Добавената реалност и как да я прилагаме успешно в маркетинга
OT 11:00:31 07-10-2014
MM1100OT.019
семинар - маркетинг - Интер Експо център
Добавената реалност и как да я прилагаме успешно в маркетинга
Как мобилните устройства, новите технологии и добавената
реалност могат да работят за вашите маркетингови кампании? Как
да обогатим продуктите от реалния свят с помощта на мобилните
приложения? Има ли готови и успешни маркетингови решения, които
могат да бъдат приложени и на нашия пазар?
Можете да се запознаете с десетки практически примери от над 30
държави на семинара на Рафи Албо на 9 октомври в зала Витоша на
Интер Експо Център в София.
Рафи е работил с най-големите световни брандове като Domino's
Pizza, кредитните карти Visa, модния бранд Mango, автомобилната
марка Mitsubishi. На семинара ще видите мостри на корици на
списания с добавена реалност, детски книжки с 3D анимация,
опаковки на продукти от ежедневието ни, персонализирани покани,
бързооборотни стоки и др.
Компанията на Рафи Албо, SEGMARKETING е водеща агенция за
маркетинг и мобилна добавена реалност, световен експерт в
лоялния маркетинг и персонализираната комуникационна индустрия.
През 13-те години от съществуването си SEGMARKETING е създавала
и подкрепяла Data Base маркетинга и стотици иновативни чисти
решения за One-to-One маркетинг кампании за широк кръг от
производители. През 2011 г. започва прилагането на Hybrid Cross
Media Marketing за компютри и мобилни устройства, или иначе
казано комбинира нещата от реалния живот с възможностите на
съвременните технологии.
Подгответе се да си водите записки, защото готовите идеи, които
ще ви даде Рафи Албо са напълно приложими и в България, защото
не изискват големи бюджети, огромни пазари или милиони
потребители, за да са успешни.
Семинарът на Рафи Албо е част от поредното издание на
най-голямото изложение за рекламни и печатни комуникации в
Югоизточна Европа, което ще се проведе от 8 до 10 октомври.
/ММ/