Потребителската общност задава нови стандарти с предплатената карта Лайонес МастърКардо

OT 12:00:02 26-06-2014
PP1149OT.017 12:00
APA OTS

Потребителската общност задава нови стандарти с предплатената
карта Лайонес МастърКардо


Лайонес (Lyoness) въвежда карта Кешбек (Cashback Card) с
функциите на кредитна карта. В близко бъдеще членовете на
Лайонес не само ще могат да пазаруват и да получават пари
обратно в брой (кешбек) при всяка покупка, а също така ще могат
да правят плащания със своята Лайонес МастърКардо (Lyoness
MasterCardо).

Грац, 24 юни 2014 година
Лайонес вече работи по следващо поколение карти Кешбек, които ще
променят коренно опита на потребителската общност от ноември.
Много скоро всички членове на Лайонес ще могат да пазаруват и да
правят плащания по света с новата МастърКардо с функции на
предплатена кредитна карта. Това ще открие нов свят на
възможности за членовете на Лайонес, които ще бъдат улеснени и
ще имат незабравимо преживяване в пазаруването.

МастърКардо и Кешбек: всичко в едно!

Новата версия на предплатената МастърКардо комбинира
традиционната карта Кешбек с предплатена кредитна карта.
Членовете могат да зареждат картите си чрез банков превод,
домашно банкиране или депозит в банков клон. Щом картата бъде
презаредена, тя може да се използва за разплащания в световен
мащаб или теглене на пари в брой на над 1,3 милиона банкомата.
Новата карта Кешбек осигурява на членовете на Лайонес сигурен и
директен метод на плащания за всекидневните им покупки - онлайн
и офлайн.

Кешбек директно към Лайонес МастърКардо

А най-хубавото е, че членовете на Лайонес печелят не само като
получават пари обратно с всяка покупка при търговски партньор:
Лайонес ще превежда натрупаните пари в брой директно в новата
МастърКардо. Така членовете могат удобно да използват отново
своята карта Кешбек за бъдещи покупки.

Индивидуални варианти - според нуждите

Новата МастърКардо с функции на предплатена карта ще бъде
достъпна в три различни варианта, приспособени към нуждите на
членовете на Лайонес: различни цветове на картите с различни
застрахователни решения (например, Защита "най-добра цена и
покупка", Пътна застраховка и др.), както и други допълнителни
услуги. Всички карти ще бъдат персонализирани и щамповани. От
базов пакет за купувачи до черна карта, ексклузивно издадена за
топ купувачи с достъп до над 400 ВИП бизнес салона на подбрани
летища по света, членовете на Лайонес могат да се възползват от
карта с много възможности.

За Лайонес

Компанията Лайонес, която развива дейност в различни държави,
управлява три бизнес модела: Потребителска общност (Shopping
Community), Програма за лоялност (Loyalty Programme) и Мрежов
маркетинг (Network Marketing). По този начин компанията има три
различни целеви групи: Потребителите, които пестят пари в
Лайонес, докато пазаруват; търговците, които искат да се
възползват от Програмата за лоялност, обхващаща международния
сектор; както и хората на свободна практика и компаниите в
Мрежовия маркетинг. В момента Лайонес работи на 46 пазара на
всички континенти. На 4 милиона членове използват услугите на
Лайонес с над 40 000 търговски партньори по света.


Допълнителна информация можете да намерите на адрес
www.lyoness.com.
Снимка: http://www.ots.at/presseaussendung/OTS_20140625_OTS01 3
За контакти:
Силвия Келемен (Silvia Kelemen)
Лайонес дивелъпмънт (Lyoness Development GmbH)
Тел: +43664-8555241
И-мейл: silvia.kelemen@lyoness.ag


/ПП/