Лайонес продължава участието си в голфа
Групата от компании Лайонес (Lyoness) ще бъде главен спонсор на Лайонес оупън (Lyoness Open) и през следващите пет години. Освен това Лайонес обявява сътрудничество с Австрийската голф асоциация - АГА (Oеsterreichischer Golf-Verband - ОеGV).
Грац, Австрия, 4 ноември 2014 година
Лайонес продължава спонсорството си в топ дивизията на голфа: на пресконференция, състояла се на 3 ноември 2014 година във Виена, компанията съобщи, че ще продължи да бъде главен спонсор на най-голямото голф събитие в Австрия до 2019 година. "Като част от Европейския тур по голф този турнир осигурява идеалната комуникационна платформа за изграждане мрежа с членовете и партньорите на международно равнище", заяви с ентусиазъм говорителят на компанията Матиас Форбах по повод удължаването на участието в голфа.
Лайонес оупън 2015 ще се състои от 11 до 14 юни 2015 година в Даймънд кънтри клуб (Diamond Country Club) в Аценбруг. Освен това статутът на турнира ще бъде повишен: паричната награда ще бъде увеличена до 1,5 милиона евро.
Лайонес оупън догодина ще бъде и екологично голф събитие, ангажирано със защита на околната среда и устойчивост. Също както през последните три години, екофондация "Грийнфинити" (Greenfinity), собственост на Лайонес, ще вземе конкретни мерки, за да подобри турнира в екологично отношение.
Новаторско партньорство с АГА (Австрийската голф асоциация)
Лайонес използва възможността да обяви дългосрочно партньорство с Австрийската голф асоциация (АГА - OeGV). От март 2015 година се планира членската карта на АГА не само да носи логото Лайонес, но и да предлага всички предимства на картата Кешбек (Cashback) на Лайонес. Притежателите на карта на АГА могат да се възползват от привилегиите при пазаруване от подбрани лоялни търговци на Лайонес и в същото време да подкрепят младежката дейност в собствения си клуб с всяка покупка, направена веднага щом бъде активирана функцията Кешбек на картата. Един процент от оборотът при пазаруване, натрупан чрез използване на картата на АГА в търговската мрежа на Лайонес, ще отива в ползва на проекта "Хелоу джуниърс" ("Hello Juniors"). В момента Лайонес и АГА изграждат техническата инфраструктура, както и търговската мрежа за партньорството си. Подробности около партньорството ще бъдат обявени в началото на март на специална пресконференция.
За Лайонес
Групата Лайонес разделя трите си сфери на бизнес в две марки: Марката Лайонес (Lyoness) обхваща потребителската общност (shopping community) и програмата за лоялност (loyalty programme). Техни целеви групи са потребителите, които пестят пари, докато пазаруват с Лайонес (Кешбек/Cashback), и търговците, които искат да се използват международната многосекторна програмата за лоялност. Марката Лайконет (Lyconet) обхваща всички дейности на групата в мрежовия маркетинг. Нейни целеви групи са самонаети хора и компании. В момента Лайонес развива дейност в 46 държави на всички континенти. Над 4 милиона членове използват услугите на Лайонес с над 40 000 търговски партньори по света.
За контакти:
Силвия Келемен (Silvia Kelemen)
Лайонес груп (Lyoness Group AG)
Тел: +43 664 85 55 241
И-мейл: silvia.kelemen@lyoness.ag
Допълнителна информация можете да намерите на адрес www.lyoness.com.
Снимка: ГЕПА-пикчърс/Лайонес оупън (GEPA-pictures/Lyoness Open)
На снимката отляво надясно: Кристиан Гуци (президент на Даймънд кънтри клуб - Diamond Country Club), Хервиг Страка (управляващ партньор на е|моушън мениджмънт - e|motion management gmbh), австрийският топ играч на голф Бернд Висбергер, Кейт Уотърс (главен оперативен директор и директор международна дейност на Европейския тур), Матиас Форбах (говорител на компанията Лайонес), Али ал Хафаф (мениджър на Голф оупън ивент - Golf Open Event GmbH), Едвин Вайндорфер (управляващ партньор на е|моушън мениджмънт - e|motion management gmbh) и Герхард Фрюлинг (член на борда на Австрийската голф асоциация).