Има и кратък път за бизнес на Изток

OT 12:38:00 31-10-2014
NZ1237OT.033
бизнес - ИНТЕРФУД&ДРИНК

Има и кратък
път за бизнес
на Изток


Има и кратък път за бизнес на Изток

Обясним е стремежът на всеки бизнес да се разширява и да има
силни пазарни позиции. Мотивиран е да открива нови
партньорства, да надскочи границите и да стане част от глобалния
корпоративен свят. Гледа във всички посоки и търси нови ниши за
развитие. Гледа и на Изток, но дистанцията е голяма,
дистанцията е фактор.

Тази есен бизнесът може да извърви кратък път за среща с
източния свят - да срещне колеги и партньори от хранителната
индустрия на Китай.
Краткият път е до Интер Експо Център - София. Защото за
първи път китайски производители и дистрибутори ще се представят
на международната изложба ИНТЕРФУД&ДРИНК с колективен щанд
(5-8 ноември).

За китайската продукция и интересите за партньорство ще
научим повече от експонатите на компании за зърнени, органични и
консервирани храни, олио, ингредиенти и други изделия. Участват
и компании за селскостопанска техника.

Информация за ИНТЕРФУД&ДРИНК и за другите изложби за храни и
напитки МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК и САЛОН НА ВИНОТО
следете на www.food-exhibitions.bg и в социалните мрежи
Facebook, LinkedIn и Google+.


OT



/НЗ/