автомобил за
всекидневно придвижване в града, можем да спестим средства от
гориво, да увеличим физическата си активност и да спомогнем за
намаляване на трафика и вредните емисии в атмосферата.
По тази причина "Do the right mix" си сътрудничи с проекта Зона
Култура, избирайки едно от най-натоварените кръстовища в София -
ъгъла на ул. "Козлодуй" и ул. "Константин Стоилов", за да
провокират по интересен начин софиянци към информиран избор на
начини за придвижване, ефективни както за бюджета ни, доброто
настроение и здравословна форма, така и за околната среда. За
целта е поканено графити дуото L.O.V, което само за няколко дни
по време на фестивала Зона Култура изрисува един от калканите на
ул. "Козлодуй".
С подкрепата на Столична община фестивалът Зона Култура инициира
амбициозната задача да обособи творчески квартал в старата
индустриална зона "Хаджи Димитър". В рамките на месец от 9 май
до 8 юни фестивалът представи разнообразни артистични и
образователни проекти, преобразявайки градските пространства с
цел спечелване на титлата "Столица на културата 2019" и
съживяване на културния живот в изоставените райони на столицата
ни.
За международната инициатива Do the right mix:
Do the right mix е тригодишна кампания за устойчива градска
мобилност на Европейската комисия, която води началото си от юни
2012 година. Целта й е да подпомогне и насърчи активностите в
тази сфера в 28-те страни членки, а също и в Норвегия, Исландия
и Лихтенщайн. Кампанията се ръководи от Генерална дирекция
"Мобилност и транспорт" на ЕК и се финансира от "Интелигентна
енергия за Европа", помощна програма на ЕС за нетехнологични
активности в сферата на енергийната ефективност и възобновяемите
енергийни източници. Двугодишни самостоятелни информационни
кампании се случват в шест избрани страни, сред които е и
България. Другите страни членки, в които Do the right mix има
по-интересни активности в периода 2013-2015 година, са
Великобритания, Италия, Румъния, Латвия и Гърция. Министерството
на околната среда и водите е национален координатор на
кампанията у нас.
За допълнителна информация:
Виктория Иванова
Координатор на проекта за България, агенция за връзки с
обществеността "Интеримидж"
02 865 05 86, +359 889 655 822
victoria.ivanova@interimage.bg
Зона Култура
Кристина Спасовска
+359 888700516
k.spasovska@sofiadisha.com
/ПП/